logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » spotkania, zloty, imprezy » Puchar Capri 2011 - zapowiedź

Puchar Capri 2011 - zapowiedź

- kiedy i gdzie
- plan zawodów
- regulamin
- zgłoszenie do zawodów
- opłata wpisowego
- lista zgłoszonych uczestników
- nagrody
- koszulki
- zakwaterowanie

Puchar Capri - 9 edycja

W zeszłym roku zmieniliśmy nieco formułę imprezy. Wszystkie zmiany utrzymujemy - czyli dzielimy grono uczestników na dwie klasy:

Samochody z klasy BZ walczą w swoim gronie o puchar przeznaczony dla tej klasy. Ponieważ każdy samochód kwalifikujący się do tej klasy spełnia jednocześnie wymogi udziału w klasie BO, to wszystkie samochody z obu klas walczą wspólnie o puchar dla bezwzględnie najszybszego duetu - kierowca i samochód. Teoretycznie więc jeden uczestnik imprezy może zgarnąć obydwa puchary! To chyba mało prawdopodobne, ale niemożliwe jest tylko to czego jeszcze nie spróbowano.

Dodatkowo spróbujemy wydłużyć ilość jazd w kwalifikacjach. W tym celu zamiast dwóch równoległych prób, naraz będzie odbywała się jedna, do której uczestnicy będą startować w dość krótkich odstępach czasu ok. 30 sekund, tak aby naraz na torze było kilka samochodów. Wymagać to będzie od zawodników dużo większej dyscypliny niż dotychczas, ale mamy nadzieję że się uda.

Kiedy i gdzie ?

Puchar Capri 2011 odbędzie się 30 lipca 2011 na torze "Kielce" w Miedzianej Górze.

Cała impreza ma charakter weekendowy - do przyjazdu zachęcamy już w piątek w godzinach późnopopołudniowych, wtedy odbędzie się trening na torze (ok. godziny 17..18). Dalsza część piątku - zajęcia integracyjne na pobliskim campingu.

Właściwe zawody rozpoczynają się w sobotę o godzinie 9:00. Czas trwania imprezy - do wieczora. Po zakończeniu zawodów przenosimy się na pobliski camping, gdzie odbywamy obchody z okazji zakończenia zawodów - ognisko, piwo, kiełbasa, etc.

Plan zawodów

Zawody podzielone są na dwie części: eliminacje i finały (dwa, dla każdej klasy osobno).

Eliminacje

Na eliminacje zaplanowane są 4 warianty przejazdów, w których udział biorą wszyscy zawodnicy zgłoszeni do startu. Zależnie od ilości uczestników, okoliczności atmosferycznych, dyscypliny uczestników itp, przewidujemy że powinno udać się przeprowadzić 6-8 różnych kwalifikacji (co oznacza powtórkę niektórych wariantów), co w połączeniu z dłuższym czasem pojedynczego przejazdu w porównaniu do wcześniejszego kształu eliminacji powinno dać może nawet dwukrotnie dłuższy czas jazdy na torze.

Celem eliminacji jest wytypowanie grupy zawodników kwalifikujących się do finału, oraz odpowiednie rozstawienie zawodników w pary finałowe, zgodnie z dalszym opisem. Wynik eliminacji nie ma wpływu na wynik końcowy finału, każdy zawodnik zakwalifikowany do finału ma takie same szanse na zwycięstwo.

Dla każdego zawodnika w każdej z konkurencji eliminacyjnych wyznaczany jest wynik tej konkurencji. Wynik jest liczbą określającą proporcję czasu uzyskanego przez danego zawodnika do czasu najlepszego zawodnika w danej konkurencji. Dla zwycięzcy konkurencji wynik ma wartość równo 1, dla następnych zawodników ma on coraz wyższą wartość. Ostateczny wynik eliminacji to średnia arytmetyczna z wyników cząstkowych uzyskanych w poszczególnych konkurencjach eliminacyjnych. Ostateczna kolejność zawodników w eliminacjach wynika z ułożenia uzyskanych wyników od najniższego do najwyższego.

Kwalifikacja #1:

Kwalifikacja #2:

Kwalifikacja #3:

Kwalifikacja #4:

Do finału klasy BZ kwalifikuje się 8 uczestników tej klasy z najlepszym wynikiem eliminacji (średniej ze wszystkich konkurencji).

Do finału klasy BO kwalifikuje się 8 uczestników z obu klas łącznie, z najlepszym wynikiem eliminacji.

W przypadku uzyskania przez część uczestników tego samego wyniku eliminacji, dającego zakwalifikowanie się do grupy finałowej większej niż przewidziana liczby uczestników, o kwalifikacji decydować będzie dogrywka.

Dogrywka

Dogrywka rozgrywana jest w wypadku gdy część uczestników zakończy eliminację z takim samym rezultatem, dającym zakwalifikowanie się do grupy finałowej większej liczbie zawodników niż przewidziano w finale. Dogrywka polega na przejechaniu jednej pętli toru po zewnętrznym owalu. Uzyskanie lepszego czasu od konkurenta daje kwalifikację do finału.

Finał

Finał to właściwie dwa finały, jeden w klasie BZ i drugi BO.

8 zawodników klasy BZ najpierw walczy o puchar w swojej klasie.

Następnie 8 zawodników z obu klas łącznie walczy o puchar dla bezwzględnie najszybszego.

Finał polega na rozegraniu systemem pucharowym wyścigów pomiędzy parami, które indywidualnie ścigają się na owalu toru na tzw. "dochodzenie" - startując równocześnie z przeciwległych stron toru, i pokonując ilość okrążeń zależną od etapu finału. W 1/4 finału zawodnicy pokonują 3 okrążenia, w półfinale i finale przewidziane są 4 okrążenia. Wyścig trwa do momentu osiągnięcia mety pierwszy z samochodów, lub dojście do rywala na odległość 100 metrów. Zwycięzca w danej parze przechodzi do następnego poziomu rozgrywek finałowych, przegrany odpada z zawodów.

