logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Krislan - Ford Capri Mk III 2,0 RS Gt4 1980 "Samochód"

Krislan - Ford Capri Mk III 2,0 RS Gt4 1980 "Samochód"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Krislan
Samochód: Ford Capri Mk III 2,0 RS Gt4 1980 "Samochód"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2024-07-27 11:01:49

Ford Capri III Gt4 2.0...powered by Krislan...;)

Komentarze

Więcej szczegółów można
😉 ?

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-27 22:34:39]


Za 3 tygodnie wszyscy się dowiedzą :))
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-27 23:44:03]


KRK no tak 3 tyg... o ile uda mi sie to wszystko poupychać, to w ramach testów pojawimy się napewno...;)

Krislan [2024-07-28 15:30:33]


gruba sprawa :-)

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-28 15:45:02]


panie Chuder.. ja wiem czy taka gruba???
myślę że na tym forum jest więcej bardziej tłustych tematów... a z racji tego że żaden zemnie dziennikarz, kronikarz i redagować pisać i opisywać nie lubię a wręcz nie umiem.. wiec powoli będę wrzucał foto relacje z postępu prac a osobom zainteresowanym postaram sie w miarę możliwości odpowiedzieć na zadane pytania...;)

Krislan [2024-07-29 19:54:29]


napęd hymmm :) blok z rodziny pinto.. tylko osprzęt sie troche zmienia..

Krislan [2024-07-29 19:56:43]


połączony będzie z..

Krislan [2024-07-29 19:58:41]


torqe i HP pomoże przenieść na asfalt

Krislan [2024-07-29 19:59:45]


Wyczuwam szybkie zmiany biegów ;)

extra!!

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-29 20:02:44]


w uzyskaniu fajnych parametrów silnika przygotowanego na ok 400hp pomoze

Krislan [2024-07-29 20:02:56]


Grzesiek_rudy za zmianę biegów będzie odpowiedzialny ten o to osobnik..;)

Krislan [2024-07-29 20:07:31]


a pomoże wyhamować..

Krislan [2024-07-29 20:13:21]


na razie tyle coby serwerów nie wieszać..;) postaram się w tym tygodniu jeszcze cos wrzucić ale najpierw musimy trochę podgonić z pracami bo ...kruca bomba mało casu...

zapraszam do komentowania
konstruktywna krytyka mile widziana :)

Krislan [2024-07-29 20:17:01]


wygląda na to, że tegoroczny PC zgromadzi chyba rekordową liczbę samochodów 300+

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-29 20:32:41]


Gruby projekt

Morales [2024-07-29 20:34:19]


Kurcze fajneee :) jakbym się bardziej znał to może trzeba było w takie serducho iść :D

Zastanawia mnie różnica w cenie , i jakość tych szper , ja mam ta Blackline za około 600 funtów , a ta jest za 1300 , obie maja dożywotnią gwarancje itp
W sumie to taka sama konstrukcja , ja wiem że gdzieś w szczegółach jest różnica...
Ale fajny projekt :)

Tweed [2024-07-29 20:50:16]


Ja to bym proponował zrobic Klase BO XXX KM i BO do 150KM:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-29 21:28:41]


Srogo! Na tegorocznym PC bedzie się działo!!

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-07-29 21:31:32]


Proko, sam wiesz, że:
1.Takie mody się długo stroją
2. W takie auto trzeba się wjeździć,
więc jesteś jednym z lepiej sytuowanych :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-07-29 21:47:40]


Hmm, czy ja wiem ;)

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-07-30 10:06:49]


Witam szanowne grono... odgrzewamy kotleta... ;)

Krislan [2024-11-04 18:52:12]


nie zagaduj, tylko pokazuj! ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-04 19:01:28]


cytując klasyka... jest! jest!! jest!!!!
udało się to ogarnąć na tyle że porusza się o własnych siłach.. wykazuje chęci zatrzymania po wciśnięciu przycisku zatrzymania... biegi sie chcą przemieniać (nieraz same:) ślimak działa, tak że ciężko wolny obrót utrzymać w ryzach..;) ale auto nie wystrojone.. brakuje jeszcze..:
1.poza wzbudzeniem aku i ciśnieniem oleju nie działają żadne zegarki
2.wyżej wymienionej hamowni "strojenia"
3.zamontowanej szpery..
4.lewarka do zmiany biegów bo zakupiony okazał sie taki se...
5.jak już lewar okazał się "szit" to weszły na tapetę łopatki pod kiere i stolarz/ślusarz już uruchomił hebel i strugarki tokarki frezerki..;)
6.fotele... pytanie i prośba o rade... wiadomym jest że oryginalne nie bardzo będą spełniać funkcje.
i tu pytanie do osób użytkujących nasze fordy o przewyższających parametrach naruszających przeciążenia... (kubły sportowe ostateczność )
7.pojawiła sie kwestia wytrzymałosci mostu (nawet obutego w szpere płytkową dobrej marki)

na razie tyle na szybko z głowy... zapraszam do dyskusji;)

Krislan [2024-11-04 19:20:00]


o most pytałbym Krauziego. W końcu na czymś jeździ i nie psuje ( chyba ) a ma ,,podobnie" pod maską

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-04 19:28:29]


nie mam zdjęc niestety za dużo ale coś takiego udalo sie sklecić dzięki ZAMIAR-Garage

67291461c74f1-vid-20241104-wa0000.mp4

Krislan [2024-11-04 19:37:21]


Fotele to polecam Recaro Sportster CS albo Pole Position. Te pierwsze były nawet w Foce RS, wiec jakby pasują mentalnie. Pole Position pozwala na 5 punkt za to Sportster CS tylko 4 punktowe jak cos. A co do mostu, to chyba szpera załatwia problem niewytrzymalosci tych naszych caprikowych.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-04 22:17:56]


hamownia już w planach?

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-05 12:13:28]


Krauzi ma seryjny most tylko że zaszperowany, kiedyś go o to pytałem a co to za szpera tego nie pamiętam.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-05 12:27:24]


Krauzi mial Quaife, ale narzekał ze na nawrotach sie nie sprawdza i miała byc płytkowa finalnie. To bylo z 15 lat temu?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-11-05 13:11:37]