[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Michal1983 |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-09-10) |
Aktualizacja: | 2024-12-01 18:40:29 |
Podstrony
Capri :)
Moim odwiecznym marzeniem było posiadanie Jagura.Nie stety z powodu nie wtarczających zarobków nie mogłem zrealizować marzenia.Zawsze podobały mi sie stare samochody z lat 70/80 .Poraz pierwszy na Capri natknąłem sie dawno temu, w autoswiecie ,w którym było porównaie capri i manty.Nie przyszło by mi do głowy ze bede miał którys z tych samochodów.W wrzesniu 2004 mój kolega z pracy ( który posiadał Capri Mk Ib pozdrowienia dla pana Krzysztofa Maruszewskiego) powiedział mi ze widział do kupienia nawet ładne capri MkIII .Nie wiele myslać zadzwonilem do właściela i sie umówilem w Małkini.Po dotarciu na miejsce spotkania ujrzałem Capika MkIII jeszcze odziwo w oryginalnym lakierze ( pierwsze zdjecie ) Najlepsze jest to ze było to pierwsze capri jakie widziałem na zywo.Powiem szczerze ze nie miałem pojecia na co trzeba zwrócic uwage kupujac taki samochód.Na pierwszy rzut oka wygladał dobrze no moze oprócz paskudnej fioletowej foli na szybkach.Blacharka nie byla bardzo zjedzona miała tam kilka purchelków.Wnetrze tez było orginalne brakowało tylko paru malutkich detali.Capik posiadał silnik 1.6 zgazowane.W trakcie drogi powrotnej zdecydowalem sie ze kupie tego capika .Poprosilem własciela zeby przyjechal nim do wawy (pomyslałem ze jak dojedzie do wawy w całosci i bez przygód to go kupie ) i tak sie wlasnie stalo zostalem posiadaczem Ładnego capika :) .Po dłuzszej rozmowie z włascielem okazalo sie ze capik naprawde stał zazwyczaj 300 m od mojego domu a mój tata razem z tatą własciela chodzili razem do klasy w podstawówce :)
Na pierwszy ogien w capiku zerwalem tą okropną folie z szyb.Zawarłem bardzo dobry kontakt ze znawca capików z panem Chuderem który mi serwisuje do dzis i jestem bardzo zadowolony ze współpracy.
6.12.2004
Moje kochane capri jest juz po remoncie blacharskim i po lakierniku .Odziwo nie było duzo zrzarte az zdziwilem sie .Juz mam fotele kubełkowe ( podziękowania dla Chudera ) teraz mnie tylko czeka wymiana silnika .Ale znajdzie sie umnie nie 2.3 V6 a 2.0 R4 .Postaram sie jak najszybciej pokazac fotki jak teraz wyglada .
25.12.2004
No wrescie umieśćilem zdjecie po blacharzu i lakierniku.Mi sie on podoba bardzo.Jeszcze mi została wymiana silnika na większy .
30.01.2005
Od dzisiaj juz mój capri posiada 2.0 .Ładnie sobie chodzi jestem bardzo z niego zadowolony.Wielkie podziekowania dla Chudera ( który wstawił mi ten silnik )
26.03.2005
Wyprowadzilem capri po długim snie zimowym.Ciepło sie zrobilo mozna zaczac nim jeździc .Pierwsza przejażdzka wypadła wspaniale :) Nie moge sie doczekac kolejnych .
09.05.2005
Dzisiaj wreszcie spotkałem drugie Capri na miescie ( Wisłostra godz 15.30 ) Pozdrowienia dla Srebnego Capri Mk III :) Dodaje pare nowych fotek .
09.06.2005
Capri sprawuje sie bardzo dobrze jedzi bez zadnych problemów leje tylko benzyne :)
10.09.2005
Niestety pierwsza awaria capri .Rozrusznik sie rosypał :( Ale jutro go zdejmuje i odaje do naprawy :)
14.09.2005
Rozusznik zrobiony Capri znowu moze jedzic :)
23.10.2005
Capri brało udzial na rajdzie BGC fajna zabawa byla tylko szkoda ze mój rywal w wyscigach równoleglych nie dojechał (Czarne Capri ) i dostem Dacie :(
24.10.2005
Capri juz wstawiłem na sen zimowy do garazu .
