[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Gbiorson |
Samochód: | Ford Capri Mk III 1.6 R4 Kent ? 1979 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2015-03-17) |
Aktualizacja: | 2016-08-06 19:55:33 |
Ford Capri 1979, 1.6, reanimacja na poziomie hard.
Opis najnowszych prac ciut niżej, niestety nie wiedziałem jak dodać kolejny post.
Witam wszystkich uzytkowników forum.
Jak to jest na wszystkich forach, szukałem jakiejś powitalni, ale ze względu na dość nietypową konstrukcję strony, nadal nie potrafię do końca się odnaleźć. Jestem otwarty na wszelakie komentarze dotyczące mojej obecności na formu jako początkującego usera.
Do celu.
Caprina była moim marzeniem od dziecka, od tylko kiedy usłaszałem o takim wozie. Szukałem wiele razy ogłoszeń w moim zasięgu finansowym, ale za każdym razem mijałem się z Fordem. Kiedyś od niechcenia pojawiłem się na pewnym Wrocławskim warsztacie, gdzie stał ten magiczny pojazd.
Stan agonalny. Przynajmniej tak było z zewnątrz. Po otwarciu drzwi ukazało się nowe (!) wnętrze, ponoć oryginał który przyjechał z Niemiec w czasach świetności DDR. Po wymianie tapicerki kompletnej, deski, kierownicy, zegarów auto przejechało ok 20 km (nie pamiętam dokładnie stanu licznika ). Wg naklejek na pojeździe, było ponoć kiedyś Vice Komandorem wrocławskiego Tuningowiska. Jak widać pełne spojlerów. Przyjechało na lawecie.
Mimo, że auto stoi u mnie od kwietnia, nie zadziało się dużo. Oprócz wyjęcia wnętrza efkty widać poniżej. Mam nadzieje, że linki zadziałają.
https://www.facebook.com/1398081513842445/videos/1398873237096606/
https://www.facebook.com/1398081513842445/videos/1403862959930967/
Mam nadzieje, że zamieszcznie tu mojego pojazdu będzię pewnego rodzaju motywacją do dalszych działań.
NOWE:
04-08-16
Jade z tematem w końcu!
Capri zostało przestawione do docelowego warsztatu. Wyjęte wnętrze, wycięta rdza. Zostały stworzone szablony do wycięcia nowych blach.
Będzie trochę zabawy z tym :)
06-08-16
No i ciąg dalszy! Do Capri zostały dorobione nowe progi ( własnoręcznie ) oraz elementy podłogi. Wszystko blaszka 1.5mm. Pierwszy fragment progu został wstępnie przyłapany. Niestety postęp prac został wczoraj wieczorem zatrzymany przez awarię migomatu.
Pozdrawiam
Gbior