mam rpobelm z moim scorpiakiem chodzi oto że podczas przyszpieszania odzywaja sie zawory tak jakby był zabardzo przyspieszony zapłon zanaczma że występuje to tylko jak silnik jest rozgrzany zapłon mam ustawiony na 12 stopni na wolnych obrotach zawory wyregulowane . Samochód jezdzi na gazie i tylko na gazie sprężanie w cylindrach wychodzi średnio od 9 do 9,7 moze ktos miał coś takiego i wie co z tym zrobić?
Nazgules / 2006-05-14 23:33:51 /
jak ustawiles te 12 stopni w efi??
Mysza liil (EM) / 2006-05-14 23:56:31 /
9-9,7 to początek końca silnika. A ile oleju ci pali? może masz nagar w komorach spalania i żarzy ci się i robi samozapłony?
granadziarz_3M / 2006-05-15 10:42:04 /
a moim skromnym zdaniem to panewki niestety ,na jakim oleju jezdzisz?? jesli polsyntetyk zalej go mineralnym i zobaczysz jaki bedzie efekt ,jesli jezdzisz na mineralnym zalej "doktora" .po takim cisnieniu na cylindrach mozna wnioskowac ze silnik ma juz troche kilometrow za soba wiec mozna sie spodziewac "orkiestry" z okolic walu korbowego wlasnie przy obciazeniu (przyspieszania na wysokim biegu przy stosunkowo niskich obrotach silnika)
markokrk / 2006-05-15 20:18:46 /
9,5 tak przewiduje katalog forda na cylinder a panewki są nowe wał 1 szlif pierścienie i tłoki tez nowe a zapłon przestawiłem na 9 stopni i ucichły ale delikatnie sie jescze odzywają olej mam mineralny lotos
Nazgules / 2006-05-15 23:23:39 /
granadziarz_3M otym nagarze nie pomyślałem napewno mam bo puszczały uszczelniacze tylko jak go wyczyścić? bez ściągania głowicy lewej bo prawa wymieniłem jakis tydzień temu i było na tłokaćh nagarku troche
Nazgules / 2006-05-15 23:26:16 /
"9,5 tak przewiduje katalog forda " czego 9,5 ?? litrów,kilo,bar-ów,atmosfer
jakimi wartosciami mierzyłes cisnienie?
markokrk / 2006-05-15 23:30:57 /
a to ze zrobiles szlif i zalozyles nowe panewki nie swiadczy o tym ze ich nie bedziesz slyszal(zalezy kto i jak zrobil)
markokrk / 2006-05-15 23:33:52 /
włącz gg
Nazgules / 2006-05-15 23:39:03 /
markokrk włącz gg jesli możesz
Nazgules / 2006-05-15 23:41:21 /
jestem
markokrk / 2006-05-15 23:41:23 /
Stopień spręzania to nie to samo co ciśnienie sprężania!! Ford przewiduje dla 2.8i V6 stopień spręzania 9,2:1 a ciśnienie spręzania(kompresje) 1000-1200kPa.
http://www.capri.pl/garage/engine-2800-v6
Buła / 2006-05-16 09:52:00 /
a paneweczki wałka rozrządu są git??
Burza / 2006-05-16 20:19:31 /
nówki panewki na wałku są
Nazgules / 2006-05-17 00:52:30 /
a jak wyglądają luzy na klawiaturkach ? u mnie też klepało jak dodawałem gazu ....
Kornik / 2006-05-17 12:13:07 /
kalwiatury wymienione co prawda na uzywki ale dobre luzy też ustawione na mijanke
Nazgules / 2006-05-18 01:48:49 /
ludzie ale co mają dtonacje do regulacji zaworów?!!!
domyślam się że nazgules potrafi odróżnić coś klepiące/stukające od dzwonienia występującego przy spalaniu detonacyjnym.
Pytanie było o przyczynę występowania samozapłonów przy przyspieszaniu. Moim skronym zdaniem jeżeli zpłon jest dobrze ustawiony to pozostaje nagar albo przegrzewające się świece. No chyba, że był robiony agrotuning przez planowanie głowic, to życzę powodzenia :-(
granadziarz_3M / 2006-05-18 06:45:17 /
nie mam już pojecia co może być moze faktycznie ten nagar lub świece :-(
nadal to wytepuje lecz jest cichsze po cofnieciu zapłonu zapłon juz ma na 8 stopni dany :-( i nadal to wystepuj ale tylko jak jest goracy silnik i zrobi przynajmniej 20 km to znów zaczyna sie orkiestra zaworowa pochodzi chwile na wolnych obrotach i znika i znów po paru km sie odzywają z tym że tak wyglada jakby gora 2 zaworki klepały i tylko przy przyszpieszaniu a pod górke deko głośniej ludzie poradzcie co
Nazgules / 2006-05-19 23:25:30 /
no to tylko nagar lub przegrzewające się świece
granadziarz_3M / 2006-05-20 07:26:07 /
heh jednak to zaworek był uwalony na drugim garku dokładniej grzybek upalony ale wymieniłem obie głowice i smiga jak wściekły
Nazgules / 2006-10-23 23:59:53 /
upalony grzybek i sprezanie 9... spoko...
Mysza liil (EM) / 2006-10-24 07:35:09 /
mysza nie kpij i nie pytaj jak to sie stało ale tak było :-( hmm... cuda
Nazgules / 2006-10-25 08:07:34 /