Dobieranie zawodników w pary odbywa się w następujący sposób: pierwszy zawodnik eliminacji startuje z ostatnim zakwalifikowanym, drugi z przedostatnim, itd. według poniższego schematu. W finale wszyscy zawodnicy mają równe szanse, niezależnie od wyniku kwalifikacji. Wyniki kwalifikacji wpływają jedynie na rozstawienie w pary finałowe.

1/8 finału ćwierćfinały półfinały finał
X1: E1-E16 C1: X1-X8 P1: C1-C4 F: P1-P2
X2: E2-E15
X3: E3-E14 C2: X2-X7
X4: E4-E13
X5: E5-E12 C3: X3-X6 P2: C2-C3
X6: E6-E11
X7: E7-E10 C4: X4-X5
X8: E8-E9

Taki system zapewnia największe prawdopodobieństwo spotkania się w ostatnim wyścigu (finale A) dwóch najlepszych zawodników, celem uzyskania możliwie największej atrakcyjności finału. Zwycięzca zdobywa puchar. W celu wyznaczenia zawodników zajmujących miejsca trzecie i czwarte rozgrywany jest dodatkowy wyścig (finał B) pomiędzy przegranymi z półfinałów. Wyścig ten odbywa się przed wyścigiem finału A. Klasyfikacja prowadzona jest dla wszystkich zawodników - dalsze miejsca zajmują zawodnicy którzy dotarli do kolejnych poziomów rozgrywek finałowych, na danym równoległym poziomie o miejscu decyduje wynik z eliminacji.

