logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Chinodios - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969

Chinodios - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Chinodios
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969
Status: aktualnie posiadany (od 2024-05-27)
Aktualizacja: 2024-11-04 12:23:42

Krótki opis

Krótka charakterystyka auta:

Wersja GT z silnikiem 1.7 V4.
Autentyczny przebieg dobija do 23 000 km.

Samochód skonfigurowany jest pod wymagania pierwszego właściciela z niemcowni i tak...

- Tapicerka skóropodobna.
- Tylna kanapa w całości i bez podłokietnika.
- Brak pasów bezpieczeństwa, choć jest możliwość założenia, to nie zamierzam tego robić, bo zgodnie z przepisami nie muszę ich posiadać.
- Brak radia (demontowalna maskownica).
- Częściowo aluminiowa kierownica obszyta skórą. Krótsze przełożenia skrzyni biegów.
- Ogrzewana tylna szyba, dwie prędkości wycieraczek przedniej szyby,
- Oryginalny szyberdach
- Światła przeciwmgielne Hella 139, które w roku 1969 były używane tylko w 3 modelach samochodów….Lamborghini Islero, Porsche 911 i…Capri GT.

Do ogarnięcia nadal pozostało przywrócenie wskazań poziomu paliwa i temperatury na desce rozdzielczej...może jeszcze montaż jakieś wykładziny w bagażniku i jednak montaż radia z epoki.

No i auto ma jeździć.... https://youtube.com/shorts/JeoFC0XbL6Q?si=r3xkfvt6iZ9Sv3A6

Jeśli jakieś modyfikacje, to tylko takie, które są odwracalne i jednocześnie podkreślają indywidualny charakter auta.

Jeśli jakieś modyfikacje, to tylko takie, które są odwracalne i jednocześnie podkreślają indywidualny charakter auta.

Komentarze

To jedno zdanie z opisu widać tylko w Twoim profilu. Napisz coś może tutaj? Pewnie więcej osób chciałoby wiedzieć co dalej z tym autem się działo albo dziać będzie.
https://www.capri.pl/car/2626

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-01 11:34:35]


Widzialem 1 zdj auta na whatsappie ale nie sądziłem że to ten samochód. Gratuluje tak zacnego nabytku. Rób stronę i wrzucaj jak to teraz wyglada

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-01 12:45:53]


Pełnoprawnym właścicielem jestem od kilku dni, więc nie mam wielu informacji, z którymi mógłbym się z Wami podzielić, a czego byście nie wiedzieli ;) Wyczyscilem bak i pokryłem Fertanem. Wpiąłem nowy pływak, ale nie wskazuje poziomu paliwa (pewnie gniazdo wtyku do wymiany lub grubszego czyszczenia, bo zwykłe zabiegi nie pomogły). Ogarnąłem OC i PT, podłączyłem klakson, okleilem tylną półkę samoprzylepną eco skóra, bo była
wytarta, zamontowałem kły i szukam trzech otworów w tylnej klapie pod emblemat ,,Capri", które zaginęły podczas lakierowania naście lat temu. Emblematy na blotniki jeszcze czekają na swoją kolej. Pasów nie było, więc nie zakładam, bo to jedyna okazja, aby stworzyć sobie okazję do bezkarnej jazdy bez pasow. Do ogarnięcia jest szyberdach, bo czegoś brakuje i nie otwiera się prawidłowo. To wersja z halogenami, więc do montażu potrzebne są dodatkowe blachy montowane od wewnętrznej strony pasa dolnego na 4 śruby każdy. Skoro nie ma pasów, to chyba nie ma też awaryjnych, bo nie znalazlem. Dzisiaj zamierzałem zrobić dłuższą objazdówkę, ale zatrzasnąłem kluczyki w bagażniku (nie zauważyłem, kiedy i jak mi wypadły obok koła zapasowego). Zdjąłem tylną półkę, ale nic to nie dało, bo kanapa jest w całości bez podłokietnika. Jakas Angielka na fb podpowiedziała mi, aby dopasować podobny kluczyk i dość intensywnie wkładać i wykładać go z zamka i co jakiś czas podczas tej czynności próbować przekręcać nim delikatnie w prawo lub lewo. Brzmi to trochę dwuznacznie ;) ale o dziwo podziałało!!!! Drugi raz już się nie udało, ale kluczyki odzyskane. Żal było uszkadzać wkładkę lub tylną lampę, bo auto przeszło remont w oparciu o nowe i oryginalne części.

