[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | MikeB4 |
Samochód: | Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Grundmodell 1978 "Kermit" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-07-25) |
Aktualizacja: | 2010-10-04 01:56:23 |
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | MikeB4 |
Samochód: | Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Grundmodell 1978 "Kermit" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-07-25) |
Aktualizacja: | 2010-10-04 01:56:23 |
Tyle zostało połączenia podłogi z progiem i słupkiem
Otwarty próg
Pierwsze wstawki , połączenie przedniego odcinka podłużnicy z tylnym zapowiada się na wycinanki
Miejsce zgrzania progu z podłogą na powierzchni styku rude ...
Fantazja projektantów Forda .... Co widać na tym zdjęciu ? ;-)
Nadkole ... oprócz narożników całkiem dobre
Pod bakiem paliwa było dziurawe sito
Narożnik przy kole zapasowym - tu była "śliczna" zakładkowa niemiecka łatka i narobiła spustoszeń
Napuchnięta podłużnica okazała się mieć dziurę wielkości talerzyka z filiżanką do kawy .... Dwuwarstwowa konstrukcja jest praktycznie nie do zabezpieczenia nawet kataforezą w fabryce.... Na nadkolu w drugim narożniku była kolejna zakładkowa niemiecka łatka
Przednia podłużnica pod grodzią - róznież podwójna konstrukcja blacha przy blasze i element wewnętrzny rudy na całej powierzchni
Zakończenie progu z perforacją wielkości kilku dwuzłotówek - jak na 32 letnie auto - to całkiem nieźle , a na początku był niewinny purchelek wielkości 5 zł ;-)
Znowu efekt poniemieckiej zakładki przysmarkanej na grochy
Wnętrze tylnego błotnika pod bakiem paliwa z rudym trądzikiem
Kolejny wstawiony fragment - podłoga pod miejscem dolnego mocowania progu
Na łączeniach elementów spotkać można było zalążkującą rdzawkę
Dziura w kształcie grzyba -- uwaga na trujące blaszki
Napuchnięte kolejne fragmenty okolic mocowania resora
Obraz zniszczeń przy przednim słupku, kula szpachli na drzwiach
Tylny narożnik błotnika musiał się pożegnać z dotychczasowym miejscem zamieszkania
Kolejna wstawka w podłodze pod mocowaniem progu zewnętrznego
Ledwo mijam się z sufitem
Zakończenie ściany grodziowej przy łączeniu z panelem podłogi
Zabawna struktura pozostawiona przed kratkę podszybia przy lakierowaniu.... reszta powierzchni wygląda jakby nie była wcale zabezpieczana fabrycznie :-/
Pierwszy wyjazd z garażu od miesiąca .... w bardzo dziwnej pozycji
Masakra aż ciarki przechodzą na myśl że będę musiał to samo ze swoim robić (i znajdować coraz to nowe niespodzianki) a najgorsze jest to że z zewnątrz wygląda gorzej od tego, mimo to nie mogę się doczekać operacji reanimacja ;) Powodzenia w pracach !
Ten remont jakiś taki mało ekscytujący bo nikt nic nie pisze ;D
Bo za ładny jest:P i nie ma co narzekać żę lipna robota... powinniście coś zepsuć... albo... jakieś szpoilery przymierzać:) wtedy było by tu gorąco
Szafa !G.O.P! [2010-10-05 21:45:38]
a to Mike jeszcze nie napisał, że to będzie na RS2000 robione co by Chudera objechać na PC 2011?
Nie będzie.... żadnych 2.0 .... będzie przefajny Kent, bo lubię jego dźwięk .... osiągi są sprawą dalekoplanową w tym samochodzie. On ma cieszyć oko i powoli, majestatycznie przemieszczając się zakrzywiać czasoprzestrzeń na rok 1978 ;-)
No rozbiórka wykonana rewelacyjnie, tylko kiedy zaczniesz coś spawać:P:P
Kilgore [2010-10-05 23:17:09]
Kilgore na następnej stronie ;p
No i na tej też jest połatana podłoga miejscami ;) Co do tego że escort będzie autem do spokojnej jazdy to nie ma wątpliwości, Mike wie, że będzie miał ze mną do czynienia jak tylko za mocno wciśnie gaz ;) zresztą wykręcę mu ze dwie świece, dla pewności ;p
po fotach widać że tragedii z tą blacharką to nie będzie powodzenia w postępach
nietykalny [2010-10-07 00:02:26]
No tragedii nie było - ale 6 tygodni to jednak trwało .... obecnie auto pojechało do piaskowania ....