Regulamin Pucharu Capri 2011

  1. Organizatorzy
    • Organizatorem zawodów jest Stowarzyszenie capri.pl
  2. Uczestnicy zawodów
    • Do udziału w zawodach dopuszcza się wyłącznie następujące samochody marki Ford:
      • Capri (wszystkie wersje i odmiany z nadwoziami produkcji europejskiej),
      • wszystkie europejskie modele Forda poprzedzające pojawienie się Capri (grudzień 1968),
      • europejskie modele Forda wprowadzone do produkcji po premierze Capri (grudzień 1968), ale wycofane z produkcji przed wyprodukowaniem ostatniego europejskiego Capri (a więc: Taunus, Cortina, Consul/Granada, Escort Mk I/II).
    • Klasyfikacja prowadzona jest w dwóch klasach:
      • BZ (bez zmian) - samochody w duchu epoki, z zachowaniem specyfikacji fabrycznej, z dopuszczalnymi modyfikacjami w postaci rozwiązań technicznych zgodnych ze stanem techniki z lat produkcji danego samochodu,
      • BO (bez ograniczeń) - otwartej, gdzie dopuszczalny jest szerszy zakres modyfikacji.
      Wszyscy uczestnicy klasy BZ jednocześnie uczestnikami klasy BO. Odwrotnie to nie działa.
      O ostatecznej klasyfikacji uczestnika w danej klasie decyduje organizator, na podstawie oceny spełnienia wymogów opisanych poniżej.
    • Warunki dopuszczenia do klasy BZ są następujące: samochód musi mieć wygląd i konstrukcję zgodną ze specyfikacją fabryczną, z dopuszczeniem modyfikacji polegających na zastosowaniu elementów dostępnych jako opcja fabryczna lub dostępna na rynku w latach produkcji danego modelu (tzw. after-market).
      W szzczególności wymagane są:
      • Fabryczna konstrukcja zawieszenia i układu kierowniczego, bez zmian polegających na użyciu elementów innych niż stosowane w danym modelu (np. elektryczne wspomaganie układu kierowniczego).
      • Fabryczna konstrukcja układu hamulcowego, bez zmian polegających na użyciu elementów o innej konstrukcji (np. zamiana hamulców bębnowych na tarczowe, zmiana typu wspomagania układu hamulcowego). Dopuszczalna jest zmiana hamulców w ramach tego samego modelu, czyli np. zastosowanie tarcz wentylowanych w modelu fabrycznie wyposażonym w tarcze niewentylowane, czy też zmiana rozmiaru tarcz/bębnów w ramach części stosowanych w tym samym modelu.
      • Silnik właściwego typu i pojemności, który był stosowany w danym modelu i generacji tego modelu.
        Przypadki wykluczone:
        • silnik niestosowany w danym modelu w ogóle (np. 2.9 V6 EFI),
        • silnik niestosowany w danej generacji modelu (np. 2.8i V6 MFI w Capri I),
        • zmiany w układzie zasilania/dolotu/wydechu silnika (zmiana układu wtrysk - gaźnik, nieepokowe turbo, NOS, wydech o zmienionej konfiguracji).
        Dopuszczalne są:
        • kolektor / gaźniki występujące w danym modelu lub pasujące bez modyfikacji,
        • kolektor / gaźniki występujące jako opcja after-market w danym czasie, jak np. podwójne gaźniki do OHC, potrójne gaźniki do V6,
        • kolektor wydechowy tzw. baran,
        • zmiana filtru powietrza i obudowy na inne, dostępne typowo na rynku jako opcja dla danego modelu.
      • Fabryczna konstrukcja układu przeniesienia napędu, bez zmian polegających na zastosowaniu elementów innych niż stosowane w danym modelu (w szczególności skrzynia biegów i tylny most).
      • Felgi w typie i rozmiarze stosowanym fabrycznie, lub felgi dostępne na rynku w latach produkcji samochodu (Minilite, Wolfrace, itd, o ile jest to typ fabrycznie odpowiedni dla danego modelu bez potrzeby zastosowania dodatkowych dystansów / modyfikacji piast).
      • Nadwozie w oryginalnym wyglądzie, bez modyfikacji i bez istotnych zmian schematu malowania (np. płomienie) i typu lakieru (np. smoła naniesiona wałkiem).
        Dopuszczalne są:
        • spojlery/poszerzenia dedykowane dla danego modelu, zamontowane zgodnie zgodnie z przeznaczeniem i z zachowaniem dostatecznej estetyki,
        • dowolna antena radiowa,
        • nieoryginalny szyberdach (to jest zmiana nad którą można ubolewać, ale jest zwykle nieodwracalna w ramach sensownych środków, wbrew dobrej woli właściciela),
        • zmiana koloru.
      • Wnętrze nie odbiegające istotnie od fabrycznego wyglądu i kompletacji właściwej dla danego modelu. Dopuszczalna jest np. zmiana kierownicy i dźwigni zmiany biegów, odnowienie tapicerki z zachowaniem ogólnego wyglądu zgodnego z oryginałem, ale niedopuszczalne są istotne braki wyposażenia, niedyskretnie zamontowane nowoczesne audio, tapicerka radykalnie odbiegająca od fabrycznego stylu / koloru.
      • Wszelkie inne modyfikacje wymagają indywidualnego rozpatrzenia.
    • Warunki dopuszczenia do klasy otwartej:
      • silnik inny niż oryginalny: dowolny silnik firmy Ford,
      • dowolne modyfikacje, które nie powodują dyskwalifikacji na typowym okresowym przeglądzie technicznym,
      • inne, uzgodnione wcześniej indywidualnie z organizatorem zawodów.
    • Samochód zgłoszony do zawodów może startować tylko z jednym numerem startowym.
    • Samochodem zgłoszonym do zawodów może kierować wyłącznie właściciel samochodu, lub jego główny użytkownik. W tym drugim wypadku, zgłoszenia są rozpatrywane indywidualnie, po przedstawieniu przekonującego wyjaśnienia.
    • Warunkiem dopuszczenia kierowcy i samochodu do zawodów jest:
      • ważny przegląd techniczny,
      • ważne ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej,
      • ważne prawo jazdy,
      • posiadanie gaśnicy samochodowej,
      • posiadanie przez kierowcę kasku.
  3. Zgłoszenia i wpisowe
    • Uczestnicwo w zawodach wymaga wcześniejszego zgłoszenia do 27.07.2011.
    • Wpisowe podlega zwrotowi wyłącznie w przypadkach zawinionych przez organizatorów.
    • Zasady przyjmowania zgłoszeń:
      • limit ilości uczestników zawodów: 70
      • pierwszeństwo w udziale w zawodach mają członkowie Stowarzyszenia capri.pl, którzy zgłosili swój udział,
      • w następnej kolejności lista startujących uzupełniana jest pozostałymi zgłoszeniami,
      • jeżeli ilość zgłoszeń przekroczy limit uczestników zawodów, decyduje kolejność zgłoszeń.
  4. Przebieg zawodów
    • Zawody odbywają się 30.07.2011 na torze Automobilklubu Kieleckiego w Miedzianej Górze (tor "Kielce").
    • Zawody rozpoczynają się o godzinie 9:00.
    • Zawodnik zjawia się na torze z wydrukowanym, wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem zgłoszeniowym (zostanie on udostępniony zawodnikom w formie elektronicznej).
    • Zawodnik ma obowiązek posiadać przy sobie wszystkie niezbędne dokumenty opisane w warunkach dopuszczenia do startu.
    • Zawody podzielone są na dwie części: eliminacje i finał osobny dla każdej z klas. W eliminacjach biorą udział wszyscy zgłoszeni uczestnicy, do finałów kwalifikuje się po 8 uczestników z najlepszym wynikiem uzyskanym w eliminacjach w danych klasach.
    • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji konkurencji zależnie od ilości uczestników, przebiegu zawodów, warunków atmosferycznych i innych nieprzewidzianych okoliczności.
  5. Przepisy ogólne i bezpieczeństwo
    • Uczestnicy zawodów zobowiązani są do przestrzegania prawa oraz zasad współżycia społecznego.
    • Uczestnicy zawodów zobowiązani są do wykonywania poleceń organizatorów, prowadzącego zawody oraz przedstawicieli Automobilklubu Kieleckiego. W szczególności dotyczy to instrukcji postępowania przy podjeździe do startu oraz przy parkowaniu samochodu po zakończeniu jazdy.
    • Kierowca zostanie dopuszczony do startu wyłącznie w założonym kasku i w zapiętych pasach bezpieczeństwa oraz z widocznym numerem startowym na samochodzie.
    • Kierowca zobowiązany jest do niezwłocznego bezpiecznego zatrzymania pojazdu w reakcji na sygnał flagą otrzymany od obsługi zawodów.
    • Zabrania się jazdy pod prąd w parku maszyn i na wjeździe na tor, pod rygorem wykluczenia z zawodów. W wyjątkowych przypadkach jazda pod prąd dopuszczalna jest wyłącznie przy współpracy obsługi zawodów.
    • W przypadku awarii lub unieruchomienia pojazdu można go opuścić wyłącznie gdy na torze nie ma innego pojazdu w ruchu lub w przypadku zagrożenia pożarem. W samochodzie należy włączyć światła awaryjne i w miarę możliwości zjechać poza obszar drogi.
    • Zabrania się zatrzymywania sprawnego samochodu bezpośrednio na torze.
  6. Kary regulaminowe
    • Błędy w trakcie konkurencji:
      • potrącenie lub przesunięcie pachołka - 5 sekund kary
      • falstart - 5 sekund kary
      • pomylenie trasy przejazdu na niekorzyść zawodnika: brak kary
      • pomylenie trasy przejazdu na korzyść zawodnika: 150% czasu zwycięzcy danej konkurencji lub czas najwolniejszego przejazdu w danej konkurencji plus 5 sekund, jeśli ten czas jest większy niż 150% czasu zwycięzcy
      • pominięcie startu w konkurencji - brak klasyfikacji
    • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dyskwalifikacji i wykluczenia z zawodów uczestników w następujących przypadkach:
      • niestosowania się do poleceń organizatorów, prowadzącego zawody lub przedstawicieli Automobilklubu Kieleckiego,
      • przejazdu bez kasku lub zapiętych pasów bezpieczeństwa,
      • niebezpiecznych manewrów w parku maszyn i na dojazdach do toru,
      • niesportowego i niekulturalnego zachowania się,
      • nieusprawiedliwionego spóźnienia się na start do poszczególnych konkurencji.
  7. Odpowiedzialność
    • Uczestnik zawodów bierze w nich udział na własną odpowiedzialność i zrzeka się bazwarunkowo wszelkich roszczeń cywilno-prawnych w stosunku do organizatorów w związku z uszczerbkami majątkowymi i niemajątkowymi mogącymi powstać w trakcie i w związku z trwaniem zawodów i treningu przed zawodami.

