[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | dempsey |
Samochód: | Ford Capri Mk III 4.4V8 ? 1981 "caprik" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-06-01) |
Aktualizacja: | 2015-06-21 21:27:38 |
Capri mk3 4.4V8
Capri mk3
Zakup 2009
ostatnia jazda na 2.3V6
Ogólnie wygladało całkiem ok, dopiero prze rozbieraniu pojawił sie faktyczny stan
, , ,
Setki godzin pozniej
, , ,
Prace trwały z dwa lata i po nich nastąpiła 2-letnia przerwa
Wtedy pojawił się pomysł na bmw
silnik 4.4V8 bez vanosów
skrzynia 6 biegowa bmw
przednie zawieszenie kompletne od e39 + gwint e39
tylna belka z wachaczami e39 + gwint corsa
wał i zaspawany dyfer bmw
jeszcze sporo pracy przed pc
geometria ustawiona:)
jedzie prosto
zaliczone pierwsze jazdy
https://www.youtube.com/watch?v=Ow_Kkb0T-Cs
https://www.youtube.com/watch?v=1X4RXDmlSno
trochę rejestracja się ,,wygła,,
2015.06.21
Najwyższy czas coś napisać
Auto uruchomione w dniu pucharu PC 2014 a już tydzień po rozwalone i koniec sezonu
Zapinki na masce działają tylko wtedy gdy przełożone są takie małe bolce, już będę pamiętał
Sprawdzam przy każdym wsiadaniu a i nawet podczas jazdy
Cudem maska nie rozbiła szyby, a było coś ponad 100km/h
Teraz już nawet podszybie i dach mam szpachlowany
Dla polepszenia humoru kupiłem borbety 16"
Założyłem je na tył i jarałem się z dwa tygodnie dopóki nie spróbowałem założyć kół na przód a to zonk. Przy e39 V8 minimum 17" , całe szczeście że gładko je sprzedałem
W końcu wziąłem się za lakier, tym razem wszystkie elementy jednocześnie.
Chciałem uniknąć poprzedniego łaciatego efektu
Dla polepszenia dźwięku wyspawałem ludzika
Teraz nie mruczy jak złom
Od samego początku myślałem tylko o szerokiej stali jednak za małe borbety narobiły smaku
stąd pojawiły się brock b1 8,5" i 10" na 17"
Mimo że nie chciałem ciąć nadkoli 10" to wymusiło
Chyba było warto
Przy naciągu 215/40R17 na 10" proponuję min 3 atm bo przy 2,5 tak się kończy
Cudem nie zmasakrowałem felgi