[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | MikeB4 |
Samochód: | Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Grundmodell 1978 "Kermit" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-07-25) |
Aktualizacja: | 2010-10-06 00:07:54 |



Jak widać Escort został juz zaatakowany miejscami przez rudą zarazę , miejscami nadwozie było chyba dość słabo zabezpieczone (patrz zupełnie goły pas przedni górny od spodu). Liściozbieracz w kształcie bańki standardowo w Escorcie zgnity i dziurawy.

Cieknący i brudny z oleju silnik opuścił swoje miejsce spod maski

Wnęka prawdopodobnie nigdy nie używanego koła zapasowego - spód z wykwitami korozji

Rynienka pod tylną szybą boczną była już delikatnie ruda gdy kupowałem Escorta 6 lat wcześniej - ale rdza rozrosła się do niepokojąco dużych ilości.

Czego jak czego - ale tego pod "dywanem" się nie spodziewałem

Im dalej w przód , tym było gorzej. Naklejana na podłogę mata zachowała się jak system nawadniający.

Z drugiej strony wydaje się być nieźle

Widok na słupek od strony kierowcy budzi spore obawy o jego stan

Tylne nadkole - tu jest nieźle .... Elementy malowane na czarno były fabryczne ? Na to wygląda , wszak belka poprzeczna jest widoczna (dywan jej nie przykrywa)

Tu nikt nigdy nie zaglądał , zachował się nawet oryginalny niemiecki kurz który przywarł do fabrycznego smaru ...

Z pozoru jest tu całkiem dobrze i ta strona nie wydaje się potrzebować interwencji

Tutaj pod całą powierzchnią maty czai się korozja

Ocynkowane na złoto , nigdy nie wykręcane śrubki i porządek w kablach - stan niemiecki ;-) Nic nie ruszane...

Skrzynia bardzo brudna z oleju i błota

Rynienka tylnej szyby w niezbyt ciekawym stanie

Pod boczną lewą też nienajlepiej

Przy rynience dachowej i wewnątrz niej również pojawiła się korozja , na krawędzi dachu popękał lakier przepuszczając wodę do blachy

Widok na opustoszałą komorę silnika , syf , rdza i jeszcze parę zbędnych rzeczy do wymontowania

Podsufitka zachowała się w idealnym stanie

Wnętrze rynienki dachowej , rdza , rdza , rdza

I jeszcze widok na tylną rynienkę szyby

Mata wygłuszająca - woda która się pod nią dostała narobiła sporych zniszczeń

Pod przednią matą najgorszy fragment podłogi


Próg wewnętrzny przekorodował na wylot na odcinku 50 cm

W wyniku czego jego obciążenia przejął słupek i również zaczął pękać

Ta strona w porównaniu z przeciwną wygląda niewinnie ;-) Ocynk ze śrubek zachował się w wyśmienitym stanie

Po zerwaniu tej maty zdecydowanie powiało optymizmem... Prawa strona - czyli strona większych dziur i występowania studzienek zachowana w dobrym stanie. W tym aucie wszystko jest na opak.