[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Piosiu. |
Samochód: | Ford Escort Mk I brak silnika 1973 "2D" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-08-01) |
Aktualizacja: | 2016-02-22 09:33:07 |
Escort 2D
Mając jeszcze Capri intensywnie szukałem escorta. MK1 w zasadzie odpuściłem jako nierealne. Capri się sprzedało, więc musiałem zagęścić ruchy. Już na ognisku zdworskim zacząłem atakować trójkąta, że nic nie robi z escortem, po co mu to i najlepiej jak by sprzedał :) na co Gosia powiedziała, że jeszcze drugiego ma. Po jakimś czasie w Radomiu wypłynęła Coupeta TC1 i przejąłem od Trójkąta projekt escorta w postaci puzzli + wspawaną budę 4D po dzwonie typu kanapka.
Pierwszy zamysł był zrobić z dwóch jeden, dać bąbelkowe poszerzki i czarny mat. Ale na szczęście Mike zamieścił szczegółowe zdjęcia Kakaowego i mi przeszło.
Na szybko zostanie zrobiony 4D a ten zalśni pełnym blaskiem na moją 40stkę mam nadzieję.
Plan jest zrobić replikę samochodu jaki można było kupić w salonie z poszerzanymi błotnikami i pinto 2.0.
W najgorszym wypadku wyjdzie replika z f&f 6 :)
Co ważne fura nie bita, prosty papier, sporo nowych części można zakupić za funty, dużo części blacharskich w pakiecie i obrotnica.
Kilka miesięcy zeszło mi na wymyśleniu koncepcji, ale jak ktoś ma jakieś sugestie to jestem otwarty. Oryginalny silnik został sprzedany przed kupnem.
30.12.2015
Mam odrobinę czasu między światami więc zabrałem się powoli za odwiercanie blach, robienie ramy i ogólne szykowanie pod piaskowanie. Okazało się że niestety fura raczej bita w lewy przód. Podłużnica to jakieś dzikie puzzle, aż już miałem wizję sierrcorta przed oczami, ale przeszło, jak nie odratuje jej to w UK nowe sprzedają:)
22.02.2016
Rama ukończona, będzie na niej obracany i dalej odwiercany, ogólnie zamysł jest taki żeby do piaskowania wszystkie blachy były wyeksponowane. No ale na razie wyjazd z garażu, trzeba Tofika na sezon szykować.