[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | bad ass boy |
Samochód: | Ford Capri Mk Ia 2.6 V6 Koeln RS 2600 1971 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2015-08-26 07:48:11 |
OK, buda wypiaskowana i zapodkładowana, można spawać.
Zacznę może od tyłu, i tu od razu podziękowania dla kolegi Camaro, który załatwił mi ten piękny tylny pas z mk1a:
Podłoga bagażnika wraca na swoje miejsce:
Rynienka i podszybie również:
Dorobione zostają nowe wewnętrzne części tylnego błotnika:
Czas na ogarnięcie tylnych nadkoli. Ponieważ z tyłu siądą 9 calowe BBS'y potrzeba zrobić im jak najwięcej miejsca. Tu podpatrzyłem kolegów za oceanu i rozwiązania stosowane w dragsterach. Zgnite i zmasakrowane wcześniejszym "tuningiem" nadkole zewnętrzne zostało usunięte, wewnętrzne zostało bo było zdrowe:
Następne w kolejce słupki, progi i okolice:
Wzmocnienie przedniego pasa, półka na akumulator wraca na swoje miejsce:
Efekt finalny:
I na zakończenie parę fot wewnątrz kabiny:
To tyle jeśli chodzi o jakieś grubsze roboty blacharskie. Do dopracowania pozostało sporo detali, dokładne wyszlifowanie spawów, ogarnięcie maski, drzwi i tylnej klapy, wykończenie przednich i tylnych błotników pod kątem przystosowania ich do poszerzeń z laminatu. Same laminaty wymagają również konkretnej renowacji ale to już w następnym odcinku ;)