[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Chinodios |
Samochód: | Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GXL 1971 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2020-05-08 do 2021-04-01) |
Aktualizacja: | 2020-09-24 10:45:08 |
Auto nabyte w maju 2020 od Kolegi MK08 (https://www.capri.pl/car/4350), który przez ostatnie 10 lat poświęcił dużo czasu i pieniędzy, aby przywrócić blachę do jako takiego stanu. Do tego zestawu puzzli dostałem sporo podwójnych gratów, które z pewnością się przydadzą do dokończenia remontu. Chciałbym zachować go w oryginale, na ile będzie do możliwe, bo z każdym rokiem o części jest coraz trudniej. Do zrobienie zostało jednocześnie dużo i mało, bo cały przód z elementami podszybia, rant dachu przy szyberdachu. Maska, klapa, błotniki z laminatu w super stanie, więc najwięcej pracy jest przy blachach, których nie widać, jak fartuchy, nadkola, słupki A. Przy okazji dziękuję Zapkowi za za nowy pas przedni, bo bez tego, to trudno było podjąć decyzję o kontunuacji remontu. Ogólnie najbogatsza wersja GXL, jak na owe czasy ze względu na wyżej wspomniany szyber, który na równi z czarnymi blachami bez wątpienia jest wisienką na torcie. Auto ma też długą historię w Polsce, bo po naszych drogach jeździ już od 1974 roku (pierwsza rejestracja w Polsce). Jeszcze nie wiem, w jakim stanie jest silnik, ale co ciekawe, numer na bloku jest zgodny z tabliczką znamionową. Nie musi to oznaczać, że jest oryginalny, ale mimo wszystko to rzadkie zjawisko, jak na owe czasy.
Przyznaję, że były zakusy, aby go sprzedać, kiedy dotarło do mnie ile czasu i pieniędzy ten projekt wymaga, ale cena, za którą go wystawiłem miała odstraszyć potencjalnych kupców ;)
Jeden z powodów takiej decyzji, to czekający w kolejce projekt pod roboczą nazwą: "never ending story", czyli Capri mk2, ale nie mam obecnie pojęcia kiedy i który trafi pierwszy na polskie drogi.
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020