[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Ignacy |
Samochód: | Ford Transit Mk II 2.5D 1983 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2018-08-18) |
Aktualizacja: | 2019-02-18 17:06:31 |
A co tam... mimo że silnik leci inny to zostawie wpis, na pamiątkę a co:)
To chyba troche z nudów, troche dla nauki trzymania szpreja pewną ręką, dla oszczędności troche też kasy i czasu. Weekendy uciekają za szybko żeby wszystko zrobić w domu ;)
Micha na początek nauki :)
Jako zupełny laik dzieki temu dowiedziałem się że:
1. Coś co jest nawet bardzo, bardzo zardzewiałe da się doczyścić do żywego
2. Szczotka druciana to wcale nie najgorsze narzędzie pracy
3. Szczotka druciana + fosol + przerwy na wyschnięcie fosolu dają efekt woow
4. Szpachli nie szlifujemy na mokro !
Edit szpachle po szlifowaniu odcinamy podkładem
5. Epoxyd w spreyu to dziadostwo w porównaniu do tego 2K z puszki, nie jest taktwardy napewno.
6. Lakierując akrylem w spreyu pierwsza warstwa powinna być możliwie najcieńsza bo sie lubi zważyć na podkładzie..
Edit już wiem że mokro na mokro lakier na epoxy i nic się nie waży :)
Edit2 mokro na mokro i mokro na mokro bezbarwny i też się nie waży
Edit3 ostatnia warstwa nie może być zbyt cienka - niedolana bo wyjdzie powłoka bez połysku
No to jak już podstaw znane to lcimy dalej w tak zwanym międzyczasie ;)
Zakupy:
Tarcze 270mm TRW leżaki magazynowe
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej pod tłoczek 23,8 mm
Przednia szyba nówka sztuka