hej
znalazlam consula 2.3 V6 '72, podejrzanie tanio, ale podobno na chodzie i jezdzony na codzien, na co uwazac?
W ogole zastanawiam sie, czy to moze material na odbudowe - zobacze, ocenie.
Czy ktos bedzie mily i powie mi, jak ten silnik ma napedzany rozrzad i czy ma kolizyjne glowice?
I czy v6 wsadzano do innych modeli? i jak dlugo?
Magda
wbasq / 2006-04-14 09:55:17 /
chodzi o dostepnosc czesci, czy to jakis cudak, czy jak to u forda - buda inna ale bebechy te same co w taunusach, capri...........
wbasq / 2006-04-14 09:56:23 /
Ello bierz Magda nawet jak sie rozmyślisz szybko go sprzedaż :D
Tylko powiedz mi co to sa "kolizyjne glowice" :D
SKUN_3M / 2006-04-14 10:15:40 /
"bebechy" consul ma te same co granada, capri - taunus to całkowicie co innego,
silnik 2.3V6 jest bardzo popularny i niema problemu z częściami,
schody zaczynają się jeśli chodzi o części blacharskie i detale
polecam wątek:
http://www.capri.pl/forum/104459
pozdrawiam
rozjechany liil / 2006-04-14 10:18:45 /
rozrząd jest rozwiązany poprzez dwa koła zębate co jest nie wątpliwym plusem,
"kolizyjne głowice" - chodziło pewnie o kolizję tłoków z zaworami przy awarii rozrządu,
co przy w/w kołach żebatych jest mało prawdopodobne
choć słyszałem ostatnio o zerwanym klinie koła zębatego na wale korbowym,
ale kolizji nie było, a czy wogóle jest możliwa to niewiem
rozjechany liil / 2006-04-14 10:22:43 /
dzieki.
A watek poczytalam i chyba nad tym jednym zastanawiac sie juz nie bede ;)
wbasq / 2006-04-14 10:31:03 /
Zauwaz czy da sie go podniesc oryginalnym lewarkiem :) Jesli nie ma flinstonow to bierz bo to swietne auto, niemal bliźniacze mechanicznie do granady ->85. Najwazniejsza jest blacha i swiecidełka, czyli listewki, znaczki, chromy itd. O mechanike nie nalezy sie martwic bo da sie po taniosci naprawic/wymienic.
Mysza liil (EM) / 2006-04-14 11:19:28 /
Podpinam się, bo mam podobne pytanie i mało czasu na wertowanie forum.
Chcę kupić Granadę która jest pod adresem
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bxhb32b14xui
Martwi mnie ten przebieg , 280 000km czy to dużo czy bardzo dużo . Jak sprawuje się taki motor po przebiegu w.w .Pytanie dotyczy także skrzyni i reszty auta, na co zwrócić uwagę, ile pali taki motorek. I wiele innych pytań.
Nie zwracałem uwagi na Granady, bo miałem Capri . Teraz Żonka wybiera autko a ja nie mam wiedzy .
Pozdrorasta
Jeżeli to jest autentyczny przebieg, to jeszcze raz tyle przejedzie.
granadabus / 2008-06-19 21:13:50 /
Nie miałem nigdy automata, boję się że będzie to totalna wtopa. Ile powinien spalić z taką skrzynką, a raczej do ilu? Gdzie są miejsca narażone na korozję?
Potrzebna mi duża ilość pytań, by koleżanka mogła przetłumaczyć i wysłać do gościa.
280000 tys to ona dopiero po dotarcioo jest...:)
leetvoos / 2008-06-19 21:37:52 /
Wszystko znajdziesz na forum...
granadabus / 2008-06-19 21:44:03 /
Mam 2.8i na automacie, pali malutko, 8litrów /50 km :)
Arek 3M / 2008-06-19 21:48:22 /
w trasie mozna zejsć do dychy/sto km a jakby sie kto uparł to nawet i mniej, w mieście to chyba nie ma górnej granicy :) mówię o gazie, ale na benie powinno być podobnie.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2008-06-19 22:20:08 /
piekna grandzia ,dotego na gazniku!!!jesli zdrowa (znaczy nie zardzewiala )to brac,a przebieg 300 tys.to naprawde nie jest wiele dla tej konfiguracji
pzdr
markokrk / 2008-06-19 22:36:55 /
Wszystko znajdziesz na forum... --> zgadza się , ale mnie ogranicza czas.
Szukam i kopie, ale forum jest obszerne i nie wszystko można znaleźć .
Nie interesowałem się do tej pory Granadami, w dodatku 2,8 i trudno mi podjąć decyzję czy wybór mojej żonki jest słuszny.
Mi ciężko tym jeździć powoli :) Ale żona może cięzkiej nogi nie ma? Dla delikatnej nóżki to chyba autko jak znalazł :)
Arek 3M / 2008-06-19 23:08:53 /
jako ze nikt nie napisal:
gnije:
- blotniki pod maska na wysokosci przegrody.
- listwa mocujaca blotnik do slupka przy przednich drzwiach.
- podluznice na wysokosci przednich drzwi, przy pierwszym otworze spustowym.
- mocowania skrzyni do karoserii.
- pas tylny
zwrocic uwage na:
- przedmuchy silnika
- klepanie zaworow
- czy i jak kopci
- automat wiec plynnosc zmiany biegow, dzialanie kickdownu oraz jakosc oleju w skrzyni.
- luzy na maglownicy i galkach kierowniczych
- luzy na galkach zwrotnicy, gornych i dolnych. o tyle istotne ze moze sie otworzyc zawieszenie w co bardziej drastycznych przypadkach. (na szczescie przy malej predkosci ale sie mi zdazylo)
- dzialanie wszystkich dodadkow mechaniczno-elektrycznych (szyby, lusterka, szyber, centralny zamek itp)
- stan lozyska podporowego na wale,
i to chyba tyle.
cena autka jak na nasze warunki wysoka, ale mysle ze adekwatna do stanu auta wiec zadne z w/w przypadlosci nie powinny wystepowac.
co do spalania. moja pali 13-14 gazu jezdzac ~90 na trasie 25km.
na dluzszej zapewne mniej.
Leszek "QSi" / 2008-06-19 23:22:12 /
gnije jeszcze w okolicach tylnych gniazd na lewarek oraz bywa, że w kiepskiej formie jest tylna poprzeczna belka do której mocowany jest dyfer na szpilce.
zapek??? !G.O.P! / 2008-06-20 01:42:01 /
jak również przedni pas pod reflektorami
zgoniok / 2008-06-20 08:00:04 /
Jac - już wszystko napisali.
Tak patrzę na to ogłoszenie - ja bym brał. Wygląda na zdrową.
2.8 na automacie, tyle że wtrysk mi pali 13-14 w mieście, poniżej 10 w trasie. Gaźnik spali nieco więcej. Gazu nie wiem, nie mam.
m.kozlowski / 2008-06-20 12:59:52 /
gość zjechał 300E, bo ma gdzieś trzy zaprawki i nie ma w tych miejscach oryginalnego lakieru. jak nie sprzeda do przyszłego tygodnia to biorę.