Witam serdecznie ,mam problem....Otóz kiedys (15lat temu )zostal zainstalowany w Capriku mk1 z braku czesci alternator Fiata , i tak buja do dzis!
Ale, kupilem nówke Bosch-a i teraz ZONK..jestem mechanikiem nie elektromechanikiem a schematy sa niejasne..JAK podlaczyc kable do nowego alternatora ?...Jesli ktos ma orginalny alternatorek w jedynce PLEASE móglbys/cie zamiescic odreczny schemacik najlepiej kolory kabli i gdzie (do jakiego wtyku) idá..?!
Mam nowe klipsy do Bocha,wiec tylko obciac kable zalozyc nowe wtyki/klipsy i bujac!....problem jaki kolor kabli gdzie idzie?
Z góry dziekuje kolegom za pomoc, chcialbym pojawic sie na PC z nowym alternmatorkiem:-)
Pozdrawiam:Sebastian N-W
Sebastian NW / 2006-07-24 00:48:38 /
Gniazdo 3-wsuwkowe alternatora: Kable czerwone do grubych wsuwek a niebieski do cienkiej. Juz musi działać. Po wlaczeniu kluczyka sprawdz, czy dotkniecie niebieskim kabelkiem do masy powoduje zapalenie kontrolki ladowania. Jesli tak, to podlacz i powinno juz dzialac. Atternator powinien miec jeszcze srubke z pradem do ssania automatycznego (nie wszystkie modele) oraz osobna wsuwke do podpiecia filtra przeciwzakłóceniowego. (kondensatorek przykrecany do obudowy alternatora)
Mysza liil (EM) / 2006-07-24 07:24:47 /
Dzieki wielkie,zobacze jak mi pójdzie !
Sebastian NW / 2006-07-24 13:03:44 /