logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Meits - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln 1972

Meits - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln 1972

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln 1972
Status: aktualnie posiadany (od 2023-07-19)
Aktualizacja: 2023-10-05 18:17:16

Podstrony

Jedynka

Samochód kupiony od Zapka w formie budy na kołach. Obecnie walczymy z blacharką i kompletujemy brakujące części. Po krótkich poszukiwaniach udało mi się odnaleźć poprzednią stronę auta
https://www.capri.pl/car/350 utworzoną 20 lat temu.

Komentarze

Może to odległa przyszłość, ale co pod maską planujesz?

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-11-07 09:11:06]


W sumie to jeszcze nie wiem. Tabliczkwo jest 1300 ale to nie będzie raczej egzemplarz w 100% oryginalny. Mam jeszcze silnik 2,3 z mojej białej trójki która sprzedałem i może go wykorzystam

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-11-07 22:11:16]


V4 już ogarnięte

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-19 12:41:09]


Szybko poszło 😀

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-19 14:02:22]


ile BTC poszło na części i robociznę?

adrian_c Dokładna lokalizacja na mapie [2025-02-19 15:06:44]


Wiem ile by poszło na standardowy v6 , v4 jest 1/3 mniejszy...
hmm takie silniki też trzeba ratować , choć ja bym widział potencjał w 1.7, bo chyba te same piniądze by były, a silnik mocniejszy...

:)
Nówka sztuka , wygląda jak szwajcarski zegarek , a chodzić będzie lepiej XD

Tweed [2025-02-19 15:39:46]


Aha nie doczytałem to 1.7 :D

Tweed [2025-02-19 15:40:39]


Nie wiem czy koszty robocizny i materiałów odbiegają od V4... Tweed twoje koszta to chyba trochę jednak co innego mimo wszystko

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2025-02-19 15:44:07]


Ale ja napisałem stokowy remont bez bajerów jak u mnie ,Marcin przed rozpoczęciem mi podsumował ile moze wynieść kosztorys z widełkami niezależnych podwykonawców i praktycznie na 95% się zgodziło , a to że u mnie wyszlo trochę więcej , to dodatki , fantazja i ślepe uliczki.
Napewno tu v4 będzie tańsze , bo trzeba robić 4 cylindry nie 6 a ja już wiem ile może kosztować jeden mały cylinder... XD

Tweed [2025-02-19 16:00:58]


Taką robote to ja szanuję!

Morales [2025-02-19 17:29:34]


Tak na szybko bez piaskowania, szkiełkowania, malowania proszkowego i zwykłego dobilłem prawie do 12tys. wliczajac zakup silnika ze skrzynią. Jeszcze nie tknięty gaźnik. Muszę jeszcze wrocic do org łap do v4 bo przy tej od v6(wersja niespomagana) nie da sie wkręcić pompy paliwa

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-19 23:14:08]


Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-19 23:15:11]


A co zrobiłeś w silniku ? Z zewnątrz wyglada perfekcyjnie 😉

Kilgore [2025-02-20 01:24:49]


Coś pięknego :)

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2025-02-20 08:05:57]


Wrzucaj link z remontu. Niemożliwe że Marcin nie zrobił fotorelacji ;)

szwaycar [2025-02-20 12:52:42]


Ej, chwila. Doceńcie pracę nad tym V4, bo ja tam tylko panewki wałków wymieniłem, a i to kończył już Meits z tatą. Nic więcej z tym wspólnego nie miałem (no może poza kilkoma rozmowami telefonicznymi) :).

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-20 13:07:49]


Elementy aluminiowe to czym malowałeś ?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-20 13:20:00]


Generalnie to doceniam i jestem pod dużym wrażeniem.
Ten silnik miałem na placu więc dokładnie wiem w jakim był stanie...

szwaycar [2025-02-20 15:44:58]


Aluminium (niestety nie wszystkie elementy)malowałem takim wynalazkiem ktory polecił mi Marcin
https://allegro.pl/oferta/farba-lakier-case-ih-srebrny-metalik-ral-9006-wilckens-granit-400-ml-spray-13988560065
Oczywiście wcześniej przepodkładowane epoksydem. Fajnie to wygląda - jak po szkiełkowaniu.
Padło pytanie co bylo robione.
Marcin juz napisał że wbijał panewki obu wałków (1.)
2. Blok rozwierciny pod nowe tłoki od 2.0 pinto
3. Obrobka głowic na Krasnobrodzkiej ( nowe wszystkie zawory)
4. Nowe panewki wału i korbowodowe ( wał nieruszony)
5. Nowa tarcza + łożysko oporowe (docisk org)
6. Kilka pierdoł nowych (pompa wody, rozrusznik, jedno koło od rozrządu )

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2025-02-20 23:44:25]