Cześć jeszcze raz felgi
Chodzi mi o przejście z 5x160 na 5x120 ze względu na większą dostępność alu felg.
W Kartuzach jest firma która może mi coś takiego zrobić za jakieś 130 zł od szt
Stąd moje pytania
1 Po przykręceniu redukcji o grubości 30 mm jakie powinno być Et felgi 15" opona 205/60w transicie, aby mieściły się w nadkolach.
2 Czy takie redukcje (czytaj) poszerzenie nie wykończy zawieszenia i mnie przy okazji.
Może już ktoś to przerabiał jeśli tak to mile widziane podpowiedzi.
t o m a s z / 2006-06-28 14:38:15 /
Wszystko zalezy jakości wykonania i materiału, wbrew pozorom moze to być kwestia życia lub śmierci, dlatego mnie by firma z KArtuz nie przekonała raczej, chyba że jej towary maja jakieś certyfikaty, tymbardziej że ma to być do tranzola, a tam obciążenia są "troszke" większe niż w osobówce...co do zawieszenia jasne dostaje bardziej po dupie, ale nie więcej niż założyłbyś felgi z niskim ET.
Pozatym 130zł to drogo jak za sztuke :D
SKUN_3M / 2006-06-28 14:49:01 /
do BMW jest duzo felg na rynku ;P Wiec po co przejscia?
Mysza liil (EM) / 2006-06-28 14:53:38 /
No właśnie bmw ma 5x120.Czyli on chce przejść na rozstaw z bmw.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-06-28 15:03:34 /
Po pierwsze 130 za sztukę to drogo.
Po drugie szukaj felg z BMW 316-325 E36 - tylko ten model miał ET37-38mm.
Wszystkie serie 5, 6 i 7 mają ET17-18mm, co po złożeniu z dystansem 30mm daje ET poniżej zera i rozwala łożyska w mgnieniu oka.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-06-28 19:06:22 /
Wielkie dzięki za podpowiedź
czyli mam szukać felg z Et 37-38 mm ,
t o m a s z / 2006-06-29 08:18:07 /