Chinodios [2024-06-01 20:54:31]


Klosze kierunkowskazów na czas przeglądu założyłem oryginalne pomarańczowe, choć Łukasz założył białe. Okazało się bowiem, że nie ma pomarańczowych żarówek, które by pasowały, więc po przeglądzie malowałem żarówki na pomarańczowo, ale ociągam się z powrotem do białych kloszy... z planów, to kusi mnie jeszcze vinyl, ale niekoniecznie czarny oraz żółte (krótkie) blachy.

Chinodios [2024-06-01 21:07:38]


Jak kupowałem swoje capri od Hervola to to oglądałem przy okazji. 15 lat temu stan blacharski był jak z fabryki. No i w życiu nie widziałem tak zachowanej mk1. Gratulacje i powodzenia.

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-02 06:26:25]


Tak, auto wygląda jak nowe. Stan zachowania wnetrza i stan licznika pozwalają sądzić, że to faktycznie 22 tys, a nie 122, a bynajmniej 222. Capri nie było ,,ujeżdżane" od czasu remontu, więc to mi przypadła ta niewątpliwa przyjemność :) Wczoraj po otwarciu bagażnika zrobilem 80 km. Już wiem, co czuli faceci w latach '60 i '70, kiedy wsiadali do swojego nowego Capri.

Hervol wykonał kawał porządnej roboty!!! Wszystkie części, dosłownie wszystkie zostały albo ocynkowane, albo pomalowane proszkowo z zachowaniem oryginalnych kolorów. Jeśli coś nie nadawało się do naprawy, to było wymieniane na nowe i oryginalne z tamtej epoki.

Chinodios [2024-06-02 07:42:21]


nie spier... tego samochodu! ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-02 08:44:22]


Nie zamierzam 😀 np. z pewnością nie zainstaluję radia w miejscu, gdzie teoretycznie powinno się znajdować 😉

Chinodios [2024-06-02 08:48:36]


miałem na myśli pomysły typu winyl którego nie było, a w dodatku w innym kolorze niż czarny...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-02 08:50:45]


Jeśli już kiedyś zajdą jakieś zmiany lub modyfikacje, to nigdy takie, które uniemożliwią powrót do stanu oryginalnego w jeden dzień np. dodatkowa czarna maska z garbem i literami ,,Capri" na froncie zamiast ,,Ford".

Chinodios [2024-06-02 09:06:54]


Tylko żeby nie przyszło Ci do głowy robić vinyl u Chudera...

Morales [2024-06-02 09:16:27]


Przy okazji polecam ten produkt, którym okleilem tylną półkę, choć powierznia nie należy do gładkich, a mimo to wyszło super.

Chinodios [2024-06-02 09:21:08]


https://allegro.pl/oferta/skora-samoprzylepna-eko-skora-skaj-jasny-braz-mocny-klej-560g-m2-50x137cm-15226214471

Chinodios [2024-06-02 09:23:23]


Chinodios [2024-06-02 10:00:06]


Lekko szok, bo w 2019 był blisko żeby jechać ze mną na 50stkę Capri do Speyer. Chyba jedyna jeżdżaca Mk1 z szybrem albo w ogóle na stronie. Zazdro

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-02 10:38:47]


Piękny jest :) Gratulacje :)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-03 00:06:51]


Halogeny założone. Swoją drogą,
to nie wiedziałem, że w latach '60 Hella 139 były dedykowane do trzech różnych samochodów...
Capri, Porshe i Lamborghini... może dlatego tyle kosztują(?)

