[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | RoT |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1978 "FC" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2000-12-24 do 2003-08-08) |
Aktualizacja: | 2006-03-26 12:59:56 |
Było, minęło...
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | RoT |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1978 "FC" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2000-12-24 do 2003-08-08) |
Aktualizacja: | 2006-03-26 12:59:56 |
A kto teraz jeździ tym autkiem? Ktoś z klubu? Całkiem ładny Caprik... mi nie podobają się tylko te progi i przedni spojler, za to zajefajnie wytapicerowane fotele:) Masz może namiary na tego tapicera?:>
Wroniasty [2006-03-08 19:35:26]
Fajne autko było, oj, fajne choć miałem je bardzo krótko...
Pierwsze co zrobiłem to zdjąłem te spojlery, a więc już dziś tak nie wygląda. Nie wiem co teraz się z nim dzieje. RoT, a Ty wiesz do kogo dzis należy ?
Sowa {3M} [2006-03-08 21:40:47]
witaj nieżal ci było go sprzedać? ja mojego do mojej simierci nie sprzedam ajak umrę to zostawię w testamencie dla forum capri. pozdro.
He he he :) Spojlery to kontrowersyjna sprawa, prawda. A Grzesiu sie biedak namęczył żeby je tak ładnie zamontować i był straaaaasznie niezadowolony jak musiał je demontować potem, choć też twierdził, że nie przystają do kapcia. A jak ładnei chodził z tym dziurawym tłumikiem, prawda?...
Szkoda było go okropnie, zresztą Sowa wie ile mnie kosztowało pozbycie się go, nie mówiąc o kasie. Namiar na tapicera mam, ale cała tapicerka z wygłuszeniem auta, wyłożeniem matami, podsufitką, nową gąbką do foteli itd itp wyszła 3000... Piotr powinien mieć gdzieś rozpiskę, co i za ile było robione, ja pewno też, więc da się na stronkę jakby cio...
Nieźle wyglądał z tymi spoilerami. Wszystko do siebie pasowało i tylko tylnego spoilera, tego wysokiego z capri brakowało.
Ale skoro piszecie że już ich nie ma to trudno, ale maszyna jest niezła.
Wygląda jakby miała poszerzane błotniki?
michukrk [2006-03-30 10:57:14]
Ee. Błotniki były standardowe. Zakładane były nowe podczas remontu. Jeden oryginalny fordowski, a drugi włoski. Przynajmniej jeśli chodzi o przód.