logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Hybryda - Ford Capri Mk III 4.2 v8 Ghia 1981 "DREAM"

Hybryda - Ford Capri Mk III 4.2 v8 Ghia 1981 "DREAM"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Hybryda
Samochód: Ford Capri Mk III 4.2 v8 Ghia 1981 "DREAM"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2016-08-21 19:43:35

Projekt Ford CAPRI + QUATTRO

Cześć, Witam ;D

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem swojego wymarzonego samochodu :P
Wydawało by się, że mam już wszystko ;D wystarczy remont, rachu ciachu iii już :D ale jakoś moja ambicja mi na to nie pozwala. Może niektórym wyda się to złe, niedobre.
Ktoś zada sobie pytanie po co... ;)

Już opisuje o co się to wszystko rozchodzi :D
Moim projektem jest połączenie forda z podwoziem AUDI 80 quattro i silnikiem 4.2 v8 330km

I własnie teraz każdy zastanawia się po co? ;) chodzi o niezawodność napędu quattro (sam mam 2 audice i jestem w 100% zadowolony) o dostępność części, lepsze hamulce, klimatyzacje, bezpieczenstwo no i duzo wieksza moc przy napedzie na 4 kola :D

Ale spokojnie :) z zewnątrz zostaje oryginalny, troche obniżony, oczywiście środek również zostaje ewentualnie zmieniona kolorystyka i oczywiscie wszystko zrobione na nowo.

Co Wy o tym myslicie ? jakie macie opinie na ten temat ?:)
z checia wyslucham ;)

Komentarze

podwozie z Audi rozbitka?
jak z wymiarami?
co z buda z Capri, jak stan podłogi, napewno warto ciąć akurat tą budę, czy nie lepiej pogonić (ceny zdrowych karoserii są przecież konkretne)

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-21 20:19:26]


Przedni pas już coś mówi o stanie wyjściowym tego auta :-)
Projekt zacny, takiej hybrydy jeszcze nie było chyba w naszych progach, tak więc ja tam kibicuję :-)
Chcesz całą podłogę przekładać, czy tylko jej fragmenty?
Myślałeś nad usztywnieniem tego co powyżej podłogi? Jak nie, to pomyśl.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-21 20:29:39]


Przypomina mi się pewien słynny 3000 gt...
Ale oczywiście kibicuję :-)

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-21 21:17:11]


Oczywiscie podloga sie nie nadaje. Przerdzewiala, widoczna proba napraw bez wycinania, czyli lata na rdze ;p

Podloga idzie cala audi, buda capri (gorna czesc) zostaje,
Juz wszystko zaplanowane ;p jestem mechanikiem, moze nie tak profesjonalnie ale robimy w zakladzie stare samochody ii po ogledzinach zapadla decyzja o podlodze audi ;)

Wymiary sie zgadzaja, rozstaw osi rozni sie o 1 cm kielichow tez okolo centymetra. :)

Hybryda [2016-08-21 21:22:35]


Jest na stronie Capri z elementami BMW - myślę, że jego właściciel mógłby być źródłem cennych informacji

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-21 21:23:39]


Jeśli dobrze to przemyślałeś i czujesz się na siłach doprowadzić taki projekt do końca to go zrób. Odbudowanie zgnitej budy do stanu pierwotnego też nie jest proste ale chyba łatwiejsze niż taka przeróbka. A temat 3000 o którym pisał Ananiasz zakończył się tak że gość pociął bardzo fajną bude a potem sprzedawał całość z 2 lata za 2 tysie. Nie zniszcz następnego samochodu.

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-21 21:41:42]


Jak Meits pisze - zastanów się jeszcze kilka razy, zanim zaczniesz ciąć!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-22 00:49:09]


Jak masz luźne 50 tys zł, to wyjdzie elegancko;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-22 06:25:15]


Czytam tytuł myślę ooo coś ciekawego wypłynęło, otwieram - a no tak kolejne "wanna be". No ale nic kibicuję, mimo tego że tak naprawdę to będzie nadal audi tyle że olejone w budę capri.

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-22 08:27:23]


No jak projekt wypali to będzie niezły wariat, ja kibicuje bo temat niespotykany...

