[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | spawn |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.0 R4 Pinto L 1977 "Peszek" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2024-09-15 17:14:19 |
Podstrony
peszek
Na początku października 2002-ego toku stałem się szczęśliwym posiadaczem :)
a wyglądało to tak...
zaraz po kupnie :
– zrobienie hamulców
– most
– montaż mostu od Mk I (wiązało się z minimalnymi przeróbkami)
Ferie 2003 u CHUDERA
– silnik (+ wyjecie starego i włożenie „nowego”)
– kable wysokiego napięcia
– świece
– pasek rozrządu
– napinacz
– pasek klinowy
– wahacze 2 sztuki
– końcówki drążków 2 sztuki
– gumy mocowania maglownicy 2 sztuki
– gumy stabilizatora
– obejmy do gum stabilizatora
– amortyzatory przód 2 sztuki
– amortyzatory tył 2 sztuki
– filtr powietrza
– płyn chłodniczy 8 l
– olej silnikowy
– uszczelka pokrywy zaworów
– filtr oleju
– filtr paliwa
– korek chłodnicy
– łożyska alternatora
– kopułka aparatu zapłonowego
– palec
– uszczelka pod głowice (podróba)
– wymiana uszczelki pod głowicą u mnie w garażu, robił CHUDER.
4.01.2004r.
OBECNY STAN :
-nie jeździ
PRZYCZYNA :
-brak siły
-chwiliwe załamanie
-basen w środku (główna przyczyba zalamania)
-zmasowany atak rudego
SKUTEK :
-stres
-nadzieja (że bedzie dobrze)
PLANY :
-poczatek lutego = początek remontu kapitalnego !!
-silnik
-blacha (kolor ... nie powiem :] )
-reszta była zrobiona (silnik teoretycznie też...)
-i jazda puki znoff sie nie zepsuje ;P
Zaczął sie remont ... szkoda mi słów zeby pisać o artyźmie poprzedniego mechanika ,który robił remint mojego silnika ...
4.03.2004
Ferie 2004 w Sulejówku
Silnik :
– benzyna
– jedzenie ,browary
– tłok
– szlif tłoków i pierścienie
– szczotki druciane na wiertarkę
– lakier do bloku i spray do czyszczenia silników
– uszczelki i panewki , w tym oryginalny simmering (ten duży) i pod głowice ,reszta nieoryginalne.
– benzyna i jedzenie ,browary
– browary ,szamka
– wałek rozrządu
– pasek rozrządu
– zrobienie głowicy (planowanie ,uszczelniacze itp.)
– szlif wału korbowego
– browary
– osiowanie bloku
– osiowanie korbowodów
– piaskowanie i malowanie proszkowe pokrywy zaworów ,dekielka od mostu i łap
- termostat
- czujnik temperatury
- filtr oleju
- olej
Blacharka :
– blacharka
– progi (wygięte od nowa z porządnej blachy)
- "nowe" błotniki
Lakier :
- Lakierowanie i przygotowanie do lakieru
Hamulce:
– nowe przewody hamulcowe wszystkie
Gadżety :
– alarm i centralny zamek
- montaż
– dywaniki
– chromowany klakson
– lusterka
Całość wydana na naprawy 15,810,00zł + - ok.500 zł na chłodnice ,gaźnik ,i takie tam ,czyli 16,310,00 zł
Ech… jak sobie teraz pomyślę ile to było kasy wywalonej w błoto… no, ale co poradzić wiedze zdobywa się stopniowo… wtedy tych rzeczy nie potrafiłem zrobić … teraz sporo bym pewnie sam bez problemu …
6.05.2004r.
Blacharka nieco sie przeciąga ... remont trwa i pochłania coraz to więcej i więcej i ...
30.06.2004r.
No to zaraz po Miedzianej Caprik jedzie do upragnionego lakieru ... .
09.07.2004r.
Caprik pojechał , do lakiernika. Oczywiście to nie był by mój caprik jak by z motyla nie spadł :/
16.08.2004r.