httpss://www.bugbus.net/fy/classifieds.html?cmd=detail&id=39643

Chinodios [2024-06-21 20:49:43]


Zacząłbym od wyeebania tej małej tablicy rejestracyjnej.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-04 21:22:42]


Czekam na małą żółtą. Mała powiększa optycznie auto, bo to nie Granada ;)

Chinodios [2024-08-04 21:28:36]


Auto 69 tablica 72 , zrób porządek w papierach .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-04 23:09:49]


te pasy przez auto to jakaś wizualizacja czy serio serio ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 07:21:45]


krótka żółta tablica też serio, niestety... a takie piękne auto.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 08:24:41]


marian, matowa folia nawiązuje do tylnej blendy i ma być tylko na klapie. Założeniem było podkreślenie ,,sportowej" wersji GT auta, które w tej wersji charakteryzuje się krótszymi przełożeniami skrzyni, ogrzewaną tylną szybą i halogenami pod zderzakiem. Na srebrnym tle litery FORD oraz chrom zamka klapy nie są już tak wyeksponowane. Zawsze mogę wrócić do oryginału, ale w ramach ,,pogoni za kroliczkiem" w planach jest jeszcze zmiana koloru maski. Dach zostaje w kolorze, bo szyberdach ogranicza pole manewru.

Chinodios [2024-08-05 08:32:47]


Żeby jeszcze blacha na ostatniej fotce miała R zamiast L i 4 zamiast 1 to mógłbym takim powozić :)
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 08:37:09]


rozjechany, wolałbym długą czarną, ale obecnie nie jest to już możliwe. Z pozostałych opcji jest pozostawienie krótkiej białej lub wymiana na krótką żółtą. Długa żółta lub biała w ogóle nie były brane pod uwagę.

Chinodios [2024-08-05 08:37:29]


dlaczego długa czarna? Niemieckie Capri "od zawsze" miały długie białe- tylko z czcionka DIN1451.

i taka pasuje najlepiej.

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2024-08-05 09:06:30]


rób jak uważasz. Zważ tylko że masz jedną z najlepiej zachowanych MK1 w Polsce i jest kilku ludzi którzy czekają (czekali?) żeby ją w końcu zobaczyć. A buda Mk1 zachwyca bez dodatkowej galanterii z epoki, naklejek, spoilerów czy czarnych masek.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 09:09:31]


marian, jak wspomniałem wcześniej, to moje zmiany/modyfikacje/ulepszenia mają być odwracalne. Kiedy mk1 wchodzilo na rynek, to było hitem, a mimo to producent wprowadzał modyfikacje, które miały podkreślić charakter auta i indywidualizm właścicieli, a nie go zmieniać i tak traktuję swoje modyfikacje.

Chinodios [2024-08-05 09:31:05]


możesz przybić pionę z Tweedem ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 09:34:13]


Zacznij od samolotu a następnie poszukaj takiej pani jak na drugiej fotce .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 10:06:11]


Choćbym napisał 1000 razy, że jeśli zmiany lub modyfikacje w aucie, to tylko odwracalne i to w ciągu jednego dnia, to niektórzy tego fragmentu nie będą chcieli doczytać lub świadomie przeoczą :D :D :D Przypomina mi to postawę tzw. żelaznych elektoratów, które niezależnie od tego, co ich guru partyjny powie i zrobi, to i tak na niego zagłosują :D :D :D

Chinodios [2024-08-05 10:14:21]


Panowie - w porównaniu do Tweeda to Kolega jest zwykłym trampkarzem.
Auto naprawdę piękne i ta naklejka aż tak nie kaleczy, zachowana w duchu epoki (patrz foldery).
Tym bardziej, że do usunięcia w godzinę czy dwie...