28.03.2006
Capik został juz wybudzony ze snu zimowego z garazu.Juz nie moge sie doczekac nastepnych dni kiedy znowu nim pojedze :)
30.03.2005
Dzisiaj przejechalem capikem trase Wawa Płońsk i spowrotem do Wawy zeby sprawdzic ile pali jechalem troche jak emeryt nie przekraczalem 2500 obr/min i wyszło mi 10 l :( zawsze palił ok 8 .Ten zwiekszony apetyt na paliwo tłumacze sobie nie wyregulowanymi zaworami i za bogata mieszanka
07.04.06
Capik dostało nową maglownice , resory zostały zregenerowane.Jak teraz ladnie sie prezentuje nie wyglada juz jak nalesnik :)
12.04.06.
Dzisaj pojechalem na ul Szarych Szeregów aby fachowcy naprawili gaznik.Po naprawienie nie poznaje Capika nic nie szarpie poprostu idealnie jedzi :)
21-23.04.06
Wziolem udzial w wspanialej imprezie Zlot weteranów szos po ziemi Mogilnie.Capri spisał sie na medal.
Dodaje kilka nowych fotek z rajdu :)
22.05.2006
Po 2 latach od zakupu zebralem sie do demontarzu istalacji LPG bo i tak z niej nie korzystalem :)
12.07.2006
Capik dostał dzisiaj komplet amortyzatorów i wachacze :)
05.08.2006
Capri poraz pierwszy brało udział w Pucharze Capri :) Impreza były bardzo fajna poszalec mozna bylo na torze .Niestety w drodze do wawy wystapiła mała usterka - urwana linka predkosciomierza :(
07.08.2006
Niestety hamulce odmówily mi posluszenstwa.Walcze z nimi teraz :(
23.08.2006
Narazie i wkońcu ;) hamulce działają. Zostały wymienione 2 przewody elastyczne i oringi pompy hamulcowej.
01.10.2006
Uczestnictwo w Wołominskim zlocie :)
08.10.2006
Udział w pierwszym Płockim rajdzie samochodów zabytkowych .Capik zajoł 8 miejsce :)
21.10.2006
Niestety Capika juz wstawilem do garazu na sen zimowy .Zamierzam przez zime przejrzec nadwozie na okoliczosc korozji.
13.03.2007
Wiosna przyszła, Capri znów moze szalec po drogach.Pierwsza przejazdzka wypadła swietnie.
14.04.07
Pierwszy rajd w tym roku zaliczony ( BGC ) .Capik zajoł bardzo dobre 7 miejsce.Pierwsze wśród startujących Capików.
21-22.04.07
Udzial w bardzo fajnym rajdzie Weteranów Szos po ziemi mogileńskiej. 20 miejsce
15-20.07.07
Capik mógł poszaleć na polskich drogach - wakacyjny wyjazd nad morze :) oczywisćie bez zarzutu
04.08.07
Capikiem bylismy na wspaniałej imprezie Pucharze Capri.Zajelismy dobre dlamnie 42 miejsce na 68 samochodów startujacych.
07.10.07
Udział w I festiwalu nitów i korozji.Niestety nie zajelismy dobrego miejsca bo korozji w capiku nie duzo.
20.10.07
Capika juz odstawilem na sen zimowy do garazu :( oby do wiosny ......
24.02.08
Korzystając z panującej wczesniej wiosny postanowiłem obudzic capika ze snu zimowego.Przez zime dostał na nowo obszyte fotele i tylnią kanape :)
17.03.08
Capikiem wybraliśmy sie na małą wycieczke po Górach Świetokrzyskich :)
25.04.08
Rajd Weteranów Szos Po Ziemi Mogileńskiej 51 miejsce :( .Imreza jak co roku przednia .Niestety capik miał małą awarie rozrusznika i trzeba było go odpalac z pychu.
Niestety okazało się ze w rozruszniku wypalił się wirnik :( Usterka została dopiero naprawiona po powrocie do wawy zakupiłem nowy rozrusznik.
30.05.08
Capik pojechał do Chudera na remont nadwozia.Trzeba wyciąć korozje i pomalowac na nowy czerwony kolorek .
2.09.08
Capik znowu narodził sie na nowo dzięki Chuderowi.Prezentuje sie bardzo ładnie.Zonie tez sie bardzo podoba :)
A oto wykaz części wymienionych :
błotniki
progi
zakonczenia progów
szyba czolowa
uszczelki zbierające szyby drzwi
zderzak przedni
zderzak tylny
uszczelki drzwi
uszczelka klapy bagażnika
lusterko Lewe
opony 206/60/13
opony 185/70/13
zawory felg
lampa tylna
uszczelka ramki drzwi
reflektory mijania i dlugich
06.09.08
Wzielismy udział w III rajdzie okregowym pojazdów zabytkowych w Zakroczymiu.Po tak długiej przerwie zajelismy 8 miejsce.
