Potrzebny materiał na temat (luzów na zaworach, wszystko o zapłonie kąt )do silnika o wysokim stopniu sprężenia 2.3V6 rok auta1984 potrzebne aby mój mechanik ustawił go odpowiednio a nie na oko i na słuch.
Miło by było jakby ktoś coś znalazł.
Albi_Poznan / 2002-04-16 09:47:21 /
Jesli to cos da to moge poszukac, bo gdzies mialem parametry silnikow od granady, a chyba za wiele sie nie roznia...
Konrad vel smasher / 2002-04-16 20:25:26 /
Radze Ci tez koniecznie sprawdzic czy wszystko z rozrzadem jest ok; duze kolo rozrzadu jest z jakiegos dziwnego tworzywa i potrafi sie ukrecic, tzn. rdzen jest metalowy a reszta z tworzywa i to sie potrafi wzgledem siebie przesunac - wtedy oczywiscie wszyskie ustawienia diabli biora; przerabialem to w moim 2.0 V6 (nie zapalal albo bardzo ciezko, nagle gasl, kompresja 0 na cylindrze itd.) i podobno to jakas czesta przypadlosc tych kolek - faktem jest ze jak wybebeszylem "nowe" z silnika jakiejs granady to juz bylo troszke innego typu, tzn. cale kolko metalowe tylko zabki z tworzywa - zreszta mechanicy twierdzili ze te kola mialy jakies fabryczne wady i dlatego pozniej stosowano inne; nie wiem czy w 2.3 jest to tak samo rozwiazane ale mysle ze tak...
Spock / 2002-04-16 23:17:55 /
Luzy na zaworach (zimny silnik):
dolot: 0,35mm
wydech: 0,4 mm
Kąt wyprzedznia zapłonu na biegu jałowym - 9 stopni przed ZZ.
P.S. i tak ustawiam na słuch.
trzypion / 2002-05-15 21:27:50 /