logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » AndrzejK - Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1983 "Caprik" » Książka serwisowa

AndrzejK - Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1983 "Caprik" - Książka serwisowa

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: AndrzejK Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1983 "Caprik"
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2013-09-14 do 2019-05-17)
Aktualizacja: 2018-02-11 13:41:33

[04-10-2013] - Pierwsze naprawy, dopieszczanie
- regulacja zaworów
- wymiana gum maglownicy
- poprawienie wklejenia szyby (lewy tył)
- wymiana wiskozy
- wymiana tylnej półosi razem z łożyskiem

[04-2014] - Pierwsza "sesja SPA".
- regualcja zaworów
- wymiana oleju + filtr + podkładka pod korek spustowy
- uszczelki rantu nadwozia przy drzwiach nowe
- "odświeżenie" gaźnika
- wymiana gum i tulei stabilizatora tylnego
- kopułka palec przerywacz aparatu zapłonowego
- wymieniony płyn chłodzący dolny + nowy korek chłodnicy
- nawiew
- skasowanie luzy na łożyskach kół przednich obie strony
- wymienione dwie końcówki drążków kierowniczych
- zawieszenie tył tuleje resorów tylnych poliuretanowe, gumki wieszaków resorów tylnych, wieszaki resorów
- termostat, pokrywka termostatu, uszczelka
- klamka pasażera
- podgrzewanie tylnej szyby
- podświetlenie deski
- podkładki pod podłokietnik na drzwiach
- wymieniony nawiew na szybę po stronie kierowcy

Zapewne jeszcze kilka innych drobiazgów, o których już zapomniałem.

[06-2014] - Detailing
Czarny Caprik przeszedł gruntowny detailing lakieru i wnętrza w G-Force Auto Detailing. Efekt końcowy wyrywa z butów, choć ujawnił również sporo mankamentów ;)

Detailing lakieru i wnętrza w G-Force Auto Detailing (http://g-force.pl/)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.711923155522589.1073741930.131541040227473&type=1

[08-2014] – Przymusowa sesja prawie-jesienna
- remont mostu :(
- lusterko prawe
- osłona przekładni kierowniczej
- pompa hamulcowa (nowa)
- klocki hamulcowe
- przewody hamulcowe

[2015]
- komplet nowych opon
- nowa chłodnica
- czyszczenie i uszczelnianie pompy wody
- zmiana kierownicy na wersję RS

[2016]
- całkowity remont gaźnika + wymiana uszczelki pod kolektorem na nową
- wymiana docisku sprzęgła
- nowa linka gazu

[2017]
- nowy akumulator
- nowa linka sprzęgła
- nowe siłowniki klapy (w końcu nie trzeba przytrzymywać głową...)
- malowanie zderzaków, wymiana podpór, dołożenie "kłów", wyprowadzenie ich na prostą
- nowe świece i klemy
- nowy uchwyt drzwi pasażera (narzeczona ma parę w łapach...)
- nowe uszczelki szyb zewnętrzne
- odświeżenie ramion wycieraczek
- mieszek zmiany biegów i ręcznego wymienione na "niedziurawe"
- plastik przy nogach kierowcy wymieniony na "niedziurawy"
- nowy wąż od chłodnicy

Komentarze