[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Lucky |
Samochód: | Ford Transit Mk II 2.0 R4 Pinto 1985 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2017-03-01) |
Aktualizacja: | 2024-01-05 14:09:01 |
Ford Transit Mk II 2.0 R4 Pinto 1985
Transol jaki jest, każdy widzi. Fabrycznie był pomarańczowym pocztowozem z odsuwanymi drzwiami, ale potem zatrudnili go w podkrakowskiej wiosce do zbioru borówek i kazali jakiemuś kowalowi zrobić z niego normalne auto. Wyszło jak wyszło - błotnik zespawany z pasem przednim, dużo szpachli i Renolak kładziony odkurzaczem. Za to pod spodem, pomimo paru rzeźnickich wstawek, jest zaskakująco przyzwoicie.
Pod maską 2litrowy OHaC ze Sierry, na pace 70l podtlenku biedy. Jeździ, trąbi, świeci... tylko ze skręcaniem i hamowaniem ma trochę kłopot, ale pracujemy nad tym:)
EDIT: nie, pod spodem nie jest przyzwoicie, jest do dupy.
Co zostało ogarnięte:
- w silniku wymieniony wałek rozrządu na niezjechany, oczywiście przy okazji planowanie i regulacja zaworów; założony Weber 32/36 DGAV, wymienione paski i uszkodzony osprzęt (wisko, pompa, jakieś węże). Ogólnie silnik pracuje elegancko i jak już zaciągnie 5 letnie paliwo z drugiego końca auta, to pali od strzała,
- nowe tarcze hamulcowe, porządnie zregenerowane zaciski, nowe przewody elastyczne; z tyłu też wymienione okładziny i cylinderki,
- zregenerowane sprzęgło, wymieniony krzyżak wału i większość gum w przednim zawiasie (już nie pamiętam co, to dawno było).
W kartonach z częściami:
- kolumna ze ślimakiem - podobno bez luzów i z zapasem do regulacji, ładne przednie lampy, kierunkowskazy zgodne z rocznikiem, pająk, cała instalacja z kampera, alternator, rozrusznik, ładniejszy dekiel zaworowy, dwa gaźniki (szuflada z filtrem i jakiś 2gardzielowiec z kolektorem od 1.3), nagrzewnica, drugi komplet kół, pompa hamulcowa z serwem, zegary z obrotomierzem od Granady, stara instalacja lpg, komplet drzwi przednich (trochę zjedzonych na dole), mechanizm wycieraczek.