Czy ktos ma pomysł co zrobić z latającą na boki kierownicą podczas chamowania od 100 km/h
OPRÓCZ :
wymiany tarczy , klocków , regeneracji magla , i ustawiania zbierzności ,
BO TO JUŻ ZROBIŁEM , felgi też sa proste a do tego wyważone
WIĘC ? co jest do .......
RedCar / 2002-01-17 12:36:02 /
opony :) i ciśnienie w przendnich kołach
Trójkąt / 2002-01-17 13:36:03 /
Albo cisnienie, albo same opony - moga miec tzw. "skrzywiony kord". Na zewnątrz wygladaja w porządku ale takie sa objawy (drgania tez powinny pojawic sie przy duzych predkosciach - miałem ten problem kiedyś w poldku - pow 110 k/h zaczynał drzeć a przy gwałtownym hamowaniu waliło jakby jechało sie po tarce). Dobry oponiarz powinien to bez problemu rozpoznac ogladajac twoje kółka.
Pzdr. Rafał
rafik / 2002-01-17 14:00:40 /
Mialem to samo tez przechodzilem serie wymian tarcze klocki reg magla ustalo jak zmienilem zacicki.
68uiofyu / 2002-01-19 09:14:10 /
Do możliwych przyczyn dopisałbym jeszcze zużyte gumy maglownicy, luz na wahaczach i luz na końcówkach drążków kierowniczych. Pojedź na solidny szarpak, bo większość luzów ujawnia się dopiero przy dużych siłach działających na zawieszenie.
Krzychu / 2002-01-31 18:25:02 /
STAWIAM NA SWORZNIE. W GRANDZI MIAŁEM TO SAMO. ZMIENIŁEM JE I JUŻ MAM ŁEB SPOKOJNY. SPRAWDŹ CZY PRZY LEKKIM RUSZANIU DO TYŁU PRZY MOCNYM SKRĘCIE SŁYCHAĆ JAKIEŚ DZIWNE ODGŁOSY STUKANIA Z PRZEDNICH KÓŁ.
H2O patryk_3M / 2002-02-27 08:48:38 /