Zgłoszenia i wpisowe

Zgłoszenia przyjmowane są do 27.07.2011.

Przed zgłoszeniem proszę się upewnić że posiadany samochód spełnia warunki regulaminowe. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt: puchar@capri.pl.

UWAGA: warunki podziału na klasy są prawdopodobnie brzmiące dość rygorystycznie, ale należy je potraktować jako wykładnię pewnej idei, a nie czarno-białe reguły. Wszelkie odstępstwa podlegają indywidualnej ocenie i prosimy nie wahać się podejmować uzgodnień w w przypadku modyfikacji technicznych samochodu mogących stwarzać wątpliwości (np. nieomówione modyfikacje w klasie oryginał, silnik produkcji innej niż Ford w klasie otwartej, itp).

Wątpliwości rozwiewamy za pomocą email'a: puchar@capri.pl.

Zgłoszenie do zawodów wymaga:

Jeżeli uczestnik ma ochotę na rezerwację konkretnego numeru startowego, proszę przesyłać zgłoszenia na adres puchar@capri.pl. Pierwszeństwo do rezerwacji numerów mają uczestnicy Pucharu z zeszłych lat, którzy mieli już dany numer startowy.

Lista zgłoszonych uczestników

nr zgł. kto samochód klasa
1 Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk II 2.3 V6 Koeln GHIA 1974 BZ
2 dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Granada Mk IIb 2.0 R4 Pinto L 1984 "LALKA" BZ
3 mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie Ford Taunus TC I 4.0 V8 1973 BO
4 Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Granada Mk IIb 4.0 V8 1UZ-FE 1980 "Grand Gitara :)" BO
5 ♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk II 2.0 R4 YB Cosworth 4x4 1975 BO
6 Jędruś Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto Super GT 2000 1984 "Caprik" BZ
7 rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk Ia V8 GT 1970 "NS4600" BO
8 Michal1983 Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980 BZ
9 m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Granada Mk IIb 2.9EFI V6 Koeln 24V Ghia 1984 BO
10 krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.0 DOHC COSWORTH S 1979 BO
11 bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975 BO
12 mario1 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Granada Mk IIb 2.0 R4 Pinto 1984 "Blue" BZ
13 wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1982 BZ
14 Trefl Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk Ib 1.3 R4 Pinto L 1972 "Ace of Club" BZ
15 Bartłomiej Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln GT 1980 "RUDZIELEC" BO
16 MetfaN Ford Capri Mk III 2.3 16V 1978 BO
17 SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1983 "redFord II vel czerwony" BZ
18 mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Taunus TC II 2.9EFI V6 Koeln L 1978 "METALOMOBIL" BO
19 cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.9EFI V6 Koeln custom 1978 "Rusty Shit" BO
20 bredok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk II 2.0 R4 Pinto 1975 "RALLY LUCY" BO
21 Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk Ib 2.9EFI V6 Koeln GXL 1973 BO
22 Morales Ford Taunus TC I 1.6 R4 Pinto L 1972 BO
23 Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Taunus TC III 2.0EFI R4 Pinto Ghia 1980 BO
24 sadek Ford Taunus TC II 3.5 V8 1979 BO
25 Piotr Siemiątkowski (Irpac) Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk Ia 3.0 V6 Essex GT 1971 "Essex" BZ
26 MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto GT 1974 "Aligator " BZ
27 Branek Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1984 "Dyzio" BZ
28 Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto ?? 1980 "Gnieciuch" BZ
29 Czarny RS Ford Taunus TC I RS2000 RS2000 1971 "Czarnuch" BO
30 DZIOBEK Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III V6 24V 1979 "siwek" BO
31 Tweed BZ
32 Czorny Członek Stowarzyszenia capri.pl BO
33 markokrk Dokładna lokalizacja na mapie BO
34 Maćko Dokładna lokalizacja na mapie Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent GT 1978 BZ
35 PSIAŁA86 Ford Taunus TC II 2.3 R4 Lima 1979 BO
36 krzys escort mk2 Ford Escort Mk II 2.0 T 1978 BO
37 SmalGuy Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 BZ
38 nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Granada Mk IIb 2.8 V6 Koeln GL 1984 "Fantom vel Matchbox" BZ
39 Krislan Ford Capri Mk III 2,0 RS Gt4 1980 "Samochód" BO
40 Bartek_mk1 Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk Ia 1.6 R4 Pinto 1969 BZ
41 Mnisiek liil EM Ford Granada Mk IIb 4.0EFI V6 Koeln 1984 BO
42 romet Dokładna lokalizacja na mapie Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln ESSO BOB 1976 BO
43 Jarzab Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2000 RS 1985 "Kapeć" BO
44 aga Członek Stowarzyszenia capri.pl Ford Capri Mk III 2.9EFI V6 Koeln 1978 BO
45 MichałPoznań Ford Capri Mk III 2.3 16v super G(ra)T 1985 BO
46 JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie Ford Escort Mk II 1.1 Kent GL 1975 "Ferdek" BZ
47 dempsey Ford Capri Mk III 4.4V8 ? 1981 "caprik" BO

Ilość zgłoszeń od członków Stowarzyszenia capri.pl: 24
Ilość pozostałych zgłoszeń: 23

Nagrody

Fundator nagród:

Koszulki pucharowe

Na okoliczność Pucharu będą koszulki, wzór jak zwykle nieznany :) Dystrybucja koszulek wyłącznie na miejscu. Zamówienia na koszulki można składać za pomocą koszulkomatu - tylko do 17 lipca !

Zakwaterowanie

Pole namiotowe

Pole namiotowe praktycznie graniczy z torem, i na tym polu urządzamy wręczenie pucharu i ognisko po zakończeniu zawodów. Na polu namiotowym, jak to na polu namiotowym, można postawić namiot, spać w samochodzie, obok samochodu, są również domki campingowe.

