[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | -MS- |
Samochód: | Ford Taunus TC II 5.0 16V 1978 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2011-03-01) |
Aktualizacja: | 2009-09-29 00:43:40 |
Black Lord - Reloaded
Trochę historii:
Projekt 3.0V6 + A4LD
Założenia projektu - tak jak w erze :)
Prace nad pojazdem są już w toku (w zasadzie to już pół roku walczę).
Oczywiście pojawiły się różne nieprzewidziane problemy głównie związane z zaburzeniami geometrii podwozia - auto miało być bezwypadkowe a jest dokładnie odwrotnie, na dodatek roboty blacharskie totalnie spaprane ale to już inna historia.
Wielkie podziękowania dla chłopaków z classmobile (Hubert i Marcin) za przewiezienie taunusa do Krakowa z drugiego końca Polski i współudział w realizacji projektu.
Również podziękowania dla mojego kolegi który cierpliwie użyczał garaż i pomaga w pracach.
Testy się już odbyły - wózek prowadzi się dość dobrze a nawet bdb biorąc pod uwagę fakt, że zbierzność wogóle nie jest ustawiona. Jedyny problem to trochę słabe hamulce i nawalająca pompa paliwa - jak się zagrzeje to trzeba robić przerwy bo nie wydala.
Kolor to teraz jedyny słuszny wg. tzw. Patentu MYSZY (tutaj podziękowania za bagnet do skrzyni i samoregulatory). Jak widać na ostatnich zdjęciach zostały jeszcze prace wykończeniowe. Pojazd jest już praktycznie mobilny co objawia się nocnymi testami na obwodnicy KRK ;).
05.08.2006 - Dzisiaj pojazd miał wycieczkę do Miedzianej na PC. Niestety nie wziąłem aktywnego udziału w imprezie ale i tak udało się ukręcić wał po impezie :)
11.08.2006 - XV Midnight cruisin' - pomimo palenia gumy i wyścigów nic się nie urwało :), a nawet fajne fotki wyszły
SPRING OPEN 2007
- przejechane 1500 km bez problemów technicznych - nawet w drodze powrotnej udało się zahaczyć o trochę bardziej północne rejony :)
Gryźliny 2007 zaliczone.
Grudzień - auto użytkowane praktycznie codziennie, zadziwiająca bezawaryjność.
Marzec 2008 - Czerwiec 2008 taunus dzielnie służy mojemu koledze w czasie naprawy.
20.06.2008 KONIEC Projektu 3.0 + A4ld. Silnik dostał nową misję - idzie w ramach eksperymentu tam, gdzie jego miejsce czyli do taurusa.
24.06.2008 nowa :D jednostka wydaje się pasować, wylatuje granadowa maglownica koniec luksusów. będzie siłownia za darmo w czasie jazdy ;)
01-03.08.2008 Puchar Capri 2008 - Pierwszy wyjazd z V ósemką. Nie wszystko udało się dopracować, nawet brakło czasu na montaż stabilizatora przedniego. Problemy z wolnymi obrotami i układem kierowniczym. Puchar raczej był dla mnie jazdą zapoznawczą z kieleckim torem. Najważniejsze, że taunus wrócił do Krk o własnych siłach.
Puchar Capri 2009.
W tym roku totalnie niskobudżetowy.
Modyfikacje: Prowizorycznie dołożony przedni stabilizator, zelżenie auta o tłumik końcowy i delikatne dostrojenie ustawień komputera.
Zabawa była doskonała, pomimo braku czasu na przygotowania, miejsce w ostatecznej klasyfikacji bliżej właściwego końca.