[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | rozjechany liil |
Samochód: | Ford Taunus 20M P7a 2.0 V6 Koeln TS 1968 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2023-12-29 19:19:42 |
P7a jeszcze nie miałem :)
No co Wam tu napiszę, jak się trafia hardtop to jestem bardzo uległy... szczególnie, że P7a jeszcze nie miałem a zawsze podobał mi się bardziej niż P7b.
No i żeby nie było, że tylko wywożę za granicę, import Belgia, bilans w Polsce wyrównany ;)
Stan z ogłoszeń w Belgii i transportu, nawet sam po to nie pojechałem...
Stan kompletny, środek całkiem spoko, naprawiany blacharsko i szpachlarsko ale jest lepiej niż się spodziewałem. Bo tak w ogóle to kupiony z trzech cho.. wych zdjęć w ciemno, ale pod domem miłe zaskoczenie :) szeroka stal już czeka, lubię ten staaaan !
No i najważniejsze, nie sprzedam - będę robił :D
2021
Samochód był chwilowo spisany na straty, a to przez jego stan - był po kilkukrotnych naprawach blacharskich, miał 3 szt rantów nadkoli jedno na drugim, było gruubo szpachli, był po strzale w lewy tył, ale jednak ratujemy go!
Nie będzie nigdy cukiereczkiem więc naprawa jest adekwatna do jego stanu i przeznaczenia ;)
tak było, nie zmyślam
a tak wygląda po blacharce ratunkowej, po spawaniu w ogóle nie szpachlowany, tak to zostało zlecone, żeby blacharz sam po sobie nie kitował, i chyba warto było ;)
Tu u lakiernika, ale o tym etapie chciałbym zapomnieć. Kupiłem i kompresor i pistolet, będę lakiernikię. Nie ma opcji, żeby zrobił to gorzej. Może chociaż o utwardzaczu do farby nie zapomnę.
Silnik 2.3 wyleciał
był pomysł, żeby wrzucić V8, przymiarki nawet były, ale jednak nie, jeszcze nie... może w którąś kolejną zimę.
a w ostatnich dniach poskładał się 2.8 z miską, smokiem, łapami od P7, więc ma być niby P&P
No i dziś tj. 29 grudnia 2023 - tadam, motywacja do dalszych prac.