Mam pytanko w jakich kolorkach byla produkowana oryginalnie wersja MAKO FC mk2?? wiadomo ze to tzw. odpowiednik Perany dla MKI a czy był jakis model dla mk3 z V8 seryjnie??
Pozdro
jagoolmk2 / 2003-03-01 14:31:49 /
na pewno byl czerwony z czarnym paskiem zamiast listwy z boku, nie wiem czy inne
camaro / 2003-03-01 14:35:47 /
moze jakies zdjęcia???
jagoolmk2 / 2003-03-01 14:38:54 /
prosze bardzo
tylko co do tego czarno-bialego zdjecia to nie mam pewnosci
camaro / 2003-03-01 15:15:08 /
Dzieki
czy ta wersja była tylko na Amerykę?? czy na europe też?? chodzi mi o to czy miewała kwadratowe światełka:)
jagoolmk2 / 2003-03-01 15:35:56 /
no chyba była tylko europejska .A ta za zdjęcia ma europejskie blachy.
ta wersja byla tylko na europe
sprowadzali stare (oczywiscie nieuzywane) amerykanskie silniki i montowali je w Caprikach, zmieniali tez zawieszenie i hamulce
camaro / 2003-03-01 16:04:29 /
dane:
jka by co to mam skany artykułu z jakiejs niemieckiej gazet ale dosc duze a szkoda to kroic na potrzeby forum...
Wow, nie wiedziałem o takim eksperymencie jak Mk2 V8. Fajna sprawa.
michukrk / 2003-03-01 19:42:38 /
:'( Ja chce takie mk2... i Perane tez..
Konrad vel smasher / 2003-03-02 08:52:03 /
Bylo wyprodukowano 33 sztuk Capri MAKO MKII i 17 MKIII....
http://www.capriv8.de/mako.html
Arunas / 2003-03-03 07:15:11 /
Model Mako zniewala, takie krótkie limitowane serie tworzą legende.Szukając więcej informacji natknąłem się na ciekawe grafiki ( między innymi Corvetta Mako)
http://www.iris.dti.ne.jp/~telly/gallery06_americanvintage.html
Kaper / 2003-03-04 11:34:14 /
kaper ja tam znalazłem cos znacznie ciekawszego :P
http://www.iris.dti.ne.jp/~telly/gallery05set/zakspeed.jpg
:))))
no to to juz niebardzo capri przypomina ;P
Jak słusznie zauważył Spawn, autko którego fotke zamieścił c0ke nie ma poza nazwą nic wspólnego z Capri, a juz na pewno nie z MAKO V8. Jest to Zakspeed Capri Gr.5, zwycięzca wyścigowego "serialu" DTM w 1981 r., wielokrotnie juz opisywany na tych łamach i uwieczniony modelem 1:24 z serii Tamiya. Dla pocieszenia - przednia szyba pochodzi z Mk II - tyle wymagały przepisy. Silnik R4 BDA 1.7 16v z turbiną KKK, moc 600 PS, moment 480 Nm, prędkość ponad 330 km/h, setka poniżej trzech sekund, 0-200 poniżej 10 sekund. Koła z przodu 16", z tyłu 19".
Pozdro.
KRK 4m / 2003-03-05 21:51:04 /
wiem, ze nie na temat mako, ale w powyzszym linku podanym przez kapera mozna bylo odnalezc takze capri , do ktorego link podalem. btw. na temat zackspeeda mam tez troche materialow z netu.
pozdrawiam
cOke
Wróćmy jednak do tematu
http://www.volny.cz/capri2/Mako/mako.html
http://www.fordcapri.de/Literatur_/Testberichte/testberichte.html
http://fordcapri.free.fr/index.htm
Kaper / 2003-03-06 21:59:03 /
hmmm tak sie dziś natknąłem
http://www.fordcapri.de/Unsere_Capri_s/mako/video/video_1.wmv
http://www.fordcapri.de/Unsere_Capri_s/mako/video/video_2.wmv
ze stronki
http://www.fordcapri.de/Unsere_Capri_s/mako/mako.html
strone znam od bardzo dawna, ale filmików chyba tam nie było :-P
oczywiscie historia mako w linku już wyżej wymienianym
http://www.capriv8.de/mako.html
MikeB4 / 2006-12-11 11:00:51 /