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-22 15:54:08]


Ja Ci nie chce psuć nastroju przy kolacji, ale jako były posiadacz Audi B2 Coupe którego sam przerabiałem na quattro powiem Ci że porywasz się na grubą robotę. Ja co prawda 4.2 miałem przez kilka miesięcy i to tylko na palecie :). I własnie w coupe miał wylądować, ale porwałem się na zbyt dużo rzeczy i z czegoś trzeba było zrezygnować. Belka przedniego zawieszenia Audi np podejdzie pod podużnicę Capri prawie idealnie. Rozstaw górnego mocowania mcphersonów w audi jest tylko o 2,5cm szerszy. Ale maglownicy ni uja nie założysz :). Z kolei jak będziesz chciał przełożyć magiel na belkę zawieszenia to też pojawi się problem, bo pod 4.2 belka ta jest mocno modyfikowana i praktycznie miejsca tam nie będzie. Trochę też miałbym obawy o to czy 4.2 się w ogóle zmieści w komorę Capri. W '80' pokrywy zaworów prawie się opierają o kielichy a budowa komory jest znacznie inna. W audi nadkola kładą się pod wiekszym kątem na boki i mają sporo przegłebień. Dzięki temu można tam schować kolektory np wydechowe czy alternator który mocno wystaje na boki. Tak z ciekawości kiedyś przymierzałem :). Duuużo cięcia. W sumie to dach by Ci z capri został i drzwi :)

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-23 21:29:40]


Ale żeby nie było że jestem malkontentem, próbuj. Ja mam nie leprze pomysły bo ze starej celiki Bartoromero zrobiłem pikapa na zawieszeniu i silniku dresowozu. Tez z celiki zostały tylko przednie błotniki i dach :)

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-23 21:31:49]


Dawaj stary, przynajmniej będzie jakieś Capri które będzie zapierdalać i dobrze się prowadzić.

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-23 22:39:40]


Jednym takim co zapierdala, i dobrze się prowadzi już jeździłem...i jeżeli to będzie tak dobre jak auto Dempseya, to szacun kolego.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-25 09:50:07]


Jest jeszcze kilka innych ciekawych projektów w PL, które zapierdalają i jeżdżą.

Bardzo kibicuję aby się udało tym wyjechać.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-25 10:02:14]


UglyKid - chyba zle mnie zrozumiales :p
1. Wzmacniamy bude CAPRI wewnatrz (spawamy rury w drzwiach X, wzmacniany bude "iksami" :p )
2. Rozbieramy audi do golasa, dajemy do piaskowania podloge, sciane grodziowa i komore silnika.
3. Stawiamy na szynach (wyspawane szyny kratownica itd itp) przykrecamy do naszego stelarza :D wzmacniamy podloge, wycinamy dach i to co nam niepotrzebne.
4. Odcinamy bude od podlogi capri i delikatnie robimy pierwsze przymiarki (oczywisci wszystko wczesniej pomoerzone)
5. Laczymy 2 czesci ze soba spawamy pasujemy drzwi blotniki pas przedni od capri.
6. Jezeli wszystko pasuje, znowu rozberamy, zakladmy skrzynie biegow kola przod i modernizujemy lawe, wkladamy silnik v8.
7. Jezeli pasuje to lakiernik

Hybryda [2016-08-25 17:57:04]


Reszta wiadomo ;p wnetrze odnowiony oryginal :) ewentualnie zegary z audi beda rozmownotwane i zrobione w deske od Capri, zeby wszystko bylo kompatybilne ;P
Nie takk diabel straszny jak go maluja ;p

Hybryda [2016-08-25 18:01:35]


cyt:"Reszta wiadomo ;p wnetrze odnowiony oryginal :) ewentualnie zegary z audi beda rozmownotwane i zrobione w deske od Capri, zeby wszystko bylo kompatybilne ;P
Nie takk diabel straszny jak go maluja ;"

prawdę mówiąc, to tak łatwo w teorii. Gorzej z wykonaniem, bo można to zrobić na wielu poziomach wykończenia. I od tego poziomu zależy efekt końcowy. Jaki sobie dajesz czas na wykonanie? 2 lata?

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-26 12:39:36]


Ja to bym coś takiego zrobił, ale z audi coupe 100 tak jak tu:
http://www.angelfire.com/extreme2/audi100c1/

dziadekmietek [2016-08-26 17:32:45]


Poltora roku :)
Wiem ze to tak latwo sie wydaje, pracuje przy remontach starych aut i wiem jak to jest ;p
Hmmm jakby opisac wykonczenie :p wszystko bedzie na najwyzszym poziomie ;) bardzo duzo ocynku ;p

Hybryda [2016-08-26 17:48:31]


Spoko ;). Próbuj

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-26 21:29:45]


Sam obecnie porwałem się na dwa chore projekty zatem kibicuję jak najbardziej :)

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2016-09-25 13:11:37]