Motel Tor "Kielce"

W budynku przy torze jest motel, w którym można wynająć pokoje.

--
Komitet organizacyjny igrzysk:
 
Michał Konieczny
Andrzej Górecki
Jacek Szczyrba
Adam Lewandowski

Komentarze

Jedna uwaga o ile mi sie wydaje kwalifikacja 1 i 4 idzie pod prąd z kierunkiem toru w w wewnętrznej prawej części toru- ktoś rok temu tam rozwalił na treningach felgę i nie tylko - chyba że od roku coś sie zmieniło na torze.

Jarzab Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 00:07:23]


Dokładnie to samo chciałem zauważyć.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 00:21:16]


Ja się zastanawiam nad kwestią niestawienia się na próbę, lub spóźnienia nad nią. Czy konsekwencje nie są zbyt wielkie? Dyskwalifikacja? Hm... komuś może się coś zepsuć ale zdoła to naprawić. Wtedy może by go na koniec kolejki - jeśli zdoła do czasu ogłoszenia końca trwania danej próby?
Dwa: jeśli nie zdąży w ogóle - to ma i tak sporo straty (150%) - ale dyskwalifikacja za niestawienie się wydaje mi się zbyt dużą karą....

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 03:41:00]


oj coś chyba pokręciłem? Późno jest :)
Ale "brak klasyfikacji" - co to oznacza i jakie ma konsekwencje?

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 03:50:32]


jeśli chodzi o jazdę pod prąd to na tarce będą stały pachołki (jak na rysunkach) by na nią nie wjeżdzać. za przewrócenie pachołka mamy punkty karne, więc tarkę i uszkodzone felgi powinniśmy mieć teoretycznie z głowy

goras Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 13:19:12]


zauważcie też, że na ostatnim classicauto cup też tak jechali.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 13:42:01]


hmmm, teraz zauważyłem że na rysunku z el. nr 4 brakuje pachołków i ta myśl nie może być tu czytelna a cała konkurencja na wew torze jest pod prąd. poprawię i podmienimy. sorki

pozdr

goras Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 14:07:37]


Ja bardzo się cieszę, że się zmieniły konkurencje. Tym bardziej żałuję, bo mam inne zobowiązanie - a na takiej edycji pucharu capri bardzo chciałbym być.
Jedno mnie tylko męczy - czy nie przedobrzyliście jednak troszkę. Tych prób jest strasznie dużo! A z doświadczenia wiem, że przestawianie/ustawianie prób zajmuje sporo czasu. Można było z powodzeniem 2 próby ustawić i jeździć dłużej bez zmian. No ale nie krytykuję, tylko tak mówię :) Generalnie super!

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 14:22:32]


To ja tym razem zabiorę ze sobą zapasowa felgę i wahacz do granatnika :)

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 14:27:30]


a nie znalazlem, moze gdzies indziej jest powiedziane.
instalacja gazowa / LPG plasuje auto w klasie oryginal czy zmodyfikowanej?
no i czy moj rozbitek moze do oryginału pretendować z racji rozbicia?

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-15 14:32:30]


bartoromero, zauważ, że konkurencja 1/2 jak i 3/4 to tylko minimalna zmiana startu i mety w kiszce wylotowej toru. z przyczyn oczywistych nie da się w tym wylocie zrobić mety ale też w tych dwóch konkurencjach da się uniknąć przestawiania startu i mety. poprzedni stopień skomplikowania był większy. Druga rzecz, to wzorem Classicauto będziemy puszczać samochody co 30 sek. więć "przerób" powinien byś znacznie większy. Michał nic wyżej o tym nie napisał? Bo przyznam, że nie czytałem...

pozdr

goras Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 14:56:46]


Napisał, napisał. Spoko - jeśli tak mówisz - to na pewno da radę.
Tylko to co 30s powinno być tak ustawione, żeby te same "klasy" jechały blisko siebie. Żeby nie było np. sytuacji, że jedzie granada 1.1, a za nią odelżony escort cosworth... bo boję się, że może jeden drugiego dojść.
Czyli moim zdaniem przy rozdawaniu nr startowych powinno taka rzecz być brana pod uwagę...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 15:37:01]


tak chyba nie uda się rozdać numerów startowych ale da się pewnie auta ustawić w takiej kolejce przed startem i ma to sens

goras Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 16:07:31]


dyscyplina nie jest najmocniejszą naszą stroną, więc nie da się puścić zawodników wg numerów startowych.
w latach ubiegłych trzeba było po kilka razy niektórych wołać na finały a co dopiero kazac pilnować kolejności.
choć ja osobiście jestem przeciwny startowaniu wg numerów bo nasze auta miewają fochy. czasem zanim jedna kolejka przejechała próbę udało się auto doprowadzic do porządku i wystartować.
przy tym systemie jedna próba i tak pójdzie szybciej, więc czas na jakąkolwiek naprawę strasznie się skróci.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 16:41:42]


A ja bym wolał starty wg. numerów .... Przynajmniej będzie porządek , bo stanie w tej wielkiej kolejce jest najbardziej wkurzające ze wszystkiego (o ile nie jest jedyną wkurzającą rzeczą na PC) ... Jak ktoś wypadnie z powodu awarii to jedzie na końcu stawki ... - proste ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 16:52:11]


obiczkoo nic sie nie lekaj. przywioze wachacz i fele w sobote rano:)

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-15 17:20:13]


Rozwiązanie proste: puszczać wg. numerów startowych, a jak auto jest oczywiście wolniejsze od następnego to dać minutę przerwy. Gdy ktoś nie zdąży w kolejności jedzie na końcu, jak napisał Mike.

chart Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-15 17:25:45]


czyli i tak będzie po staremu bo większosć nie zdąży :)))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 17:39:33]


Ale ale jak to jest możliwe? Przecież widać który numer jedzie, 5 numerów przed swoim się wsiada i dojeżdża na start, no, nie może to nie działać :)

chart Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-15 17:50:59]


Uwaga niespodzianka - nie działa od 5/6 lat - to nie zadziała i w tym :)

Konar [2011-07-15 17:55:28]


Nie działa - bo nie ma wymagania startu w kolejności numerów i kolejka ustawia się losowo ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 18:27:06]


> Uwaga niespodzianka - nie działa od 5/6 lat - to nie zadziała i w tym :)

Nie no, wcześniej tak nie było, bo jeździł tylko jeden zawodnik w danej konkurencji i dopiero jak skończył to jechał następny. 2 konkurencje równolegle dawały niby 2x większy obrót. Teraz mamy zamiar mieć tylko jedną dłuższą konkurencję naraz i przynajmniej ze 4 zawodników naraz na torze, co powinno dać jeszcze 2x większy obrót.

