logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Nowy i zielony - pomóżcie,doradźcie

Nowy i zielony - pomóżcie,doradźcie

Witam
Jednak się uparłem, za miesiąc opuszczam Polskę na około rok aby zarobić na wymarzoną Caprychę! Kasy jeszce nie mam ale chcę zgromadzić wiedzę aby móc się już za czymś rozglądać. Bedzie to MkII lub MkIII, wiem że po pierwsze to buda musi być możliwie zdrowa i zadbane wnętrze. Jeśli chodzi o silniczek to chciałbym coś nowszej generacji ,myslę o 2,9 efi , i tu mam pytanie: jaki most do tego i czy trudno to będzie razem ożenić ? Chciałbym kupić Capri już z odpowiednim mostem, a jak nie to czy trudno jest zdobyć taki most nadający się do tego silnika? Pojęcie o mechanice jakieś tam mam bo kapitelkę w 126p robię prawie z zamkniętymi oczami ;-), ale z Fordami nie miałem do czynienia, lecz mam znajomych mechaników, którzy pomogą. Auto ma być zrobione z zamierem użytkowania na codzień, rozwazam LPG dlatego chce nowszy slinik. Laćka nie mam zamiaru palić, ale lubie mieć zapas mocy aby mi byle golfista z wioski nie podskoczył (150KM styka w zupełności) . Jeździć też tym będe ogólnie dostojnie i wooooolno, aby wszyscy mogli podziwiiać.
Ogólnie to chcę silnik "V" nadający się do LPG i most który by z nim nie cierpiał - wszytkie sugestie mile widziane. Aha - chromowane zdeżaki i listwy dookołoa bocznych szyb też muszą być ;). Na całość mam zamiar przeznaczyć 20k PLN, jak uzbieram to bede na poważnie sie rozglądał, nie prędzej, aby nie utknąć w miejscu z robotą.

Oress / 2006-07-21 16:15:20 /


Jak na moje, to kup FCII juz zagazowane. Najlepiej 2,3. Juz zagazowane, bo (mowie o moim punkcie widzenia) rece by mi sie trzesly, gdybym sam mial skrzywdzic taki samochod, a 2,3 bo to jest faaaajowy motur :-). A najlepiej, to szukaj MKII bez gazu i go tak pozostaw.

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 16:53:29 /


aby mi byle golfista z wioski nie podskoczył (150KM styka w zupełności)


ROTFL

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 16:56:42 /


Heh, kup rzędówkę i nie będzie tak źle ze spalaniem.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 16:58:44 /


albo zapakuj dohca, z caprikiem to jeździ całkiem żwawo co Szpak juz nie raz udowodnił

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 17:03:21 /


a wogole to jakie mosty pasuja do FCmkII-III??od ściery?skorupiaka??

Porter Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 17:15:24 /


hmmm... Od Capri? chyba tylko tyle. Jak sie uprze, to od stanga dwojki cheba jeszcze podeja.

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 17:17:04 /


mosty do capri pasuja od capri:)Dlatego trzeba je szanowac:)

kalb Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 17:19:31 /


hmm ... będe sie zastanawiał jeszcze długo nad tym wszystkim, ale jednak chcę mieć V-ke bo musi być miło słychać silnik ... a jeśli bedzie z dużo palił to wtedy LPG lub autko bedzie mi służyć do niedzielnych przejażdżek (bez LPG), a na codzień i do sklepu będzie coś innego. Ale wolałbym mieć Capri na codzień. I pytanko: jak wygląda sprawa mocy silników rzędowych , dohców ,o których mowa wyżej, bo jednach nie chciał bym mniej niż 130KM ? I dlatego wolałbym V-ke z LPG i większym kopem niż rzędówke bez LPG. Jeśli źle rozumuję to odwiedźcie mnie od tego. Kolejna sprawa to dobór mostu, bo tu jestem kompletnie zielony - proszę o stugestie. Z góry dzięki.

