Witam
Będąc w angli trafiło mi w ręce pewnień miesięcznik (a dokładnie 6) o nazwie Classic Ford i w jednym z nich jest artykul o zwiekszeniu przyczepności przy starcie
ale do rzeczy jest tam coś takiego jak Basic Upgrades a w tym poddziale jest mowa o Poliuretanowych gómkach, o anti tramp barsach i o slapper barsach.
Oba ostatnie są dla mnie zagadką o anti tramp barach wiem tylko tyle że widziałem w owej gazecie ale na bardzo małym zdjęciu
I teraz pytanie czy ktos ma może wieksze fotki albo widział to na żywo i wogole gdzie sie to mocuje (wiem tyle ze chyba do mostu) ale jak i gdzie to już nie wiem
Ogromnie licze na wiedze KrKama i Perany
Aha podobno fabrycznie anti tramp barsy byly montowane w Eskortach RS2000
Pozdro
Ligacz 3M / 2006-07-20 12:54:24 /
Google skarbnica wiedzy :D
http://www.mulfab.co.uk/html/anti_tramp___u_bolts.html
Wielkie dzieki Obi ale te z gazety wygladaja na bardzo duzo trwalsze no i do fordow i tak jak pisalem wyczytalem ze w standardzie byly w Essich RS2000 tak wiec nadal czekam na posty Krkama i Perany
Jeszcze raz wielkie dzieki
Ligacz 3M / 2006-07-20 13:19:17 /
http://www.dalek.pwp.blueyonder.co.uk/105speed/Milton2006.pdf
Tu na stronie 11 ma przyklad jak to wyglada. Sa to zestawy do Anglii ale mozna bez problemu kupic do Escortow (Burton oraz firmy budujace Escorty w Grp 4).
http://peterlloydrallying.co.uk/index.php?cPath=18&sort=3a&page=1&osCsid=6b9e2b74d3673fd2626355802200fe26
Montuje sie do mostu i podwozia. Ograniczaja ruchy mostu wzdluz samochodu. Do tego montuje sie zestaw ograniczajacy ruch mostu wpoprzek samochodu.
W Capri montuje sie czesto taki zestaw.
Jarek / 2006-07-20 15:15:41 /
Powyższym postem Jarek praktycznie wyczerpał temat, więc milczę :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-07-23 21:53:24 /
Oki tak wiec dziekuje bardzo Jarku za info na dreczace mnie pytanie
Pozdrawiam
Ligacz 3M / 2006-07-23 23:08:50 /