Dziś zaraz po 40 godzinach jazdy autokarem pojechałem zobaczyć jak tam moje capri u lakiernika , i oczywiście już pomalowane , ale nie do końca tak jak trzeba ... choć czerwony jest zajebisty !!!
08.09.2004r.
Pierwsza jazda „nowym” caprikiem :D
19.09.2004r.
Auto jak na razie , ok. 1000 kilosów w większości po mieście ,sprawuje się bez zarzutu !!
21.10.2004r.
Silniczek juz dotarty, jakies 3000 km spokojnie , potem 1000 średnio, a traz to juz zamiata :) JEszcze tylko wyrególować zaworki na cacy , kilka poprawek lakierniczych (te to chyba zawsze są :/ ) ,być może uda mi sie mieć granatnika na zime , wiec caprik bezpiecznie do garazy pójdzie postać :) (ale nie cały czas oczywiście :] pozdro i zapraszam na stronki z linków poniżej po reszte zdjęć , z remontui nie tylko :)
zdjęcia zrobione przez kostiego http://www.kostiphoto.glt.pl
Lutek zrobił mi wieczny wydech, na dwie strony :)
Nowa skrzynia biegów czeka na wolna chwilę :)
Droga kupna nabyłem felunie chromixowe, ale jeszcze nie wiem czy aby na pewno to jest to czego chcialem, owszem podobaja mi się, ale stare tez mi sie podobaja, ogólnie oba komplety mi sie podobaja ale nie zwalaja mnie na kolana ... . Co nie zmienia faktu ze jest cacy, lepiej jak było, a będzie jeszcze lepiej :] Fele o dziwo CRAGAR a nie Mangels :] Opony kupilem za 70 zł 4 sztuki i cena jest adekwatna do stanu, więc nie musze juz chyba pisac że na PC może byc kiepsko z moja przyczepnością :D No ale co poradzić nie wszystko na raz, teraz fele a po zimie może uzbieram na oponki normalne :)
Naraszcie zamontowałem literki FORD na tylnia klapą, reszta bedzie zamontowana w puźniejszym terminie :)
Więcej fotek caprika na felgach : http://www.babecki.com/view_album.php?set_albumName=capri&page=7
Zderzak jest, reszta napisów jest, jeszcze tylko ta felerna lampa i tył bedzie skonczony :]
Lampy zregenerowane i pomalowane :) Co prawda caprik stoi, ale detale można powoli dopieszczać :)
OFICJALNIE WSZEM I WOBEC MOGE POWIEZIEĆ, ŻE TA MIEDZIANA ODBĘDZIE SIĘ BEZ MOJEGO CAPRIKA :(
2.11.2005 - jako że caprik stoi narazie na parkingu pod blokiem, a nie w garażu, uskuteczniełem dziś konkretne zabezpieczanie drzwi w środku i wewnetrznej strony słupków, nieby nic cie nie dzieje ale tak na wszelki wypadek :) Jeszcze tylko musze wylać wodę w chłodnicy ... :/
9.11.2005 - KURWA...
kilka zdjęć --> http://www.babecki.com/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3129&g2_page=8
3.03.2006 - Capri otrzymuje tytuł "pojazdu unikatowego, majacego znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji" :) I koniec z idiotycznym płaceniem OC... :D
7.5.2006 - no i zaczęło się ... zawiecha :) Zdjąłem cały układ jezdny, poza maglownicą (na jutro sobie zostawiłem) i piórami bo kabel od diaxa mi nie sięgał :]
14.5.2006 - niewiele sie ruszyłem przez weekend, ale udało się bez diaxa a z morsem wszystko zdemontować :)
18.4.2007 - W sumie to kupiłem je już dość dawno, ale jakoś akurat teraz znalazłem zdjecie, wię prezentuję: zestaw poligoomek
17.02.2010 - Katastrofa budowlana...
01.08.2024 - Wracamy do gry ;)
31.08.2024 - pierwszy przegląd od 20 lat ;)
Filmy z jazdy Capri i nie tylko THE WAY: https://youtube.com/@babecki