Witam,
Czy ktoś ma lub miał w aucie okazje sprawdzenia jak to działa? Rozważam możliwość założenia poziomych gaźników lub K - Jeta do Capri 2,8.
Jak realnie podniesie się moc silnika na gaźnikach poziomych względem K - Jet?
wito1981 / 2006-07-12 15:55:12 /
Aha chodzi o ptrójny gaźnik Webera, co powienienem ewentualnie kupic zeby moc to montowac.
wito1981 / 2006-07-12 16:01:08 /
nie wiem jaki ma sens zakładania gaźników poziomych do V6... poziome są raczej do rzędówek. Do V6 sugeruję Weber IDF lub Weber DCNF, przy czym jak nie zmienisz zaworów, wałka rozrządu, i pewnie pare innych dupereli, to zużycie paliwa wzrośnia, a osiągi nie bardzo
♠Zoggon♠ / 2006-07-12 16:07:00 /
nie ma nic piękniejszego jak 3 x idf48 (dcnf) do 2.8
widziałem poziome dellorto wpięte w V8, więc do V6 pewnie też podejdą .
.STICH. / 2006-07-12 18:22:08 /
4 webery 48 IDF na kolektorze do FE V8
a tu link do wałkowanego kiedyś tematu 3 gaźników do 2.9
http://www.capri.pl/forum/23469
i fotki kolektorów do V6:
http://www.capri.pl/image/forum/23550/12218
http://www.capri.pl/image/forum/23619/12235
♠Zoggon♠ / 2006-07-12 22:20:57 /