[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | AniaZC |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln Laser :) 1981 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2015-09-10 do 2019-08-18) |
Aktualizacja: | 2019-08-18 19:27:55 |
Trochę to trwało...
...ale wreszcie strona auta powstała.
Kupiłam potwora na kółkach, tym razem jeżdżącego i to jak jeżdżącego :P
Oczywiście wszystkiemu winny Tom`ash :*
Capri zamieszkało z innymi sobie podobnymi.
Wnętrze auta równie fajne jak jego kolor.
Po małym poprzestawianiu Capri zajęło miejsce Dzioba w garażu (ale don`t worry Dziobak mieszka za ścianą ;P)
Capri po krótkiej, jedynie całodniowej, wizycie w GZW dostało nową butlę, wlew.
Przy okazji naprawiony został wyciek, którego przyczyną był pęknięty wąż ;/
Obecnie Capri ma zrobiony przegląd i czeka na nowe tablice :)
Na bieżąco kupuje wszystkie dziwne części, które Tom`ash uważa za konieczne :P
Trochę nowych zabawek dla Capri
Założyliśmy termostat, wymieniliśmy gumy i tuleje wahaczy no i amortyzatory teraz są ładne żółto-niebieskie :)
nowy kontra stary (stare amortyzatory oryginalne Fordowe ;))
żeby nie było że Tom`ash wszystko robi - montowanie amortyzatorów to była moja zabawa :P
Mam również nową chłodnicę w wersji "limited edition" niestety leniwy tfurca nie zrobił mi do niej mocowań....
udało się dojechać szczęśliwie na puchar - dziękuję za pożyczenie mostu Michał :*
skoro most pożyczony trzeba było założyć własny
i nawet da się to zrobić pod domem:)
uśmiechnięty most:) mam nadzieje że się nie obrazi i się nie spuje
"gimastyka samochodowa"
aktualne zakupy i i remonta przeprowadzone:
- nowa butla i wielozawór
- nowy wlew gazu spawany pod autem
- nowy "pstrczek przekaźniczek" - uruchomiona tylna wycieraczka
- wymina resorów na nowe jednopiórowe
- wymiana amortyzatorów tył na nowe dedykowane do 2.8
- wymiana gum zawieszenia na poligumy
- wymiana tylnego mostu
- opanowanie wycieków płynu chłodniczego:
-wymiana węży gumowych fi 16 na nowe
-nowa chłodnica
-nowy termostat Motorcraft
- opanowanie wycieków płynu hamulcowego
- nowe klocki hamulcowe
- uszczelnienie góry silnika (pokrywy zaworów)
- nowa uszczelka odmy silnika
- wymiana zardzewiałych śrubek w tylnych lampach, wreszcie można wymienić żarówkę
- naprawienie czujnika cofania
- osłonięcie linki prędkościomierza za pomocą aluminiowej blachy
posprzątałam pod maską :)
parkowanie w rodzinie Forda
Dawno nie było nic nowego, więc mały update :)
Rok 2017 był dla Capri rokiem największego nabijania kilometrów :D
Zaczęło się tradycyjnie od Zdworza, na którym udało się wywalczyć 2 miejsce :D
niestety nie mogło być zbyt różowo - wydech powiedział dość, po pierwszym dniu imprezy, załatany tym co było pod ręką :D (następnym razem użyjemy samych trytek - tylko one przeżyły :P)
po powrocie - profesjonalne usługi spawalnicze by Czorny :)
potem tradycyjnie wycieczka na Puchar Capri
A po Pucharze najdłuższa wycieczka starym Fordem, prosto po "nieGryźlinach" dwa Fordy pojechały dalej :D
Pojechały zrobić sobie objazdówkę nad Bałtykiem - Krynica Morska, Sopot, Hel, Chłapowo, Rozewie i Stilo
i wbrew pozorom, Capri to bardzo pojemny samochód, bez problemu spakowaliśmy się do niego na ponad tydzień biwakowania :D
2018 to z kolei rok zakupów :P poza tradycyjnie Zdworzem i Pucharem, Capri woziło mnie tylko do pracy
po zeszłorocznym Zdworzu trzeba było wymienić wydech na nowy, pospawany przez Michała był jednak zbyt głośny i zaczynały pojawiać się nowe dziury
jak już bawiliśmy się z wydechem to "przy okazji" wymieniliśmy przewody hamulcowe
i "przy okazji" wymieniliśmy też łożyska przednich kół (Panowie gdy nie macie pod ręką małego lusterka, które zmieści się w piastę to polecam zajrzeć do kosmetyczki swoich kobiet, tak nasze gadżety też się przydają na warsztacie :P )
przez chwilę Capri miało nowego mechanika - ale kiepski z niego fachowiec
zdecydowanie bardziej polecam tego mechanika - zajmuje mniej miejsca :P
skoro w planach była wymiana lamp na nowe, to trzeba było odświeżyć ramki reflektorów - tak kochanie dalej maluje :D
nowe światełka
i inne koła
nowe zakupy i i remonta przeprowadzone:
- nowe śruby tulei wahaczy,
- nowe kable, świece, wymiana oleju,
- nowe łożyska kół na przodzie,
- regulacja luzów zaworowych,
- nowa uszczelka po deklem zaworowym,
- nowy kompletny wydech,
- nowe przewody hamulcowe miękkie na przodzie + tył, nowy przewód miedziany na moście,
- nowe gumy osłonowe na przekładni kierowniczej, zrobiona zbieżność,
- nowy zimmering przód na wale korbowym,
- nowe lampy przód plus wyspawane na nowo gniazdo reflektorów
- profile zamknięte i podszybie zabezpieczone Mike'm Sandersem i Noxudolem
_____________________________________________
Capri pojechało z nowym właścicielem, mam nadzieję że również sprawi mu tyle radości ile nam