Zabrałem się za regulację zaworów w moim Capri, ale za nic nie mogę odkręcić tej nakrętki kontrującej 19 (wydechowy) na trzecim cylindrze (od strony gaźnika).
Gaźnik zdemontowałem, ale i tak dojście jest bardzo niewygodne.
Macie do tego zrobione jakieś specjalne narzędzia? Da radę to poluzować bez odkręcania kolektora dolotowego?
Dzięki.
Rzeźnik / 2019-01-12 12:45:50 /
No tak właśnie tam jest. Utnij 19-kę płaską i przyspawaj pod kątem 90 stopni i schowaj później jako klucz specjalny. Też mam taki w parze z tym do regulacji i czasem do nich wracam.
docencik12 / 2019-01-12 12:51:36 /
Zawsze mozesz zdjac gaznik. Ewentualnie wyciągać dzwigienke i ustawiac nasadowym zestawem jaki proponuje ford.
Mysza liil (EM) / 2019-01-12 14:11:26 /
Chyba ze masz to:
Mysza liil (EM) / 2019-01-12 14:14:06 /
No przecież ja mam takie klucze płaskie na grzechotkę. Jeżeli to da radę to wpadnij Marcin do mnie w poniedziałek.
zapek??? !G.O.P! / 2019-01-12 15:23:41 /
Albo to
Mysza liil (EM) / 2019-01-12 17:35:45 /
Ogarnięte. Dostałem w Leroly Merlin oczkową otwartą 19. i udało mi się ją tam wcisnąć.
Do tego krótka, płaska 19 i można manipulować.
Mysza z Twoim kluczem da radę działać bez odkręcania gaźnika?
Rzeźnik / 2019-01-12 20:22:01 /
Po to zostal stworzony :)
Mysza liil (EM) / 2019-01-13 00:21:00 /
Podepnę się pod temat...mam doprężony silnik OHC, ścięta głowica i blok, kompresja 14-15bar, autko się dotarło i trochę słychać jeden zawór (0,4 na ssącym). Będę to regulował i pytanie, czy robić tak jak ksiązka pisze 0,20 i 0,25, czy przy takiej kompresji pozmieniać parametry ustawienia zaworów?
konrad_e / 2019-01-17 23:08:13 /
Jeśli wałek standard, popychacze również to ustawiasz książkowo.
Trójkąt / 2019-01-21 11:17:28 /
a jeśli wałek ostrzony jest to jak wtedy zawory regulować?
mishq (Mateusz G.) / 2019-01-21 14:34:38 /
Zgodnie z zaleceniem producenta wałka.
Grzesiek_Rudy / 2019-01-21 15:32:04 /