11.10.08
Wzieliśmy udział w II festiwalu nitów i korozi.Zajelismy 20 miejsce :)
19.10.08
Capik został odstawiony na sezon zimowy do garazu.
28.12.08
Dzisaj załozylem oryginalne lampy przednie hella.Pozbylem sie po poprzednim właścicielu lamp od Fiata 125P :)
01.02.09
Capri wreszcie doczekało się naklejki na tylnia klape :)
29.03.09
Capri rozpoczeło nowy sezon letni :)
15-16.05.09
Wzieliśmy udział w I rundzie eliminacji mistrzostw Polski pojazdów zabytkowych w Stalowej Woli .W swojej klasie zajeliśmy 12 miejsce na 23 samochody.Impreza bardzo fajna
01.08.09
Puchar Capri 2009 zaliczony :)
29.08.09
Udział w rajdzie Stare jak nowe.
10.10.09
Wzieliśmy udział w III Festiwalu nitów i korozi.Zajelismy 17 miejsce na 81 załóg.
11.10.09
Capri po udanym sezonie został odstawiony do garazu na zime.
27.03.10
Sezon 2010 rozpoczęty.Capri wyjechało z garażu :)
23-25.04.10
Udział w rajdzie Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej zajeliśmy bardzo dobre miejsce 17 na 75 załóg:)
07-08.05.10
Udział w I rundzie mistrzostw Polski pojazdów zabytkowych w Stalowej Woli.
Impreza jak zawsze bardzo udana.Dodaje kilka zdjęć autorstwa Michała Leśniewskiego.
22.05.10
Udział w VIII Rajdzie BGC jak zawsze wspaniała impreza i pogoda dopisała.Zajeliśmy 12 miejsce na 41 załóg.
31.07.10
Udział w Pucharze Capri zakończył sie niespodziewanie dobrym wynikiem (26 w generalce a w klasie BZ 7 miejsce) .
15.08.10
Udział w II edycji E-rally zokończony 10 miejscem na 20 załóg.
18.09.10
Udział w Praskim Rajdzie Pojazdów Zabytkowych ( 10 miejsce )
25.09.10
Udział w II runda Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych
09.10.10
Udział w wspaniałej impezie IV Festiwalu Nitów i Korozji zakończony na 15 miejscu na 85.
23.10.10
Udział w III rundzie Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych.
Zajeliśmy 3 miejsce w próbach spawnościowych.Wklejam zdjęcia autorstwa Wojtka Urbana.
26.10.2010
W Mistrzostwach Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych
(Klasyfikacja po 3 rundach ) zajeliśmy 7 miejsce :)
26.10.2010
Capri po udanym sezonie został odstawiony do garazu na zime.
30.03.2011
Sezon 2011 rozpoczęty.Capri wyjechało z garażu :)
2.04.2011
Udział w wspaniałym IX Rajdzie BGC zakończyłem na 27 miejscu na 64 sklasyfikowanych.
9-10.04.2011
Wzieliśmy jak co roku udział w VII Rajdzie Weteranów Szos po Pałukach i Ziemi Mogileńskiej.Rajd zalicza się do najlepszych w roku.Zajeliśmy 8 miejsce na 83 sklasyfikowane samochody.
08.05.2011
Udział w IV edycji E-rally zokończony 5 miejscem na 29 załóg
28.05.2011
Wzieliśmy udział w I Rajd po Ziemi Mińskiej, który był też II Rundą Mistrzostw Okręgu .Przygotowany był na bardzo wysokim pozomie.Ukończyliśmy na 18 miejscu na 25 sklasyfikowanych.
17.07.2011
Udział w V edycji E-rally zakończony 4 miejscem na 29 załóg
30.07.2011
Udział w Pucharze Capri zakończony bardzo dobrym 21 miejscem w klasyfikacji generalnej i 6 klasyfikacji samochodów bez zmian.
20.08.2011
Udział w III Zlocie Gwiaździsty Pasjonatów Zabytkowej Motoryzacji zakończony 8 miejscem w SZ
24.09.2011
Udział w II Praski Rajd Pojazdów Zabytkowych
01.10.2011
Udział w MOWPZ Światowid 2011 zakończony 7 miejscem na 14 załóg
08.10.2011
Udział w V Festiwalu Nitów i Korozji zakończony 25 miejscem na 100 załóg.
15.10.2011
Udział w VI edycji E-rally
16.10.2011'
Zakończenie Sezonu 2011 Wołomin - Modlin
17.10.2011
Capri po udanym sezonie został odstawiony do garazu na zime.
18.03.2012
Capri zostało obudzone ze snu zimowego.