Problem polega na tym że to model stosowany na imprezach typu trakdeje gdzie przyjeżdżają zawodnicy z jasnym celem udziału w imprezie i skupieni na ściganiu się i można polegać na ich dyscyplinie - a jak jest u nas z dyscypliną, to wiadomo :) No ale spróbujemy ...

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 19:10:04]


No właśnie chart, to co piszesz by działało, gdyby każdy pilnował tych 3-5 aut/numerów przed sobą. A jest tak, że wielokroć poszukiwany delikwent albo akurat siedzi na kiblu, albo czeka w bufecie aż mu się flaki odgrzeją :(
I co mu Pan zrobisz?

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 21:21:28]


To może nie puszczać co dany odstęp czasu, tylko po przejechaniu jakiegoś wyznaczonego punktu na torze w danej próbie, żeby unikać dochodzenia?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 22:26:50]


Robimy eksperyment, sami się będziemy uczyć. Z rozmów np z Pająkiem wynika, że na trackdayu nie było żadnych problemów na torze, mimo czterech zawodników na raz. U nas może być faktycznie problem, bo różnice między samochodami i umiejętnościami kierowców są duże. Jako poligon wykorzystamy treningi piątkowe i sprawdzimy, jaki odstęp czasowy jest potrzebny, żeby było bezpiecznie. Tak czy inaczej, uprasza się o zachowanie czujności podczas prób i obserwowanie kątem oka poprzednika:)

orzeł Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-16 09:16:55]


w razie dogonienia - dajemy sygnał kierunkowskazem o zamiarze wyprzedzenia a sędziowie machają niebieską flagą...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-16 13:25:42]


Wystarczą kary czasowe lub inne taryfy za nie stawienie się wg numeru startowego. Jeżeli niestawienie się jest spowodowane awarią sprzętu, to należy to zgłosić w biurze zawodów i tam powinna zapaść decyzja, co dalej.

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 12:11:41]


Przejazd #3

Na mój gust to jak meta będzie w tym miejscu co teraz to na bank nie wychamuje przed zjazdem i wylece na duży owal. Koniec powiniem być zaraz za płyta poślizgową , a nie na wejsciu w zakręt toru kartingowego. Przewiduję , że na tej krótkiej prostej niektóre samochody beda pedzić ponad setką.

Kongres Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 15:03:20]


Przejazd #3

Zaraz zaraz cos żle spojrzałem na koniec trasy na owalu , ale i tak wg mnie należy skończyc na wysokości płyty poslizgowej , a nie na wejściu w owal

Kongres Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 15:06:08]


ewentualnie meta za nawrotem, jak na CA Cup - trzeba wyhamować i ładnie nawrócić ;)

chart Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-18 18:09:14]


o jasna....jak nie mam strony auta to nie jade?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 19:03:43]


o żeś się obudził.... już w zeszłym roku taki "przepis" wszedł....

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 19:51:25]


alwax - zrób tak jak mitrov - jedna fotka i do aktywacji...

a co do próby 3 - kongres ma rację, tez na to zwróciłem uwage. wszyscy polecą na owal abędzie moze 30 sek i nadleci następny - może byc wiele razy ciepło.
moim zdaniem propozycja charta będzie dobra - meta za nawrotem, na wjeździe do pit stopu - na takim nawrocie mozna wiele stracić...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 20:04:23]


Ok, metę na trzeciej eliminacji można faktycznie przenieść za nawrót, jeszcze to przetestujemy.

Z ostatniej chwili:

Znany skądinąd Palio ufundował dodatkowe nagrody dla zwycięzców i dodatkowo mały pakiecik dla najszybszej granady. Wręczenie nagród jak zwykle na polu namiotowym.

Przy okazji: wskazane jest nierozjeżdżanie naszych ulubionych panów posterunkowo - namiotowych, bo się z roku na rok coraz bardziej nerwowi robią. Najlepiej udawać, że wpadliśmy przypadkiem i w ogóle nie zamierzamy hałasować. I z takim kamuflażem wytrzymać do 22:00, potem i tak będzie za późno na interwencję.

orzeł Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 21:06:54]


nagroda - Paliodog?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-18 21:59:53]


przy takiej frekwencji będzie dużo jeżdżenia :-)))

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-19 23:08:50]


Nr 48 to jakas sciema ;P

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-21 14:42:03]


wiem :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-21 15:24:56]


powinno być jeszcze zrobione coś jak puchar dupowoza dla ludzi którzy mają forda w remoncie albo dopiero myślą o zakupie taunusa granady lub capri oczywiście bez nagród bo i za co? tak tylko żeby sie po torze przewieźć. Ja pierwszy zgłoszony bede do czegoś takiego.