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 10:43:52]


Nie musisz się tłumaczyć nikomu co robisz ze swoim własnym autem, a już na pewno grzybom z internetu ;)

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 10:44:04]


Zajefajnie wyglada bez przedniego grilla , bo to jest tylko widok chłodnicy z przodu ?
Wygląda groźnie ,zaczepnie z pazurem :)
Capri 1 to też takie eleganckie niemieckie wozidła , dopiero te wszystkie smaczki dodają pazura i można w nich jeździć w czerwonych trampkach , z rękawiczkami z ćwiekami :D
Ja po latach doceniłem bycie czarną owca w rodzinie i tutaj na forum , nie idąc za schematami można być soba i realizować własne pragnienia , bez chorych spaczonych oczekiwań ludzi dobrej woli :)
Jeśli bym kiedyś miał mk1 to zżynam look po całości i dokładam coś od siebie , i chyba tu chłopaki mają racje że wersje sportowe to raczej gorzej wyglądaja z dachem winylowym , czysta blacha jest purystyczna naturalniejsza.

Tweed [2024-08-05 10:56:50]


de gustibus non est disputandum

Morales [2024-08-05 11:05:31]


Ale kolego trochę luzu , może samo śmigło ?
Nie obrażaj się tylko uśmiechnij się :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 11:21:55]


Dokładnie! O gustach się nie dyskutuje, ale chyba forum dyskusyjne po to jednak jest... no chyba, że albo klaskamy i chwalimy albo siedzimy cicho...
Jak Marian wspomniał jest to jedno z lepiej zachowanych Capri mk1a w Polsce. Całe szczęście, że zmiany są odwracalne (tak, doczytałem) to uważamy, że Capri w takim stanie i oryginale nie potrzebuje takich dodatków (też doczytaj).
Oczywiście Twoje auto i rób tak jak chcesz, pomimo różnych opinii to Twoja decyzja i Tobie ma się podobać.

pozdrawiam
Grzyb z internetu :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 11:47:41]


rozjechany, w celu doprecyzowania, to nie dział ,,forum dyskusyjnego", a komentarze do strony mojego auta ;) Nie obrażam się na Wasze opinie, bo komentarze mogą być pozytywne, negatywne lub neutralne, ale nie powinny służyć autopromocji komentujących, bo od tego mają własne strony ;)

Chinodios [2024-08-05 13:29:20]


Tweed - zdecyduj się: albo eleganckie, albo niemieckie :)
Capri Mk1 "niemieckie" to miało tylko miejsce produkcji coniektórych egzemplarzy oraz silniki do tamtych egzemplarzy wkładane - to jest od samego początku auto brytyjskie. I dlatego jest eleganckie.
Dopiero w 1974 banda Teutonów wzięła się za restyling (no bo po cholerę komu coupe, jeśli Scirocco, Renault 17, Alfetta GT i Fiat 128-3p mają z tyłu trzecie drzwi?) i popełnili Mk2 - totalnie niemieckie. Ale zdecydowanie mniej eleganckie :(
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 14:02:31]


KRK, ze stwierdzeniem, że to jest *od samego początku* auto brytyjskie, to bym się nie do końca zgodził — pierwsze szkice i modele powstały w Dearborn, styliści z Aveley "tylko" je "doszlifowali".

[2024-08-05 14:53:05]


Z tym "niedoczytywaniem" to raczej chodzi o to, że z argumentem o "odwracalnych zmianach" spotykamy się dosyć często, ale faktu odwrócenia takiej zmiany, to ja chyba nie spotkałem jeszcze :D

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 14:56:41]


OK, Jarku, szkice tak. Ale całą mechanikę: zawieszenia, silniki, mosty i tysiące innych dupereli wzięto z Cortiny Mk2, a nie z P6. Tak samo jak w 100% brytyjskie są Escort Mk1 i Granada Mk1, a wersje Mk2 obu tych aut są już stylistycznie skopane przez teutońską zarazę - czuć w nich skrzyżowanie Opla z Mercem i BMW z Audi.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 15:13:38]


gryziu, ,,odwracalność zmian", to taki wentyl bezpieczeństwa, ale jak się decydujemy na zmiany, to i tak muszą być przemyślane, jak makijaż panny młodej :D Niekiedy końcowy efekt zaskakuje tak bardzo pozytywnie, że zmiany nie wymagają odwracania :D :D

