[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | daniel46 |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1982 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2017-05-01) |
Aktualizacja: | 2024-08-23 09:13:27 |
Sezon 2018 zacząłem od wymiany klocków z przodu (ATE Classic) oraz przewodów giętkich (corteco), mimo, że wyglądały okej, to ząb czasu na pewno zostawił na nich jakieś piętno.
W dążeniu do polepszenia hamowania zanabyłem drogą kupna serwo od Granady 2.8i (całe 50 zł), czeka na malowanie i montaż.
W niedalekiej przyszłości myślę o delikatnym obniżeniu (max 20-30mm) oraz założeniu gdzieniegdzie poliuretanów w celu, przede wszystkim, poprawy prowadzenia.
Nie przewiduję żadnych przeróbek, które nie umożliwiałyby powrotu do rozwiązań fabrycznych.
Wrzucę małą aktualizację, choć jest ich o wiele więcej, ale to przy czasie zbiorę wszystko, porobię zdjęcia i opiszę. Póki co wrzucam fotki nowej chłodnicy w całości z aluminium, do tego pomocniczy awaryjny wentyalor SPALa (pchający, dlatego jest bez tunelu) i delikatna korekta podświetlenia, bo pomimo wyrzucenia plastikowych filtrów nadal było takie sobie. Teraz jest wyraźne, a regulacja mocy nadal działa płynnie.
Dorzucone zostały dodatkowe wskaźniki VDO od temperatury oleju i napięcia ładowania. Wykorzystałem wolną przestrzeń pod deską, więc obyło się bez niszczenia czegokolwiek. Dodatkowo pstryczek od awaryjnego załączania wentylatora wcisnąłem w obudowę zegarów, więc tutaj też ominąłem niszczenie oryginalnej dechy
Wlatują bilsteiny B6, zobaczymy czy są warte swojej ceny. Leżały w szafce od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie było okazji założyć. Może i zestaw poliuretanów na prawie całe auto doczeka się montażu