Przydałby się jakis krótki opis tego cacka.
[anonim] [2001-06-11 12:23:48]
przepraszam za błąd w tytule.
to jest rzeczywiście '67 hardtop
w oryginale miał silnik 250 R6.
w planach jest kilka różnych wariantów ale na razie zwycięża 351C V8
P.S. Gdzieś tam w tle pojawia się czarny Capri MadMaxa.
[anonim] [2001-06-12 18:58:59]
[anonim] [2001-06-15 16:25:50]
sorry,ale jedyny Anonim o jakim się uczyłem miał na imię Gal (?).
Czy to może ty? Jeśli tak to możemy pogadać o historii.
[anonim] [2001-06-16 00:36:33]
On miał na imię Gall. Przepraszam,że się wtrącam.
Właśnie stąd ten (?) przy imieniu.
Nigdy nie byłem dobry z historii.
Dzięki, że mnie poprawiłeś.
A tak swoją drogą cieszę się, że ktoś to ogląda i czyta.
To zaspokaja moją osobistą próżność.
[anonim] [2001-06-16 21:53:10]
A co do pisania, to ja mam tak jakoś,że widzę jak ktoś robi błędy, ale jak ja je robię to dziwnym trafem jakoś ich nie zauważam. ;-)))
Gdzie wy znajdujecie takie samochody????????
iampinki [2001-06-19 23:24:56]
Ten gosciu wcale tak nie mial na imie, tylko z tamtad pochodzil. :-)
[anonim] [2001-06-26 18:46:02]
on nawet się nie nazywał Gall Anonim, tylko Bóg wie, jak się nazywał naprawdę.
to powiedzmy jego pseudonim czy przezwisko tego historyka pochodzącego prawdopodobnie ze starożytnej Galii (Francja). Tyle historii.
[anonim] [2001-06-28 13:54:19]
Jestem pod wrażeniem......
W orginale to 250 cu wyszły dopiero w 69 roku.
Ale co tam ..... widzę że Cię doganiam dopiero.
No ale Ty masz więcej przeróbek... to i trudniej.
Powodzenia
[anonim] [2001-07-09 16:31:16]
Panowie a może i Panie zamiast pisać o Fordzikach to wam się na wspominki historyczne zebrało. Napewno to czym jeżdzimy to jak najbardziej historia ale bez przesady do Kupri Nędzy.
kawasaki [2001-07-16 15:02:48]
zapraszam na mustang.of.pl
[anonim] [2001-09-15 13:07:55]
w takim stanie widzialem go juz rok temu.to sa twoje aktualne zdjecia?
[anonim] [2001-10-13 21:25:00]
Skąd masz ten samochód, ile Cie to kosztowało.
[anonim] [2001-10-30 22:20:38]
skad, jak i za ile mozna takie cudo dostac?
[anonim] [2001-12-18 14:56:00]
Jak cudo to cudem za cudowną cenę ;-))))
Jak tam prace idą Piotrek ? Może parę nowych fotek by się przydało .....
prosił bym o przysłanie wszystkich wiadomości o tym cacku gdzie go pan zakupil i mozliwe zdjecia. Dziękuje
[anonim] [2002-06-03 23:50:23]
michukrk [2002-07-02 20:41:39]
w końcu go pomalowałem.
w sprawach technicznych i innych proszę dzwonić 605 887 696
Piotr Bułas
pbulas [2002-08-25 19:26:20]
brakooje tu fotek ... ... ...
[anonim] [2002-08-26 12:13:55]
Na jaki kolor go pomalowałe? Może jakie nowe fotki.
Bartek_mk1 [2002-09-03 01:57:45]
Skąd bierzesz takie samochody? Poza tym pomaluj na jakiś ładny metalic wstaw V8 i szalej! Szerokiej drogi!
[anonim] [2002-11-26 19:35:21]
ładnie go nawet pomalowałeś ten czarny i dwa złociste pasy no no gratulacie :)
[anonim] [2002-12-28 22:50:27]
więcej zdięć proszę!
[anonim] [2002-12-28 22:51:31]
ten wózek z pasami jest podobny to móstanga oczywiście tylko z malowania ;) do mustanga gt 350 H choć tamten był z 65r ale to niema różnicy spoko!!!
