[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Trójkąt |
Samochód: | Ford Taunus TC I Vx 1975 "Black Widow II" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-08-07) |
Aktualizacja: | 2021-12-28 23:38:03 |
Ostatnie zdjęcie w całości takiej w jakiej taunusa kupiłem. Od tej pory już nigdy nie będzie wyglądał tak jak dotychczas :)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/0/5492c7b771730.l.jpg)
Jak narazie zaskoczenia nie ma, zgnity tam gdzie zgnity taunus być powinien. Tyle tylko że ten egzemplarz ma ocynkowaną blachę :]
![](https://www.capri.pl/files/u/f/2/5492c7b786ef2.l.jpg)
Zdjęcia powinny trafić do wątku: "Co kmiot potrafi .. ."
Ale z drugiej strony wszystkie naprawy blacharskie z wykorzystaniem blachy ocynkowanej oraz nitów samozrywalnych są wykonane bardzo starannie i ktoś kto to robił poświecił naprawdę bardzo dużo czasu na dopracowanie szczegółów :))
Gdyby zamiast nitownicy użył migomatu to naprawa była by wykonana zdecydowanie lepiej niż większość ulepów jakie widziałem.
Plus taki że buda nie była nigdy spawana, a nitowane progi, nakładki i łatki łatwo odwiercić i zrobić jak należy.
Na razie jestem optymistą, zobaczymy jak dalej po rozebraniu całości.
![](https://www.capri.pl/files/u/c/a/5492c7b79c2ca.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/c/5492c7b7b1a8c.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/2/5492c7b7c6692.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/8/5492c7b7dc238.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/1/5492c7b7f1611.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/1/5492c7b812b91.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/b/5492c7b82779b.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/1/5492c7b83cb71.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/4/8/5492c7b851f48.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/1/5492c7b867af1.l.jpg)
29-12-2014
Koniec świąt, rzeczywistość okazała się brutalna :))
Nadzieja, że pod nakładkami z blachy ocynkowanej znajdę idealne nienaruszone progi, legła w gruzach.
![](https://www.capri.pl/files/u/4/a/54a10b0c0ba4a.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/0/54a10b0c21dc0.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/8/54a10b0c37968.l.jpg)
Mocowanie pasów od strony pasażera i kierowcy.
![](https://www.capri.pl/files/u/1/4/54a10b0c4d514.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/6/54a10b0c630b6.l.jpg)
Trochę innych kwiatków:
![](https://www.capri.pl/files/u/4/9/54a10b0c79049.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/7/54a10b0c8efd7.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/2/54a10b0ca3be2.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/9/54a10b0cb8fb9.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/1/54a10b0cceb61.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/a/54a10b0ce470a.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/5/54a10b0d06075.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/b/54a10b0d1bc1b.l.jpg)
Nadkola nieco mnie zdziwiły. Były tak dobrze zaszpachlowane że wcześniej nie zauważyłem nitów :) reperaturka pierwej sort. Rant wykonany z mieszaniny: piasku, szpachli, żywicy, silikonu i kleju poliuretanowego.
Zacząłem poważnie zastanawiać się czy nie pójść za przykładem poprzednika i nie zastosować do naprawy żywicy. szpachli, plasteliny oraz lepiku :) Na dach rzucić blachodachówkę a podłogę zazbroić i zalać betonem B25.
![](https://www.capri.pl/files/u/1/7/54a2b4e8b5417.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/c/54a2b4e8cafbc.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/e/54a2b4e8e077e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/6/54a2b4e901916.l.jpg)
-----------------------
09-02-2015
2 godziny wyrwane do pracy w garażu poskutkowały wykonaniem łap do silnika, i obsadzeniem go w miejscu gdzie Henry przykazał. Trochę ciasno na pompę wspomagania ale przy sztywnych poduszkach nie powinno być problemu.
Pod MT75 trzeba podnieść tunel, po przeróbce zdemontuje zawieszenie i buda idzie do piaskowania.
