logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » za granicą » Capri-Teilemarkt, Dülmen, 04.05.2002

Capri-Teilemarkt, Dülmen, 04.05.2002

w relacji Konrada Szyperskiego

Droga do Dülmen była długa, kręta ,wyboista ... no i męcząca. Moja stara, poczciwa Fiesta  spisywała się nader dzielnie.

I poprowadziła nas (jak się później okazało) do upragnionego celu.

W sobotni, deszczowy ranek parę minut po godz. 9.00 stawiliśmy się w tym miejscu:

Trochę czasu zabrało Nam znalezienie miejsca giełdy ale w końcu dotarliśmy na duży plac parkingowy poprzedzający składowisko części Capri.

Zaczęliśmy od oglądania tego co na ..... parkingu rzecz jasna.

Capri jeżdżące w Niemczech są po prostu NOWE !!! Zero wizualnego zużycia!!!

Popatrzcie sami :

Capri Mk Ib GT 1.6:

CAPRI MK I  RS 2600:

Przyjechało jeszcze (choć nie ma go na zdjęciach) Capri Mk I 1500 XL, rocznik 1971, I właściciel, przebieg 47.000 km, oryginalny lakier nienaruszony w 100%, stan idealny.

Nie obyło się także bez innego okazu !!! Mowa o aucie identycznym jak moje kiedyś tzn.:

Nie mogliśmy namierzyć właściciela ale ze wstępnej ekspertyzy to oczywiście Mk II  1.6 L  rocznik 74-75 (stare lusterka). Stan super idealny. Przebieg 77 tys. km.

Dalej było całe mnóstwo III-jek.  Ku mojemu zdziwieniu zatrzęsienie było 2.8i. Stan aut: jak widac.

2.0 Super GT4:

2.8i:

2.3 S:

2.8i:

2.0:

2.8i:

2.0 Super GT4:

2.0 GT4:

2.0 S (dziwna wersja winyl,drzwi 84r.):

3.0 przerobione na 2.8:

2.8i:

4 x 2.8 i (niebieskie) + w środku 2.0 Super GT4:

Przyjechało także troche pokrewnych maszyn:

GRANADA/CONSUL:

TAUNUS:

TAUNUS KOMBI:

W końcu przypomnieliśmy sobie że jesteśmy tam glównie po części a nie dla oglądania innych Capri i psucia sobie humoru. 

No więc gratów było mnóstwo :

1. Od upragnionych atrapek od II-jek do zderzaków też od II-jek.
2. Od emblematów starych/nowych od I,II do lamp tylnych/przednich nowych/starych do I,II III
3. Od kompletu szyb I,II,III nowych,starych ciemnych/jasnych po błotniki nowe/stare I,II,III
4. Od oryginalnych spojlerów nawet niespotykanych po .........  było wszystko.

Zdjęć ze stołów sorry nie ma ale byliśmy tak zajęci zakupami że nawet nie pomyśleliśmy o tym.

Na potwierdzenie zakupów i dużego asortymentu części oto zdjęcie jak wyjeżdża polska ekipa z Giełdy.        

--
Konrad Szyperski

Komentarze

Moze nastepnym razem...

Zaczne skladac pieniadze na paliwo i oczywiscie na czesci i... moze kiedys tez sie wybiore. PS. Jak ksztaltowaly sie ceny?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2002-05-21 23:46:49]


Czym różni się od zwykłego 2.0, Capri 2.0 Super GT4?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2002-05-22 01:03:32]


Super GT 4

Z tego co wiem i pamięć mnie nie myli nigdy nie było oficjalnej nazwy "Super GT 4" na żadnym Capri. Były serie limitowane niemieckiej "trójki" o podobnych nazwach, ale nie dokładnie to. W 1984 r. wyszły modele "Super GT" z silnikami Pinto 2.0, Koeln 2.3 oraz 2.8i. W cenniku i folderach nazywają się "Super GT" (dwa słabsze) i "Super Injection" (topówa). O 2.8 nie będę się rozpisywał, bo to deko poza tematem, ale "Super GT" miał tablicę z 6 zegarami, długą konsolę od tablicy aż po dolne uchwyty pasów, skórzaną kierownicę i lewarek, tylną wycieraczkę, alufelgi RS 6J13 z gumami 185/70, atrapę, ramki reflektorów i lusterka w kolorze nadwozia, czarny tylny spoiler i cienkie naklejane paski boczne. Nieoficjalnie (dla rozróżnienia zewnętrznie identycznych 2.0 i 2.3) w hitlerowie mówi się o nich czasem "super GT4" i "super GT6", ale formalnie nie ma takiej nazwy. U Anglików jest prościej - 2.3 w ogóle nie była już w 1984 r. oferowana, więc wszystkie "super GT" są z "czwórką". Równoległy "Super Injection" miał fele 7J13 z gumami 205/60, skórę, radio z elektryczną anteną i listę wyposażenia jak stąd do Duelmen i z powrotem. Natomiast "GT 4" to była pożegnalna seria Capri z 1987 r., dostępna w trzech lakierach - białym, srebrnym i czerwonym - tylko z motorem Pinto 2.0. Gumy 185/70 na stalowych felgach w kolorze nadwozia (w czerwonym coś ohydnego), 6 zegarów, skórzany lewarek, spoilery przód i tył oraz szerokie paski z boku, podkręcane w tylnej części do góry tak, że przechodzą na błotnikach w spoiler. Zdaje mi się, że foldery obydwóch są gdzieś na stronce w bibliotece - a w naturze oglądałem czerwoną GT4 u kolesia w Kattowitz jakieś 7-8 lat temu.

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2002-05-22 11:03:30]


UUUuuhuhu...

Kurcze, jakie to wszystko fajnowe!

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie [2002-05-22 14:02:52]


wazne ze na tarczy;)

Maciasek_3M [2002-06-13 17:42:30]


Gdzie?

A gdzie moja bryczka?

[anonim] [2002-06-16 00:09:26]


,,A droga była długa kręta i wyboista"

skoro droga była taka trudna to chyba jechaliście wałem wiślanym, żeby nikt was nie widział, bo nie słyszałem i nie widziałem wyboistej i krętej autostrady w Niemczech, chyba, że przejeżdżaliście przez zieloną granicę.

[anonim] [2002-07-09 19:25:03]


STARSSKY MEDAL

Starssky medal za wsparcie !! Dzieki za trafne spostrzezenia i uświadomienie niektórym prostych wniosków. Dzieki. Konrad Szyperski

[anonim] [2002-07-17 15:07:12]