Chinodios [2024-08-05 15:26:09]


KRK, co do mechaniki pełna zgoda, ale myślałem, ze mówimy o stylistyce :)
No i zapomniałeś jeszcze wymienić Transita, też podchodzi pod Twoją historię o "brytyjskości".

[2024-08-05 15:59:36]


Ja tam myśle że MK2 jest bardzo eleganckie na tle innych aut:)

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 17:10:40]


jeżeli porównywac do MB to jak najbardziej masz rację....

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 17:16:49]


Konkurencję miałeś lichą, jedyne na co można było tam popatrzeć to wartburg, wołga i ten lincoln:p nie umniejszajac Warszawie ale to obecnie dość popularny klasyk, reszta to za młode i lub za popularne auta no chyba że trabant bo wymiotło je strasznie i tylko polówki jeszcze spotykam, ten Orion jeszcze ujdzie z tych samych powodów

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2024-08-05 21:01:33]


ja na tym zdjęciu nie widzę żadnej konkurencji...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-05 22:06:22]


Nie no ameryka!

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2024-08-07 08:04:51]


2 zmarnowane zasoby - bo tablice krótkie już nie wracają do puli + ryzyko (wprawdzie niskie, ale zawsze), że upierdliwy patrol elektronicznie zabierze dowód i wyśle Cię na stacje kontroli z powodu tablic .... czysty bezsens :)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-07 20:49:08]


Dlatego zdecyduję się na krótkie żółte, bo obecne białe, to ani mój rocznik, ani auta 😉

Chinodios [2024-08-07 21:18:05]


na szczęście ładnych starych samochodów się nie czepiają bo kolor by Ci nie pomógł - upierdliwy pan lizakiem za żółte krótkie też może ci zabrać dowód. Ale to trzeba by nieźle chyba narozrabiać by mu się chciało

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-07 21:31:29]


Policjant mógłby mieć nie jeden powód, bo z premedytacją nie zamontowałem pasów i jeżdżę bez, bo nie muszę ich posiadać ;)
Z drugiej strony zasadne są krótkie, bo Capri, to w końcu europejski Mustang :D

Chinodios [2024-08-07 21:52:35]


Tak Capri to europejski mustank , a TY z pewnością jesteś fryzjerem :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-08 09:28:48]


Jakby Ci się Kolego ze wsi obok odechciało modyfikować w jedną czy drugą stronę, to ja odkupię to auto.

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-09 00:33:55]


Nie planuję, ale znalazłem dla Kolegi podobne:
https://otoklasyki.pl/1297/ford-capri-gt-mk-v4-srebrny-1970

Chinodios [2024-08-09 07:03:35]


Fajna strona :)
szkoda że jest tam dużo ogłoszeń duchów.

Tweed [2024-08-09 09:04:21]


Ogłoszenie z 2020 roku...

Morales [2024-08-09 09:09:03]


ten srebrny co chwile sie pojawia na olx. Cena oscyluje w okolicy 100

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-09 09:13:19]


Czyli na spokojnie 20% trzeba będzie doliczyć jakby Kolega dalej szukał, a ktoś chciałby się pozbyć.

Chinodios [2024-08-09 09:18:02]


Miałem nosa z tymi 20% ;) https://www.gieldaklasykow.pl/ford-capri-mk1-1970-99000-pln-krakow/

Chinodios [2024-08-27 13:58:08]


a ja mówiłem że wisi. Za ta cene w PL bardzo trudno sprzedać Capri.
Mercedes by juz się sprzedał...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-27 15:16:51]


Wisi od wczoraj tj. 26.08.24.

