[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Marcin P. |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto GT 1983 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-08-17) |
Aktualizacja: | 2019-08-30 10:44:13 |
Ford Capri mkIII 2.0 GT 1983
Kolejne cacko w moich rękach. Zakupione w niemczech od 1996 roku stało w suchym garażu. Blacharsko igła nie licząc uszkodzeń powypadkowych których doznało baaardzo dawno temu i które to musiałem "poprawić"
![](https://www.capri.pl/files/u/8/1/54e3a467f3a81.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/7/54e3a4680abf7.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/5/54e3a4681a5f5.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/e/54e3a46829c0e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/8/54e3a46839228.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/f/54e3a4684900f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/e/54e3a46858a0e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/f/54e3a46867c3f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/0/54e3a46876e70.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/f/54e3a468858cf.l.jpg)
Lakier już odświeżony:) teraz tylko znaleźć czas na poskładanie:)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/d/55b8fe98555bd.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/0/55b8fe9862c90.l.jpg)
Nawet już trochę poskładane
![](https://www.capri.pl/files/u/2/7/55dccade37e27.l.jpg)
Już lata:)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/2/5636677fda3d2.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/2/563667800cac2.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/2/563667802c692.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/9/5636678045119.l.jpg)
Mały Up:) Auto troszkę się zmieniło na nowy sezon:)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/9/577bf248d01f9.l.jpg)
Fotki z wyjazdów (Rajd Weteranów Szos po ziemi Mogileńskiej)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/5/59156b25d4475.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/8/59156b267f178.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/6/59156b26852b6.l.jpg)
Rajd Starych Fordów Zdwórz 2017
Nawet, nawet z niezłym wynikiem:)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/8/594abb3cc6db8.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/e/594abb3d5d3ce.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/7/594abb3dec087.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/b/594abb3e556fb.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/d/594abb3ede4ed.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/4/594abb3f738f4.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/1/594abb400a2a1.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/a/594abcc1b2d3a.l.jpg)
Kilka fotek z pucharu
![](https://www.capri.pl/files/u/d/a/5982033a644da.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/c/5982033aed25c.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/3/5982033b26e23.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/a/5982033b5667a.l.jpg)
Po pucharze coś mnie tknęło żeby zmierzyć komprechę:)
Wyszła cacy:P najlepszy cylinder całe 9,5 Bara, najgorszy całe 8 Bar:P
Tak więc klucz w dłoń i motor wont!
Jako że mam kilka takowych to też wybrałem prawidłowy NE zamiast NA pochodzącego z taunusa na rynek szwedzki:)
Operacja przebiegła pomyślnie (z małymi problemami) trzeba było jeszcze pompę oleju podmienić, więc prułem motor po raz drugi w ciągu 48h:)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/c/5982033b84a1c.l.jpg)
Teraz pięknie trzyma kompresje, po 12 barów na garnek:)))
![](https://www.capri.pl/files/u/c/d/5d68e1dd833cd.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/c/5d68e1de4cbfc.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/4/5d68e1df11694.l.jpg)
W drodze na Puchar 2019 w doborowym towarzystwie