[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | MikeB4 |
Samochód: | Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Grundmodell 1978 "Kermit" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-07-25) |
Aktualizacja: | 2010-10-06 00:07:54 |
Jak widać Escort został juz zaatakowany miejscami przez rudą zarazę , miejscami nadwozie było chyba dość słabo zabezpieczone (patrz zupełnie goły pas przedni górny od spodu). Liściozbieracz w kształcie bańki standardowo w Escorcie zgnity i dziurawy.
Cieknący i brudny z oleju silnik opuścił swoje miejsce spod maski
Wnęka prawdopodobnie nigdy nie używanego koła zapasowego - spód z wykwitami korozji
Rynienka pod tylną szybą boczną była już delikatnie ruda gdy kupowałem Escorta 6 lat wcześniej - ale rdza rozrosła się do niepokojąco dużych ilości.
Czego jak czego - ale tego pod "dywanem" się nie spodziewałem
Im dalej w przód , tym było gorzej. Naklejana na podłogę mata zachowała się jak system nawadniający.
Z drugiej strony wydaje się być nieźle
Widok na słupek od strony kierowcy budzi spore obawy o jego stan
Tylne nadkole - tu jest nieźle .... Elementy malowane na czarno były fabryczne ? Na to wygląda , wszak belka poprzeczna jest widoczna (dywan jej nie przykrywa)
Tu nikt nigdy nie zaglądał , zachował się nawet oryginalny niemiecki kurz który przywarł do fabrycznego smaru ...
Z pozoru jest tu całkiem dobrze i ta strona nie wydaje się potrzebować interwencji
Tutaj pod całą powierzchnią maty czai się korozja
Ocynkowane na złoto , nigdy nie wykręcane śrubki i porządek w kablach - stan niemiecki ;-) Nic nie ruszane...
Skrzynia bardzo brudna z oleju i błota
Rynienka tylnej szyby w niezbyt ciekawym stanie
Pod boczną lewą też nienajlepiej
Przy rynience dachowej i wewnątrz niej również pojawiła się korozja , na krawędzi dachu popękał lakier przepuszczając wodę do blachy
Widok na opustoszałą komorę silnika , syf , rdza i jeszcze parę zbędnych rzeczy do wymontowania
Podsufitka zachowała się w idealnym stanie
Wnętrze rynienki dachowej , rdza , rdza , rdza
I jeszcze widok na tylną rynienkę szyby
Mata wygłuszająca - woda która się pod nią dostała narobiła sporych zniszczeń
Pod przednią matą najgorszy fragment podłogi
Próg wewnętrzny przekorodował na wylot na odcinku 50 cm
W wyniku czego jego obciążenia przejął słupek i również zaczął pękać
Ta strona w porównaniu z przeciwną wygląda niewinnie ;-) Ocynk ze śrubek zachował się w wyśmienitym stanie
Po zerwaniu tej maty zdecydowanie powiało optymizmem... Prawa strona - czyli strona większych dziur i występowania studzienek zachowana w dobrym stanie. W tym aucie wszystko jest na opak.