logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Jakaś brakująca część gaźnik 1.3

Jakaś brakująca część gaźnik 1.3

Panowie próbuje odpalić silnik po długim czasie i zauważyłem brak , no czegoś ... linka / prężynka , gdzie to kupić lub dorobić np ze szrotu ? I gdzie się to podpina ?
Czy na ciąglę otwartej przepustnicy auto odpali i będzie jeździć ? Ktoś mi doradzał żeby psiknąć do gaźnika benzyny ze strzykawki ale ile 10ml wiecej ?

Tweed / 2019-08-15 11:08:43 /


To nie jest przepustnica tylko klapka ssania. Możesz wlać z góry więcej paliwa. Najwyżej zaleje świece. Iskra jest?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-08-15 11:37:33 /


Na naladowanym akumulatorze silnikiem szarpie z rozrusznika jakby chciał odpalić ale zrobiłem tak przez max 20 sekund bo nie wiem czy na talim starym oleju warto sie bawić świec nie ruszałem chyba jednak zaprosze prawdziwego mechanika niech zobaczy na miejscu , ale normalnie z otwartym na stale tym ssaniem powinien odpalić jakby reszta była i bedzie działał na wolnych obrotach i pojedzie do warsztatu czy z nieruchoma klapka nie da sie jechać ?

Tweed / 2019-08-15 13:32:39 /


masz iskrę?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-08-15 13:37:02 /


Kup na start nowy olej, filtr, świece ,kable, kopułkę i palec... Wyreguluj zawory i zaplon. Daj swieze paliwo i wtedy działaj.

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-08-15 22:10:42 /


Tam przychodzi taki pręt, który łączy klapkę ssania z elementem przepustnicy. Na zimnym zamknięta klapka podnosi jednocześnie obroty (jeśli jest ten pręt), a gdy się rozgrzeje klapka się otwiera i obroty spadają. Jeśli klapka ssania będzie zamknięta na rozgrzanym silniku, to raczej daleko nie zajedziesz

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-08-16 08:30:12 /


Przede wszystkim, to ta klapa ma być połączona z widocznym na zdjęciu ustrojstwem (termicznym mechanizmem włączającym) i to ten mechanizm kontroluje jej położenie.
Na zimnym silniku klapa powinna być zamknięta, a w miarę jego rozgrzewania powinna się stopniowo otwierać, aż do pełnego otwarcia.
Jeśli będzie stale otwarta, to może być problematyczny rozruch zimnego silnika (ale na to można zaradzić ową strzykawką). Jeśli zaś klapa będzie stale zamknięta, to rozgrzany silnik będzie dostawał zbyt bogatą mieszankę, ale powinien działać - tyle że będzie miał przykastrowane osiągi.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-08-16 09:06:37 /