14.04.2012
Udział w X Rajdzie BGC zakończony dobrym 12 miejscem na 67 startujących
05.05.2012
Udział w VIII edycji E-rally .Debiut mojego nowego pilota (syna mojego Bartłomieja ) sprawował się bardzo dobrze.
12.05.2012
Udział w II Rajdzie Po Ziemi Mińskiej zakończony na 2 miejscu :)
04.08.2012
Udział w Pucharze Capri zakończony na dobrym 29 miejscu w klasyfikacji generalnej a 8 BZ
19.08.2012
Udział w IV Zlocie Gwiażdzistym .Zakończony 3 miejscem w próbach sportowych w klasie post 65 .
22.09.2012
Udział w rajdzie Światowid III rundę MOWPZ zakończony 4 miejscem :)
01.10.2012
Udział w X edycji Erally E- rally:Przedmoście Warszawy
07.10.2012
Udział w VI Festiwalu Nitów i Korozji
28.10.2012
Udział w II Rajd MB/8 ukończony na 10 miejscu .
02.11.2012
Capri po udanym sezonie został odstawiony do garazu na zime.
12.04.2013
Capri obudzone ze snu zimowego .
13.04.2013
Udział w Rajdzie XI BGC zakończone 4 miejscem w klasie PRE 1985
20.04.2013
Udział w Rajdzie Mogileńskim zakończony 30 miejscem.
11.05.2013
Udział w III Rajdie po Ziemi Mińskiej zakończony 5 miejscem.
25.05.2013
Udział w III runda Mistrzostw Okręgu Warszawskiego PZM pt. Majówka Weteranów Szos zakończony 12 miejscem.
Zdobyliśmy piersze miejsce w konkursie elegancji :) ( ostatnie zdjęcia obrazują stan samochodu po rajdzie )
29.06.2013
Udział w I rajdzie Rzemieśnika zakończony 11 miejscem.
18.08.2013
Udział w Rajdzie WUK2013
28.09.2013
Udział w IV rajdzie Praskim zakończonym 17 miejscem
20.10.2013
Udział w VII Festiwalu Nitów i Korozi zakończony 23 miejscem
20.10.2013
Capri został odstawiony na sen zimowy.
05.04.2014
Capri obudzone ze snu zimowego :)
12.04.2014
Udział w Rajdzie BGC zakończony na 13 miejscu
26.04.2014
Udział w X Rajdu Weteranów Szos Po Ziemi Mogileńskiej zakończony na 16 miejscu
24.05.2014
Udział w II runda MOWPZ Rajd po Ziemi Mińskiej
23.08.2014
Udział w II Rajdzie WUKa
20.09.2014
Udział w MOWPZ 2014 czyli Rajd Zachodniego Mazowsza
26.09.2014
Tego dnia minęło 10 lat odkąd mam Forda :)
27.09.2014
Udział w 5 Praski Rajd Pojazdów Zabytkowych zakończony na 5 miejscu :)
12.10.2014
Udział w VIII Festiwal Nitów i Korozji
15.10.2014
Capri został odstawiony na sen zimowy.
17.04.2014
Capri obudzone ze snu zimowego :)
18.04.2015
Udział w XIII Rajdu BGC
25.04.2015
Udział w Rajd w Mogileńskim zakończony na 6 miejscu
29.08.2015
Udział Puchar Capri 2015 zakończmy na 9 miejscu w klasie BZ
12.09.2015
Udział w Rajd Zachodniego Mazowsza
18.10.2015
Udział w IX Festiwal Nitów i Korozji.
20.10.2015
Capri odstawione do garażu na sen zimowy .
28.08.2016
Capri obudzone ze snu zimowego .
02.09.2018
Po prawie 14 latach użytkowania Capri przebyłem nim 100 tys km na tym samym silniku .
Wyzerowałem mu dzisiaj licznik
31.12.2021
Capri doczekało się wymiany silnika . Dostał OHC 2.0 ale już od nowszej wersji na bloku 205 😁.
Wszystkie prace remontowe zostały wykonane w Garażu Marcina .
Cały proces możecie zobaczyć na http://garazmarcina.pl/capri_mm/001.html
20.09.2024
Minęło już 20 lat jak jestem szczęśliwy posiadaczem Forda . W tym roku udało udało się wreszcie jak za dawnych lat pojeździć więcej km . Odwiedziliśmy
- Rajd nawigacyjny Autosana
- XVIII Rajdzie Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej
- Puchar Capri
- Dolnośląski Zlot Starych Fordów - Radków 2024
- Bieszczadzkie Janioły Jesienne 2024