Witam wszystkich! Mam problem z wymianą resorów w moim escorcie, a raczej z ich dobraniem. Prosze o pomoc, bo jestem w kropce. Próbowałem resory od capri mkI, ale one sa za wąskie i za bardzo wygięte. Mam mozliwość kupna z capri mkIII i chcę wiedzieć czy będą pasować bez jakiś większych przeróbek i czy nie będą za płaskie i za sztywne? Czy ostatecznym wyjściem jest zakupienie orginalnych z escorta? Aha, poprzednie były jednopiórowe i wyglądały jak okrojone z FSO, bo były bez rdzy itd, więc nawet nie szukam takich samych, bo były do kitu.
jackdeville / 2006-05-02 13:31:20 /
Ja w swoim Essim też miałem jednopiórowe, ale oddałem do rozklepania i utwardzenia i kowal dołożył jeszcze jedno.
Jeżeli chodzi o zamienniki to nie pomogę ale może też zgłoś się do kowala z swoimi.
...::$nuffy (Grześ) / 2006-05-02 13:56:10 /
To raczej niemożliwe, bo jeden z nich pękł dlatego musze wymieniać. Będę próbował dalej.
jackdeville / 2006-05-02 14:18:04 /
Jeżeli dodajesz pióro to musi być ono tego samego pochodzenia.
Czyli nie Ford+Fiat tylko sam Ford.
Chodzi o różnicę w sprężystości.
Mój kolega dodał po jednym z fiata a po roku po prostu fiatoskie popękały.
Zdaje mi się że resor z Escorta na bank będzie pasował do Capri i odwrotnie.
nie sugeruj się tym że jest za bardzo wygięty itp.
Po prostu trzeba założyć,postawić auto i wtedy stwierdzać.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-05-02 14:59:47 /
Chyba nie chodzi o tego samego koniecznie producenta ale jak piszesz o ich własności mechaniczne, jednak należy pamiętac że po wizycie u kowala chrakterystyka pracy zmienia się całkowicie w porównaniu z oryginałem.
...::$nuffy (Grześ) / 2006-05-02 18:48:57 /
Standartowe jednopiorowe resory Escotra sa nie takie twarde jak Capri.
Arunas / 2006-05-02 19:21:44 /
Mam takie resory. Napisz mi na maila co dokładnie porzebujesz.
Pudel / 2006-05-03 16:23:47 /
Spoko! Dzięki wszystkim za podpowiedzi! Resory już za łożone! Pasowały jednak od capri mkI, ale po lekkim "tuningu" :)
jackdeville / 2006-05-04 18:08:48 /