witam
pierwszy raz zawitałem na to forum i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
mam kilka pytań technicznych dotyczących mk3 2.8 na gaźniczku
mam zamiar nabyc sobie taką sztuką i planuje właśnie wstępnie koszta ...
Jak to wygląda z gaźnikami i samym kolektorem ssącym,czy śą jakieś wersje sportowe i czy są one dostępne, a jeżeli nie to on jakiej furki można coś takiego przeszczepić beż jakiś makabrycznych doznań.
i czy ktoś zakładał już scoop'a i jak siew to sprawdza w praktyce...
jeżeli chodzi o capri to jestem na etapie raczkowania, narazie bawiłem sie corrado g60, więc przerbki typu wałki planowania głowicy polerowania kanałów, rozwierty itd już przerabiałem ale goźniczek jest czymś nowym więc chiałem zasięgnąć rady u znawców tematu...
pozdrawiam serdecznie.
pientus / 2006-07-29 21:48:34 /
możesz się pobawic w zamontowanie wtrysku k-jet, lub wtrysku efi, lub kupic kolektor od efi ( on składa się z górnej i dolnej części ) na dolnej możesz osadzic 6 pionowych gaźników od np żuka :) albo pobawić się w dwa gaźniki dwuprzelotowe od 2.0 ohc, po jednym na rząd cylindrów, wybór jest, kwestia mieć zacięcie do tego
DeMaDeS / 2006-07-29 21:59:14 /