[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Mac13k |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln S 1981 "Rudy" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-03-25) |
Aktualizacja: | 2008-08-12 03:21:52 |
sezon zaczał się od wielkich napraw, co tam bylo zrobione to już sam nie wiem, ale sporo tego bylo :) w każdym razie dalsza walka z uszczelnieniem silnika zakończona częściowym sukcesem (juz nie jest tak źle choć kapie nadal), zrobione są hamulce, i wiele innych rzeczy.
jesli chodzi o plany na przyszlość, to kupiona jest kierownica RS 4ro ramienna, czekam na przesyłke z uk, fotele idą za kilka dni do tapicera i bedzie Recaro obszyte tapicerką od superGT żeby pasowało do reszty. z detali muszę jeszcze naprawić wentylator nagrzewnicy bo jęczy strasznie, kupić galki do radia bo jedna sie zgubiła na YTP4 a że jestem estetą to bez jednej albo z 2 róznymi jeździć nie mogę :) będzie zakładany centralny, jak znajdę chwilę czasu, trzeba dojść do porzędku z radiem, bo na razie slychać tylko tylnie glośniki (mam joya z granady i trzeba to będzie jakoś zlożyć), fajnie by było dostać oryginalna półke tylnia i coraz bardziej zastanawiam sie nad powrotem do oryginalnych lusterek.
kilka dni temu została zmieniona skrzynia, starą niestety zajechałem na YTP4, już jest wymieniona na taką samą, jedynie z przełożeniem od diesla a co za tym idzie mam wrażenie że lepiej sie zbiera na 2 natomiast w trasie na 4 dużo szybciej ma wysokie obroty.
/tu wielkie dzieki przedewszytkim dla Dredziocha, PieM'a za kawał dobrej roboty przy zamianie skrzyń i jeszcze raz dla Dredziocha za udostepnienie garażu, dla Ptaśka za hol i dla Coke, który zaoferowal swoją skrzynię, która ostatecznie nie była konieczna, i dla wszystkich innych którzy pomagali albo trzymali kciuki albo czują że tez powinni być tu wymienieni :)/
ze skrzynia też będzie trochę trzeba jeszcze dojść do porzadku, bo linka predkosciomierza jest na patencie i zagineły gdzieś światła wstecznego, ale to juz drobiazgi - woz zrobil juz chyba 400 km na tej skrzynce i wszystko wydaje sie ok.
BGC'warka - obecnosc na rajdzie byla obowiazkowa, wiec stawilismy sie na 2 samochody. Capri rajd przeszlo bez problemu, bylo na prawde bardzo fajnie, moze pogoda troche nie dopisala ale na to nie ma sie wplywu :)
probe sportowa oczywiscie pomylilem juz na 2 pacholku co zostalo wlasnie zarejestrowane na fotkach :)
z rzeczy o ktorych pisalem wyzej to galki do radia juz są ( unitra po malym tuningu :D ) , centralny przy probie montazu bez schematu ulegl samospaleniu :)
obecnie Capri stoi bez kierownicy i foteli. kierownica udostepnia swoje czesci aby zamontowac RS'a ktory juz jakis czas temu do mnie odtarl, natomiast fotele musialem zdjac i sciagnac tapicerke bo tapicerowi zaczelo brakowac materialu. mam nadzieje ze przed SO bedzie gotowe bo wolalbym Capri pojechac :)
17 V: uuu, dawno nie bylo aktualizacji :) wiec co do kierownicy to naba oryginalna zostala zakupiona dawno wiec kierownica juz od dawna siedzi :)
na dzien dzisiejszy powiem jedno: RECARO :]
wrzuce fotki wieczorem, fotele rządzą. :)
18 V: zgodnie z obietnica wrzucam zdjecia. :) podjerzewam ze jest to jedyne niepowtarzalne Recaro superGT :) mi sie podoba.. :)
pozatym przejechalem sie po centrum i co mnie ucieszylo to dwóch gosci stojacych przy 911 a jeden z nich powiedzial "takim to bym sobie pojezdzil" :) milo mi sie zrobilo :D
//fot 2.3.4. Agnieszka Kujawa -- fot 6. Maciej Kurczalski ----- jesli też ktoś wie, czyjego autorstwa jest dana fotka (1,5), proszę o informację//
wakacje: w wozie duzo sie nie zmienilo, zaliczone zloty , dwie wycieczki nad morze, i jeszcze to tu to tam, na razie jezdzi i nic sie nie dzieje ale na dniach wraca do garazu i mam nadzieje ze juz tam zostanie :) trzeba pare rzeczy przejrzec ale to kwestia czasu :)