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-22 00:45:16]


Ta, a jak ktoś przyjedzie skuterem to puchar skutera. A na rolkach to puchar rolek. Daj spokój. W ogóle to powinno być tak, że jak ktoś dupowozem przyjedzie to zostawia go na polu przed bramą i zakaz wjazdu na pole.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-22 07:36:19]


To ja jednak w takiej sytuacji proponuję dyktando!
Żadnych klas, podziałów... Normalnie legalny sprawdzian z ojczyzny-polszczyzny! Kto najlepszy - bierze puchar i po sprawie! Resztę czasu można przeznaczyć na miłe spędzanie czasu w towarzystwie przyjaciół i procentów :D

Paula Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-23 00:04:37]


Ilość zawodników jak wysoki ma wpływ na koszty startu?;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-23 01:03:24]


Dred, nie świruj. Bo nie przyjadę w ogóle :(

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-23 10:57:27]


Może wprowadzić też puchar dla najładniejszej fury- może być Pifko nawet.
Oągustach się nie dyskutuje , ale to jedyna taka okazja , aby uczestnicy (UCZESTNICY ZAWODÓW) wybrali taką furę , bo gdzie jak nie teraz. I liczy się tylko LOOK - oczywiście zagłosował bym na siebie:))))))))) Green Evil RZĄDZI:)))))

Kongres Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-23 22:18:39]


To akurat myślę proste do przeprowadzenia - ustawić pudło na głosy i publika może decydować ;)

A co do kwalifikacji nr 3, to tak jak koledzy już pisali wyżej i z mojego doświadczenia w planowaniu właśnie prób - albo cofnijcie metę gdzieś na wysokość pierwszej szykany albo meta za nawrotem, ale na tyle daleko za nim, żeby Was tam nie porozjeżdżali, bo nie każdy jest tu taki mistrz kierownicy, że zawsze i wszędzie auto opanuje po szybkim nawrocie... Bezpieczniej chyba jeszcze na głównej prostej.

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-23 23:22:04]


Wprowadzić system "meta między osiami" i po kłopocie :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 12:16:15]


meta STOP jest głupim pomysłem...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 17:46:22]


...dla kogoś, kto ma słabe hamulce... :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 18:10:21]


meta stop jest swietna sprawa... zmniejsza roznice miedzy autami bo trzeba sie dobrze odhamowac. Zwieksza to atrakcyjnosc zawodow.....

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-24 18:11:17]


ale nie w przypadku puszczania zawodników co 30 sek

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 18:19:50]


mozna co minute

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-24 18:45:02]


Mimo tej minuty meta stop w tylu autach naraz na torze byłaby idiotycznym pomysłem ... co by było jakbyś jechał za kimś 50 metrów i musiał sie zatrzymać już przed metą ? pozatym jak wygląda sprawa z dogonieniem kogoś na próbach i gdyby nas spowalniał ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 18:50:39]


jedziesz na start jeszcze raz... nie ma w tym nic skomplikowanego...

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-24 19:07:56]


Mike, to Ci w tym roku chyba nie grozi ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 21:16:41]


dla użytkowników twarzo-książki :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=221207567917062

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 23:09:50]


No nie wierzę, mój Dziobala na pierwszym planie;D Jak ładnie, teraz to naprawdę "lubię to" ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-24 23:29:55]


Ja, o ile to pojedzie nie bede mial hamulcow bogatych, wiec jak to jest glosowanie to ja nie chce nic co sprawi, ze trzeba go bedzie nadmiernie uzywac..

Classmobile [2011-07-25 09:31:54]


Class dobrze mówi :D to ja może bym wziął też swoje 2 de gdzie brejki też słabawe

Mungo Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-25 10:12:51]


prognozy tych co się podobno znają na pogodzie, mówią że do końca tygodnia ma byc chłodno i mokro...
chyba zapowiada się ciekawy PC :))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 11:29:25]


Co innego twierdzi Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej.
Od środy poprawa pogody, pod koniec tygodnia słońce, sucho i ciepło.

http://www.pogodynka.pl/polska/16dni/kielce_kielce

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 12:13:01]


Mój firmowy szaman od pogody też twierdzi, że pod koniec tygodnia "pies cienia będzie szukał".

blondyn69 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 12:17:45]


dla atrakcyjności i nieprzewidywalności zawodów lepiej jak by było mokro.
ale z pozycji widza - lepszejsze słońce

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 13:50:46]


Oj tam, na Pc zawsze pokropi.

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-25 13:52:18]


A jak nie to obsikamy łuk na owalu, jak dwa lata temu ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 18:48:31]


ojtam się metą przejmujecie, co za różnica jak będzie jak i tak wyników nie będzie ;)
pzdr

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 20:39:14]


Eee tam, mi to wisi, dziś kątówką tarcze przetoczyłem ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 22:22:24]


ja jutro moze zaczne spawac, tarcze juz wytoczone ;]

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-25 22:29:44]


Ja dziś zacząłem wstawiać próg i kawałek podłogi :] jeszcze nie odpuszczam!!!

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-25 23:47:00]


Trójkąt - porzuć blachę i weź się za hamulce - skoro jeszcze nie rozstrzygnięte, czy będzie meta lotna/między osiami... :P

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-26 00:08:07]


Dasz radę Trójkąt. Jak chcesz, pomogę Ci przy blachach na polu namiotowym albo w kolejce na start;0

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-26 00:27:23]


Kiedy i komu płaci sie wpisowe??

Morel Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-26 12:35:02]


opłacenia wpisowego
Wpłata wpisowego będzie miała miejsce przed zawodami. Wysokość wpisowego zostanie jeszcze dokładnie określona - budżet imprezy zostaje zwykle domknięty po określeniu liczby startujących zawodników. Wysokość wpisowego nie powinna przekroczyć 100zł, ale w razie gdyby jednak okazało się więcej i komuś to nie odpowiadało, można się wycofać z udziału bez komplikacji.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-26 17:18:10]


No i lipa, jednak deszcz i 15', zmienia się prognoza jak w kalejdoskopie. :(

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-27 11:15:25]


http://www.pogodynka.pl/polska/kielce_kielce
nie ma tak źle:)

afro !G.O.P! Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-27 11:27:35]


a w pi...u

Ciepły śpiworek trza mieć albo dużo alko we krwi

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-27 11:48:01]


Jedno i drugie :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-27 12:33:42]


Lajk it lajk it :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-27 12:58:19]


Oświadczenie jest gdzieś do druku dostępne?

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-27 14:33:01]


Ktoś jedzie z Warszawy w pt po pracy (17? 18?) i chce mniej wydać na paliwo?

Pschemek [2011-07-27 21:19:54]


my z Gosią jakoś w tym czasie będziemy lecieć.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-27 22:09:38]


Pewnie i Trefl i Nebel się wtedy wybierają.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-27 22:19:21]


A ja, a ja? W sumie to nie wiem o której polecę, ale jakoś pomiędzy 14 a 22.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-27 22:45:38]


Wiadomo już po ile te koszulki ??