![](https://www.capri.pl/files/u/9/8/54d88024dea98.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/1/54d88025061c1.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/8/54d8802521b28.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/7/54d880253d877.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/2/54d88025591e2.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/4/7/54d8802574b47.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/f/54d88025904af.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/9/54d88025abe19.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/8/54d88025c7b68.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/1/54d88025e34d1.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/a/54d880260abfa.l.jpg)
-----------------------
26-02-2015
Kunsztownie wykonane reperaturki rantów :) składają się z 2 a może 3 warstw, każda ładnie dogięta i przynitowana...
![](https://www.capri.pl/files/u/5/e/54ef91074595e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/f/54ef91075b8ef.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/0/54ef910771880.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/1/54ef910787811.l.jpg)
Zdjęcie mat bitumicznych odsłoniło podłogę w nie najgorszym stanie. Pomijając dziury w miejscu podpory lewarka reszta jest zachowana wyjątkowo dobrze :)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/8/54ef91079d3b8.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/4/8/54ef9107b3348.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/7/54ef9107c92d7.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/8/54ef9107df268.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/f/54ef91080139f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/e/54ef91081732e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/0/54ef91082d2c0.l.jpg)
Niestety podszybie... miało kilka małych dziurek na zewnątrz, a to nie wróżyło dobrze. Po odwierceniu zaawansowana korozja. Ford chyba zapomniał zabezpieczać to miejsce w fabryce.
![](https://www.capri.pl/files/u/3/7/54ef910843637.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/8/54ef9108595c8.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/8/54ef9108595c8.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/7/54ef91086f557.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/0/54ef910885100.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/0/54ef91089b090.l.jpg)
Na koniec drobiazg dla poprawienia sobie nastroju. Żeby nie było że tylko wycinam i odkrywam coraz to nowe dziury, to dziś wspawałem pierwszą łatkę :) tylne mocowanie fotela w zasadzie nie istniało.
![](https://www.capri.pl/files/u/4/9/54a10b0c79049.l.jpg)
A teraz już jest :)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/f/54ef9108c6faf.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/e/54ef9108b101e.l.jpg)
Never ending story.
Kilkadziesiąt odwierconych zgrzewów później...
![](https://www.capri.pl/files/u/7/8/54f3895ba3178.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/6/54f3895bb9106.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/f/54f3895bcecaf.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/e/54f3895be4c3e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/6/54f3895c065a6.l.jpg)
-- 2016 jakiś tam postęp prac
![](https://www.capri.pl/files/u/4/d/56f0023aba74d.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/5/56f0023ca91f5.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/4/e/56f0023e9364e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/8/56f0024080988.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/e/56f002426ec5e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/f/56f002446119f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/f/56f00246536df.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/d/56f0024844c7d.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/d/56f0024a3527d.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/c/56f0036c6addc.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/4/56f0036d00aa4.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/7/56f0036d89df7.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/5/56f0036e1fea5.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/e/56f0036ea9dae.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/5/56f0036f3fa75.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/c/56f0036fcb0ec.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/6/56f00370605e6.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/e/d/56f00370ea4ed.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/0/56f003717e270.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/5/56f084eac8dc5.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/2/56f084eb5ee72.l.jpg)
-- 2017 Zapek wziął nie zaplanowany urlop więc trzeba było zakasać rękawy i samemu znów zacząć dzióbać :)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/1/58d2fea75e311.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/4/58d2fea797014.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/f/58d2fea7cf92f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/1/58d2fea814181.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/1/58d2fea8aa1a1.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/9/58d2fea8e51b9.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/7/58d2fea987f97.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/1/58d2feaa2c331.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/4/58d2feaa65664.l.jpg)
-- 2021 covidowa izolacja ma swoje plusy :) pojawiła się motywacja do dalszych prac.
![](https://www.capri.pl/files/u/5/1/61cb91153ec51-img-3328.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/9/61cb9115bfeb9-img-3329.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/6/f/61cb91164276f-img-3331.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/a/61cb9116b43aa-img-3332.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/2/61cb911731352-img-3333.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/e/61cb9117a64fe-img-3335.std.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/4/61cb912b57ac4-img-3336.std.jpg)