[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | bobik liil |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 V6 Koeln Ghia 1979 "ZEMSTA" |
Status: | wysłany do krainy wiecznych autostrad |
Aktualizacja: | 2007-11-13 08:53:52 |
Moje pierwsze Capri;-)
Ja tego komentował nie będę...
Wy to zróbcie!!
Jedyne co mi do głowy przychodzi, to to że ktoś Go po prostu przestał lubić:(
29.06.04 zdjęcie z wczorajszego holowania:) jak dla mnie zajebiste!!
To jednak jest diabelska maszyna;-)
26-07-04 dodaję kilka fotek szczegółów konstrukcyjnych tego autka;-)
1) przedni spojlerek: nie można powiedzieć, że konstrukcja nie jest solidna...
2) kabelek do rozrusznika: po co "oczko" na kablu, przecież tak jest całkiem dobrze, do śruby od wałka kierowniczego jeszcze z 3mm zostało...
3) wodziki: miał ktoś kiedy problemy z zawleczkami?? oto idealne rozwiązanie;-)
4)wydech 2 w jeden: toż to patent z motocykla rodem...
5) troszkę wzorcowej blacharki:
mocowanie atrapki (piękne "groszki" czy to było robione migomatem??) a łatka na błotniku: hmm uczcie się panowie;-)
6) kluczyki:) kluczyk do stacyjki, cóż a jakby się zgubił, to i palcem pewnie dałoby się odpalić;-) a breloczek?? sam nie wiem co o tym sądzić??
7)tu jeszcze pikantny szczegół jeżeli chodzi o konstrukcję wydechu:)
po co to tyle drutu marnować, albo jakieś blaszki docinać, przecież zawsze są śrubki pod ręką;-)
8) ale na tym zdjęciu to już koniec żartów: ostatnie regulacje, przed wyjazdem na tor...
To nie BESTYJĘ tnę na razie, ale zdjęcia pasują do klimatu:)
04.11.07 cokolwiek by to miało nie znaczyć zaczynam go odkopywać;-)
13.11.07 Po bardzo wnikliwych analizach radach i poradach doszedłem do wniosku, że jednak najlepiej mu będzie w hucie. ftp://ftp.capri.pl/user/bobik/czarnuch/
Koniec legendy:/ ten rozdział jest już zamknięty.