[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | #szaman |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.3 V6 Koeln L 1984 "ELE" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2014-01-04 do 2019-08-31) |
Aktualizacja: | 2014-03-31 20:56:17 |
Od jakiegoś czasu pierwotna koncepcja przyszłości Granady ulegała stopniowym zmianom. Początkowo planowałem wsadzić 2.9 12V i zrobić ją tak by się nie złamała, lecz dorosłem do tego, by fikcyjne 2.9 zastąpić 2.8, a blacharką zająć się na poważnie.
08.03.2014
Kamieniem milowym wspomnianych planów stał się dzień dzisiejszy - nabyłem drogą kupna 2.8 i tylną klapę od niejakiego mario1, którego z tego miejsca pozdrawiam :D Z gównianym bo gównianym reduktorem (lovato) Granda zawiozła nas tam i z powrotem zadowalając się 11,63l LPG na setkę.
Na chwile obecną do roboty są jeszcze progi, błotniki, podłużnice, pas tylny, dół drzwi i podłoga do wyspawania. Słowem: cała buda, ale do pierwszego samochodu, a za razem pierwszego oldforda nie podchodzi się racjonalnie i zamiast kupić nową, sensowniejszą budę, chcę odratować tego strucla.
Pełny załadunek:
Jak widać Ford Granada w Kombi jest na tyle przestronny że mieści 2 osoby na przodzie, silnik i milard innych pierdół w bagażniku, oraz Janka wraz z klapą w tylnym przedziale pasażerskim.
Krótka przerwa:
Na co dzień osobiście babram się fotografią, lecz tym razem obiektyw przejął Doktorek
31.03.2014
Dostałem dziś 2 paczki, w których przyszedł do mnie nowy precel i gaźnik.
Precel jak precel - nowy od Quinton Hazell'a. Zobaczymy ile wytrzyma.
Za to sam gaźnik to dużo ciekawszy temat - Solex 38/38. Jego stan nie wykazuje jakichkolwiek znamion użytkowania, więc podejrzewam, że jest nowy. Wprawdzie ostatnią rzeczą jakiej potrzebuję na ten moment jest gaźnik, ale zgrzeszyłbym nie kupując go.
W miarę przypływu czasu, a przede wszystkim PLNów C.D.N ;)