[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | wilku |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln S 1979 "Hank" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-04-19) |
Aktualizacja: | 2016-04-14 16:51:38 |
Wydech z nierdzewki 2 cale na 4 tlumikach od chłopców z MG , jestem zadowolony, autko wyciszone tak jak chcialem, niewielki ubytek mocy w dolnym zakresie w porównaniu do wczesniejszego przelotowego.Dodam że wydech skladalem samodzielnie
![](https://www.capri.pl/files/u/a/0/55213672dbfa0.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/4/2/55213674ae142.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/f/5521367680aaf.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/7/552136768d9b7.l.jpg)
E-wspomaganie corsa-c też na duzy plus choc purystom sie nie spodoba to jednak dla mnie zło konieczne, troche z tym zabawy bylo, ogólnie trzeba sie przyzwyczaic do elektrycznego wspomagania
tutaj podziękowania dla Kamela za podpowiedzi
![](https://www.capri.pl/files/u/4/3/55213b985d443.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/7/55213b99abe17.l.jpg)
przy okazji remont przekladni
![](https://www.capri.pl/files/u/9/9/55213b9b03e99.l.jpg)
nagrzewnica z mondeo mk1
![](https://www.capri.pl/files/u/2/e/55213b9c4de2e.l.jpg)
dokonczony wydech z x pipem
![](https://www.capri.pl/files/u/2/e/570fae7a4822e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/6/570fae7a58016.l.jpg)
tylnia klapa otwierana z pilota przez silownik
![](https://www.capri.pl/files/u/2/d/570fae7a6762d.l.jpg)
Ogarniam też elektryke, wszystko co zostało dołożone od nowa na nowej puszce bezpiecznikowej i skrzynce z przekaźnikami/sterownikami ( elektr. szyby, wspomaganie, centralny zamek, alarm, silownik tylnej klapy, moduł gaszenia świateł, audio) naprawa oryginalnej wiązki.
![](https://www.capri.pl/files/u/3/0/570fae7a77030.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/1/570fae7a86a31.l.jpg)
autodetailing + zabezpieczenie powłoką ceramiczną
![](https://www.capri.pl/files/u/2/f/570fae7a9642f.l.jpg)