Chinodios [2024-08-27 16:43:23]


nie. pojawia się regularnie gdzieś od dwóch lat.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-08-27 18:03:13]


Pierwsze ryski, usterki, uszkodzenia i zlotowe naprawy za nami...

1. Przy wypełnieniu bagażnika walizami i jednej osobie na tylnej kanapie auto wyraźnie się obniżyło. Tylne opony na dziurach zaczęły ocierać o dolną krawędź tylnych błotników. Diagnoza jest, ale jaka kuracja? Może odboje ,,balwanki", które ograniczą tak znaczne ugięcie resorów? A może wymiana resorów na twardsze?

2. Składający auto zapomniał zabezpieczyć zawleczkami nakrętki śrub przed wykręcaniem....efektem tego było ,,odpięcie" wahacza od koła. Niestety stalo się to na tych fajnych zakrętasach przed Radkowem. Sworzeń rozstał się z kołem, które uszkodziło błotnik...diagnoza postawiona, a wnioski nasuwają się same: jeśli w grę wchodzi życie twoje i twoich bliskich, to nie ufaj nikomu i sprawdź wszystko DOKŁADNIE jeszcze raz! Coś, co nie wylezie na zwykłej drodze, to wylezie na krętej pomimo objezdzania.

Chinodios [2024-09-02 15:25:10]


Chinodios [2024-09-02 15:26:36]


Korzystając z okazji, chciałbym jeszcze raz podziękować Kolegom za bezinteresowną pomoc!!!!

Chinodios [2024-09-02 15:28:33]


https://youtu.be/YnAvCyb9FQQ?feature=shared

Chinodios [2024-09-02 15:43:09]


Na zdjęciu nie widać ale nie każdy sworzeń jest wiercony. Dzisiaj stosuje się po prostu nakrętkę samo kontrująca a nie koronkową plus zawleczka.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-02 15:51:09]


Ten jest wiercony, a nakretka gdzieś spadła po drodze. Na prawym sworzniu nakretka z koroną była, ale też nie posiadała zawleczki. Wahacze mam takie, jak na tym zdjęciu.

Chinodios [2024-09-02 15:58:45]


Ok, teraz jasne.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-02 16:29:05]


dziwne, przykro na to patrzeć

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-02 16:40:34]


Składającego auto do kupy nie zastanowiły otwory w sworzniach lub zwyczajnie ich nie zauważył. Było więcej takich braków zawleczek, których zadaniem jest zabezpieczenie nakrętek przed samowykręcaniem.

Chinodios [2024-09-02 16:58:41]


To musiało być niedokręcone. Zawleczka oczywiście by zapobiegła całkowitemu wykręceniu, ale żeby się to odkręciło, to musiało być za luźne.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-02 17:03:41]


szkoda auta ale z drugiej strony - dobrze, że nie skończyło sie gorzej. Np na czołówce.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-02 17:07:54]


Fajnie, że udało się dojechać do domu. Obyś nie miał więcej takich przygód.

Branek Dokładna lokalizacja na mapie [2024-09-02 21:43:28]


A po za tym piękne auto :)

Branek Dokładna lokalizacja na mapie [2024-09-02 21:47:45]


Branek, jeszcze raz dziękuję za pomoc i wodę :) Do zobaczenia następnym razem, już bez niespodzianek. Pozdrowienia dla najbliższych.

Chinodios [2024-09-02 22:01:08]


Dzięki i również pozdrawiamy. Do zobaczenia, nie koniecznie przy wodzie ;)

Branek Dokładna lokalizacja na mapie [2024-09-03 19:36:27]


przedni wahacz + przy wodzie =



a serio to oby się nie powtórzyło ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-09-03 22:20:27]


Błotnik naprostowany, a szyber wrócił od lakiernika

Chinodios [2024-11-04 12:04:34]


Poprawilem też osadzenie reflektorów. Jest lepiej, ale jeszcze nie idealnie.

Chinodios [2024-11-04 12:20:02]