Kto to pisze Móstang ??
Gt350 Hertz był fastbackiem ??
malowanie miało właśnie być podobne ;-))))
pisze że malowanie tylko podobne co nie?!?!?!? a tam będziesz się czeppiał moch błędów!!! ;)))
ale Mike jak zwykle ma racje co do Mustangow ;)GT 350H to inna zupelnie historia.
Pytanie do Bulasa: Powiedz czy te pasy maja wymiary takie jak w rzeczywistosci byly na Shelbym? Jesli tak to czy moglbys podac detale cod o ich szerokosci? Z tego co wiem to nie maja one identycznej szerokosci na calej swej dlugosci. Pytam poniewaz planuje zrobic pasy na swoim nowym nabytku (1966 fastback).
Pozdrowienia i wszystkiego najlepszego w nowym roku.
Witek22 [2003-01-02 10:03:13]
powiem że bułas za często tu nie bywa,ale te pasy mają oryginalne rozmiary
starrsky [2003-01-02 10:55:47]
Powiedzcie mi jak najlepiej namalowac takowe pasy tak by wyszło to jak naj lepiej
z tego co wiem to najpierw malujesz pasy w ten sposób że są szersze niż efekt późniejszy ,taki podkład jakby, później natomiast malujesz lakier wokół pasów,wiem że ten sposób jest najlepszy,ja natomiast malowałem od razu pasy na lakierze,biorąc pod uwage że nigdy nie miałem doświadzczenia z farbami(może w zerówce) wyszło całkiem spoko,pamiętaj że najpierw musisz zmatowić lakier...pozdro
ps. mój efekt możesz zobaczyć klikając na mój podpis
V
V
V
starrsky [2003-01-02 16:41:29]
Dzieki, ale mam jeszcze dokładniejsze pytanie czy do malowania pasów używałeś jakis tasm, czy cos w tym rodzaju?
witam wszystkich mniej lub bardziej serdecznie.
mój mustang ma tyle wspólnego z oryginałem co kogut z kaczorem i w pewnym sensie jest to mój świadomy wybór. buduję go od zera zgodnie z własnymi założeniami i (szczerze mówiąc) nie interesuje mnie co sądzą o tym ludzie, którzy nie mają zielonego pojęcia o samochodach. na mustangach zjadłem zęby i zdążyłem co nieco posiwieć więc nie wzruszają mnie debilne komentarze aczkolwiek dziękuję paru kolegom (MikeB4, Starsky, Marcin ...) za wstawiennictwo.
Bułas
[anonim] [2003-01-08 00:50:54]
Czyżbym wsadził kij w mrowisko? ooops..............
[anonim] [2003-01-08 00:53:22]
Kierownice to on ma od opla rekorda ! ale tak to jest jak chce sie zrobić szybko auto tanim kosztem :)
[anonim] [2003-01-22 17:13:55]
Drogo sprzedać za cene niewartą świeczki lub pośmigać po wsi :)
[anonim] [2003-01-22 17:15:38]
A teraz znawco kierownic od Opla Rekorda czyli "Gościu" (ten niezarejestrowany) powiedz mi co ta kierownica robi w pięknie odrestaurowanym Mustangu Mach 1 w stanach na dodatek na jednej z najlepszych stron o Shelby ?????/
http://www.carmemories.com/images/dbimages/359.jpg
Nie wiesz ?? To może wytłumaczyć ??
- To jest kierownica od Mustanga @%@$@$% hehe :-))
A jedynie nie pasuje rocznik do Mustanga którego ma Bułas ....
Ludzie trzymajcie bo spadne z krzesła !!!! Przecież to normalna kierownica od Stanga z '68 a nie od Rekorda !!!! A tak poza to świetnie Ci wyszedł ten Stang. Zamieść tylko więcej fotek. Gratulacje !!!
SIM [2003-03-03 13:51:05]
coraz ładniejszy już sie zakochałem :)))))))
p.s. daj wiecej fotek
DogeatDog [2003-03-17 19:47:26]
Ochhhh chciałobysię cofnąć do '67 rzeby takie códo kupić nówkę?
Nic więcej nie piszę bo mi gadkę odjeło
spandi [2003-03-17 20:15:34]
Jak patrze na ten rodzacy sie pojazd, juz slysze w tle: BORN TO BE WILD!!
