[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | wilku |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln S 1979 "Hank" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-04-19) |
Aktualizacja: | 2015-04-05 15:45:28 |
Podstrony
mój kapeć
No i stało się, zostałem szczesliwym posiadaczem pięknej czarnej trójki od użytkownika Babaloo- dziękuje za bezproblemowy kontakt i transakcje Arturowi oraz jego uroczej małżonce która pomogła dopiąć formalności pod jego nieobecność;) pewnie wszyscy znają to autko więc nie bede się specjalnie rozpisywał, opis techniczny pozwole sobie skopiować od poprzedniego właściciela. Autko bez większych problemów pokonało trasę 600 km ze szczecina na śląsk. Napisałem bez większych bo po drodze odczepił się bolec zamykający maske i prawie się otworzyła na autostradzie;) Najbliższe plany to przede wszystkim zająć się środkiem. Na deske rozdzielcza, boczki i kierownice z pewnością wróci kolor czarny, koniecznie do wymiany są lusterka boczne-nic w nich nie widac. Z pasów szelkowych też zrezygnuje-środek bedzie szedł w strone oryginału. Będe też coś ogarniał z wydechem i wygłuszeniem wnętrza bo jak dla mnie za głośno.
Reszta wyjdzie w praniu
1)Karoseria
-23/04/1979r MK3 Ford Capri (na razie ok -15 kg)
2)Silnik
- silnik 2.8 V6 1985r PRE utwardzane głowice na gaźniku WEBER 38DGAS 3C w wersji wyścigowej i nowszym kolektorze od 2.3v6
- magnetyzery AMERICAN MAGNETIZER
- obudowa filtru powietrza AMERICAN NASCAR z wkładką PANCAKE K&N
- filtr odmy silnika SPECTRA USA
- nisko oporowy filtr oleju K&N GOLD
- barany do silnika 2.8v6 wraz z całym wysokowydajnym układem wydechowym firmy SPORTEX w wersji BIG BORE SS
- amerykańska taśma termiczna do układu wydechowego
- gumy poliuretan do mocowania układu wydechowego
- strumienice w układzie wydechowym
- nowa chłodnica do V6
- wysokowydajny elektryczny wiatrak
3)Układ zapłonowy
- wyczynowa cewka zapłonowa ACCEL
- ręcznie robione kable wysokiego napięcia MAGNECOR COMPETITION 8,5mm KV85
- zimne świece NGK IRIDIUM ix
- elektroniczny moduł zapłonowy
4)Zawieszenie
- nowe sprężyny -2 cale 190 lbs
- nowe żółte Koni Sport
- całe zawieszenie poli gumy SUPERFLEX
- bloki obniżające -2 cale
- przedni i tylni stabilizator od 2.8 V6 24mm/14mm
- Anti-dive kit system przeciw nurkowaniu auta
- system do zniwelowania ruchu tylnego zawieszenia mostu tzw A-FRAME
- nowe oryginalne wahacze FORD
- skrzynia 5 biegów ze quick shiftem
- most 3.75-1 zalane castrol syntetyk competition
- spinka kielichów MCPHERSONA przód
- tylna spinka kielichów OMP
5)Hamulce
- wyścigowy płyn hamulcowy EBC
- tylne cylinderki hamulcowe EBC
- kewlarowe klocki hamulcowe
- stalowe przewody hamulcowe
- nowe przewody miedziane
- tarcze nawiercane wentylowane i nacinane GRP1
- nowe zestawy do przedniego i tylnego układu hamulcowego (sprężynki blaszki itd)
- okładziny hamulcowe tylne EBC
- nowe zaciski hamulcowe ATE i przekładki do zacisków
6)Wnętrze
- siedzenia RECARO
- kiera MOMO
- gałka firmy Kamei
- sportowe alu pedały
- szelki Schrott 2 szt
7)Felgi i opony
- 7x13 FORD RS z 05/1979r
- opony 4x 205/60/13
od siebie jeszcze dodam że autko wyposażone jest w centralny zamek, elek. szyby , alarm no i gaz.