Witam panowie mam to szczescie posiadac dziobaka , jest rozebrany i czeka na blacharke .
Rozmyslam jaki naped do niego zapodac macie doswiadczenie chlopaki wiec prosze o podpowiedz co radzicie ????
myslalem nad 2,8 na gazniku +MT75+most od taunusa 2.3 czyli gt, czy to pochodzi???
lub 2,3 reszta jak wyzej ????
czy odczuwalna jest roznica miedzy 2,3 a 2,8 ????
chodzi oto aby uzyskac optymalny naped i nie wtapiac majątku:> a satysfakcja z jazdy byla:> moze inne propozycje ??
pozdrawiam
mlesiakowski / 2006-08-01 17:12:28 /
Szanowny kolego wydaje mi się że najpierw pasowałoby poszukać informacji na forum a dopiero zadawać pytanie.Bo to juz chyba było.Pozdro
turbina z abramsa
.STICH. / 2006-08-01 19:49:30 /
Wsadzaj 2.8 a dodatkowych informacji szukaj na forum - jest cała masa wątków, w których znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Pozdrawiam!
Śmietan / 2006-08-01 22:32:12 /
jak nie będziesz szalal to most,wal wytrzyma przy 2.8
PSIAŁA / 2006-08-02 11:34:08 /
I kto to mówi :))))
m.kozlowski / 2006-08-02 11:35:39 /
Przyspieszenia, prędkość max i zużycie paliwa będą ciut lepsze na zestawie R4 DOHC 16v 2.3 + MT75 ze Scorpio niż na V6 Koeln 2.8 + N9. Ale nie są to różnice wielkie [5km/h, sekunda 0-100, 1.5 litra na setkę]. Most także lepiej znosi mniejszy moment wiertarki R4 niż "steady power" widlaka.
Ale z drugiej strony widlak ma ten swój bulgot nie do podrobienia, ma dynamikę już od wolnych obrotów [a nie tylko ponad 5k RPM] i można go kupić za 600-800zł, podczas gdy za DOHC 16v trza wyłożyć najmarniej 2x tyle i jeszcze przerabiać tunel pod upakowanie tam MT75.
Jesli auto ma służyć do komfortowego turlania z zapasem mocy pod stopą - to 2.8. Jesli chodzi o maksimum osiągów w warunkach PC i podobnych - to 2.3 16v.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-02 11:49:57 /