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 00:40:04]


Co łaska nie miej niż pińcet młody kawalerze :D

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-28 12:29:53]


Ja jadę w sobotę ok 5 rano z W-wy. Jadę sam więc w razie czego zapraszam.

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 12:31:16]


Ja wyjeżdżam koło 16 z Jana Pawła

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 17:50:37]


Kurde, drogo troche... :D

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 17:52:01]


Piątek wieczór, po pracy jakaś 19-20

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-28 21:23:35]


Ja wyjeżdżam w sobotę o 7 jakby co

Miszek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-28 21:55:29]


Koszulki pewnie standardowo 30 albo 35 :)

Paula Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 21:57:26]


ja planuje tez wyjazd rano w sobotę tyle ze u mnie rano jest pojęciem bardzo względnym :)

rybaak Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-28 23:54:35]


A my się jeszcze gotujemy... a zwłaszcza łożysko...

cypis Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 00:57:20]


Tja, ja już się cieszyłem że choć raz mam wszystko gotowe na czas i nagle przewód hamulcowy pokrzyżował mi plany. Teraz muszę wcześnie wstać:(

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 02:13:11]


Spicie ? A ja nie .... :-/ robię wiązkę ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 03:09:58]


ja nie śpie, choć auto mam sprawne :) i czytam jak robisz Mike wiązkę :p

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 03:59:45]


A ja też nie śpię bo dopiero wróciłem z garażu ; ) Poczekam aż się skończy cisza nocna i wracam pohałasować jeszcze ; )

Maćko Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 04:20:36]


A ja już wstałem, i będe szukał śpiwora ;D

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 04:43:53]


buehehhe , rewela. Nocne Fordziarzy rozmowy ;) , tylko u nas , tylko przed PC

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 08:12:32]


Mam na imię Henryk i wącham gaz :D

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 08:20:31]


w regulaminie chyba coś sie nie zgadza odnośnie hamulców,pisze o klasie BZ,
W Capri mk III Tickford Turbo wystepowały tarcze z tyłu 10,43", wiec taka zmiana w capriku chyba jest dopuszczalna??
http://www.capri.pl/garage/brakes

wąż Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 08:24:45]


Wie ktoś czy da sie jeszcze załapać na PC Nie zgłosiłem sie bo byłem przekonany ze mam robotę i ewentualnie przyjade popołudniu popatrzeć a własnie zadzwonili ze nie mam ehhh
Kurde zawsze mi to robią :(((

Hasta [2011-07-29 08:44:32]


Ja mam prawie na odwrót, więc możesz mnie podmienić

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 08:52:38]


Orzeł pisz do MK bezpośrednio. Może się coś wymyśli :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 08:54:56]


Jezu pełna walka! Właśnie wracam walczyć z heblami? lub łożyskiem? lub nie wiem czym jeszcze bo jest głośno... za głośno...

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 08:57:11]


A ja sprawdzę olej, płyny, wsiądę, pojadę, "objadę" was i się nawalę. Ot i cały plan :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 09:01:16]


jak na razie w planach jest start mniej więcej 18 od Chudera z warsztatu :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 09:50:08]


Maciek, pojezdziles wczoraj tym padlem?

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 10:11:21]


na zakupy pojechałem do lidla kupić mielonki i kiełbaski na grilla :) polecam pikok :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 10:26:21]


haha... do Lidla tego obok garażu? No toś panie zrobił... ze 300 m :DDDD

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 10:37:02]


e tam, mam lidla kolo Conrada - więc parę kilometrów zrobiłem :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 10:49:18]


Ja wyjeżdżam w sobotę o 5.Do zobaczenia na drodze (jadę, Bródno > Janki >Radom >Kielce).

bimber Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 14:14:30]


No to dawaj na 5.30 do Janek, pojedziemy w kupie :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 14:29:28]


Tylko że z moim 1,6 + pięć osób na pokładzie ,troszkę bym cię spowalniał,ale zapisze sobie numer do Ciebie, jak będę koło Janek zadzwonię .

bimber Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 14:39:15]


mogę Ci kogoś zabrać do siebie, mam 3 miejsca wolne. Choć zabieram Słonia a ten skurczybyk waży z 1.5 tony :))))

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 15:38:03]


no ale dzwoń śmiało :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 15:38:32]


A mi właśnie pękł przewód cisnieniowy wspomy przy samej pompie qwa ma ktoś pomysł jak rozwiązać taki problem w wawie w piątkowy wieczór. Ehhh chyba nigdzie nie pojadę :(((

Hasta [2011-07-29 20:17:31]


odłączyć pompę i jechać bez wspomy.

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 20:27:31]


Sołtys właśnie sobie przypomniałem,że mam magnetyzer do LPG ,no a on dodaje śmiało ze 40 koni,więc powinienem dać readę :)

bimber Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 20:53:55]


ehhh odpuszczam chyba nawet nie wiem jak by to trzeba zrobic
przecie ją napędzają paski i wogole ta część mechaniki jest mi totalnie obca
życze wszystkim miłej zabawy, dobrych wyników i ostrego palenia laczków!!!

Hasta [2011-07-29 21:13:52]


o ktorej beda wydawane koszulki? bo nie wiem czy dojade i na którą.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 21:14:20]


Orzeł to jedź ze mną, w niedzielę wracam do W-wy. Będzie nas trzech... zawsze to taniej :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-29 21:52:33]


ja startuje rano w sobotę, jak wstanę bo dziś było za ostro, aha i nie pędze bo łożysko

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-29 23:03:43]


Open:
1. Łukasz Krauzowicz
1. RAYO
3. DZIOBEK
4. Kicok

BZ:
1. Gnieciuch
2. Trefl
3. Mati_Poznań

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-30 20:28:28]


a ja oczywiście tradycyjnie nie dotarłem, choc w tym roku już byłem spakowany i miałem właśnie wyjśc z domu.
moze w koncu za rok sie uda.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-30 20:46:49]