Ananiasz [2003-03-17 20:27:05]
Pozazdrościć.
Fura zaczyna kształtów nabierać.
Podejrzewam, że jak większość nie mogę się następnych zdjęć doczekać.
Kierownica na zdjęciach jest rzeczywiście od rocznika '68. Oryginalną też mam ale nie będę zakładał ani jednej ani drugiej.
Jak już pisałem wcześniej auto ma niewiele wspólnego z oryginałem i tej ścieżki się trzymam. Narazie zbieram części do silnika. Potrzebuję jeszcze na to około $3000. Jeżeli ktoś chce zasponsorować to prosze bardzo. Jakieś zdjęcia niedługo wyślę. Pozdrowienia dla wszystkich maniaków takich jak ja. Zapraszam na stronę mojej firmy www.noswizard.home.pl
Bułas
piotr bulas [2003-03-17 22:58:07]
Super furka, jak ją zrobisz wszyscy będą się za tobą oglądać:)
Piekne są Mustangi jak bym miał 40tys to bym kupił sobie Mach1.
Powodzenia przy remoncie...
Sid99 [2003-06-01 02:32:24]
zajrzałem na podaną przez ciebie stronę i uważam że jest spoko. Ale chciałem zapytać czy gdy skończysz swoje autko to czy zamontojesz w nim taką instalację i ile to by kosztowało.
maslo5 [2003-06-15 23:00:20]
oczywiście, że zainstaluję podtlenek. Zestaw do mojego silnika kosztuje 2890PLN+VAT, a do tego sterownik około 2000PLN. Całość daje około 300HP z podtlenku. Do tego ok 420HP z benzyny daje w sumie ~700HP. Niestety nie wytrzyma tego moja skrzynia biegów (Borg-Warner T5) ale już szukam mocnego automatu. Wszystko w swoim czasie i jak siły i kasa pozwolą. Pozdrowienia dla wszystkich nitromaniaków.
piotr bulas [2003-06-16 08:44:07]
Troche jest tej mocy no ale na początku wspominałeś o silnikach, o standardzie
z twojego modelu i o troche młodszej 351c V8 o mocy 290 koni
(o ile sie nie mylę).
No więc o co chodzi z tymi koniami z bęzyny ?????????? nie kumam i czy masz taki swobodny dostęp do silników? skąd? to mnie intryguje
ps.
czekam na odpowiedż
maslo5 [2003-06-16 22:28:53]
mam dostęp do części i wiem jak je poskładać. Uczyłem się tego dość długo.
Zresztą z silnikami też nie ma problemu -tylko kasa stoi na przeszkodzie.
Do swojej 351-ki mam wałek rozrządu Comp Cams X-treme Energy 236/246 wraz ze szklankami, kołami rozrządu, spreżynami zaworów itd, kolektor ssący Edelbrock Torqer single plane, gażnik Holey Street Avenger760cfm, kute tłoki TRW 10,5:1, ważone korbowody, kolektory wydechowe Hedman Headers Stroker itd, itp. Czy chcesz wiedzieć więcej?
piotr bulas [2003-06-17 23:38:12]
.... i nie moge sie doczekac jak bedzie wyglądał po zakończeniu prac
DogeatDog [2003-10-02 20:40:33]
Uwarzam ze nie da sie tego opisac.Poprostu WYRABISTY
kafar [2004-02-15 12:53:42]
wóz piękny !! uwielbiam mustnagi mam proźbe do kogoś kto ma szkice tego modelu mustanga bądź też Fastback'a prosze o kontakt
modeluje wozy w 3d i poprostu chce ten wóz zrobić
Ziuziu [2004-04-18 12:39:30]
Dawno tu nie zaglądałem... i mało kto zagladał, ale jestem ciekaw jak to autko teraz wygląda. Można by zamieścic pare nowych zdjęć, było by miło =)
maslo [2005-03-16 23:37:10]
nie ma to jak mustang...miło patrzeć jak na nowo sie odradzają :)
DanioXR2i [2005-11-07 18:41:39]
Czy ktoś zna aktualny mail Bułasa?
michukrk [2006-08-26 18:21:46]