[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Fiebia |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.0 V6 Koeln 1974 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2014-04-08) |
Aktualizacja: | 2014-09-10 16:12:18 |
Ford Capri MK II
Ford został nabyty na początku kwietnia 2014r.Dlaczego? Myślę, że żadnemu Użytkownikowi capri.pl nie trzeba tłumaczyć.
Samochód jest mocno nadgryziony zębem czasu - jak dużym? Ciężko powiedzieć. Dowód rejestracyjny sugeruje 1970r., ale nie jest to możliwe. Jeśli ktoś zna jego historię - chętnie się dowiem o nim wszystkiego.
Nie wiem, co się z nim działo od czasu wyjechania z fabryki, natomiast tyle wiadomo od kwietnia 2014: samochód na chodzie (ubezpieczony, zarejestrowany, mechanika prawie dobra), pod maską silnik 2.0 V6, garażowany, kolor - fioletowy..., pod nim nieco szpachli, szyberdach - nieoryginalny, podsufitka także inna, tapicerka - do ogarnięcia.
Czy będę go robił? Do oryginału bardzo ciężko będzie go doprowadzić. Priorytetem jest dla mnie utrzymanie go w jak najlepszej kondycji - najpierw mechanika, potem wygląd. Póki co nabijam kilometry, celowo nie wkładając go w kartony. Gdy już całkiem odmówi współpracy - prawdopodobnie to uczynię. Jeszcze nie wiem.
P.S. Tak... Zderzaki są pomalowane srebrną farbą. ;p
P.S. 2 Wrzucam póki co zdjęcia robocze - gdy zrobię jakieś lepsze - dorzucę.
P. S. 3 Adamowi z ZSMM także dziękuję.
8.04.2014 - wymiana właściciela
30.04.2014 - kupno kamizelki, trójkąta, lewarka, gaśnicy, itp.
11.05.2014 - pierwszy wyjazd na zlot samochodów zabytkowych - Chudów,
20.06.2014 - wymiana zimmeringów (komplet), wymiana oleju w silniku i filtru, umycie silnika, koniec z bryzgającym olejem)
23.06.2014 - wymiana oleju w skrzyni biegów
10.07.2014 - opłacenie nowego dowodu rejestracyjnego,
15.07.2014 - wymiana pieniędzy na nowe OC (dzięki za pomoc Czorny i Tomas'h)
30.08.2014 - naprawa hamulca ręcznego, montaż rusztowania atrapy wyrzeźbionej przez Czornego, ogólny przegląd samochodu (Panowie Czorny i Tomas'h - dzięki!)
06.09.2014 - Ford Ślubny Capri