Oress / 2006-07-21 17:32:56 /


Pewnie niewiele wniose do dyskusji ale co kolega się tego mostu uczepił ? W Capri jest tez bardzo wiele innych istotnych podzespołów , a Ty tylko most i most .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 19:34:34 /


Oress, uważaj, żeby Cię nie capnęli do obozu pracy we Włoszech lub Anglii, to ostatnio jest na topie ;)

Strzała Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 20:49:55 /


jestem spokojny, robote mam już nagraną, za sprawą posiadania rodziny we Francji i to w samym Paryżu , :))

a co do "wazniejszych podzespołow" to co na przykład jest istotniejsze ??

ogólnie interesuje mnie temat przekładki silnika na coś nowszej generacji i dopasowania pod to całej koniecznej reszty

Oress / 2006-07-21 21:18:34 /


ja pierdykam !!!!!

jak ktos obserwuje stronke to moze i wie ze chce spszedac swojego czerwonego capri , mam w nim 2.0 ohc i jak to kolega pisze marne 100KM i na moscie 3.75
wyrwanie ma takie ze szok !!!

ale nikt sie nim nie interesuje :d ja nie placze :P ale wlasnie mysle o wstawieniu do niego 2.3 lub 2.9 bo mam luzne to kazdy mlody zaraz bedzie sie odzywac

bo przecie 100 to za malo .........

troche pomarudze ale ja zaczynalem od syrenki i coraz szybsze nie powiem .... ale spokojnie
tak samo z motocyklami (panonie, junaczki , nastepnie 400cc japonia a potem 1200FJ )
ale powoli

teraz jak mlody kierowca nie ma ponad 100koni pod maska to leszcz :(

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 21:51:23 /


przypomnuiało mi się takie staropolskie przysłowie: co z tego że silnik gwizda jak kierowca pizda :P

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 21:57:50 /


nie no spokojnie ... też zaczynałem pooowoooliii bo od malucha, potem poldek, troche pojezdziłem japońcami, ale to nie to co mi się śni, albo co mi sen z powiek spędza. A uparłem się na V-ke bo wolę raczej posłuchać jak sliniczek pięknie gada niż badziewnago radja ;) Może i jestem młody bo 25 lat to jeszcze nie próchno, ale ja nie jestem z tych co sobie urządzają sparingi na każdych światłach ... Capri mam zamiar się bujać dostojnie, z należytym szacunkiem, ale lubię czuć zapas dużej mocy, która będzie sobie po prostu drzemać ;) O takie doznania mi chodzi, nic poza normalnym, zdrowym rozsądkiem, pełną kulturą jazdy, bez najmniejszej namiastki wiejskiego szpanu. Po prostu bryka mi się podoba jak żadna inna. o !

Oress / 2006-07-21 22:22:35 /


Chcesz mieć Capr,to kupuj.Należy realizowac swoje marzenia.

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 22:39:24 /


Polecam V8 5.0 Efi z Mustanga 87-92 ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-21 22:40:00 /


Silniki na gaznikach maja ladniejsze gadanie. 2.9 EFI tak sobie syczy i bzyczy.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-21 23:17:31 /


nie no jasne moim marzeniem zawsze tez bylo capri od malego no i mam (4ry hehe)

dopiac swojego tzreba to popieram , a predkosc to inna dzialka

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-22 08:49:02 /


własciwie to nie przysłuchiwałem się 2,9 efi i dzięki za rade. Więc V6 na gaźniku - bo orkiestra musi grać (ale jak gaznik to na pewno bez LPG). A tak w ogóle to ile palą poszczególne silniki ? bo jestem w stanie przeboleć bez LPG 10l/100km trasa(przy pędkości 120km/h) i 13l/100km miasto(przy delikatnej jeździe). Znajdzie się jakaś V-ka spełniająca te parametry? czy też zbyt wiele oczekuję ?

Oress / 2006-07-23 20:37:52 /


może jakies V4 da radę ;D

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-24 16:13:41 /


Oress, a w wyszukiwarce poszukaj, jest pełno wiedzy na temat silników, mostów, spalania, ogólnie wszystkiego. Poważnie mówie, ja już się nauczyłem "search and go":)

wito1981 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-24 17:23:01 /


A wracając do spalania, to pakując V ke po co myśleć o spalaniu:) Te silniki palą ile wlejesz:) i to jest najfajniesze:) A gazownia? kwestia gustu. Ważne żebyś Ty sie czuł w swoim Fordzie dobrze.

wito1981 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-24 17:25:08 /


Dzięki wszyswtkim za za pomoc i sugestie, już mam pewien obraz tego co chcę. Aha ! już w piątek opuszczam Polskę , wracam za około rok i kupuję Capri :))

Oress / 2006-07-26 11:54:07 /