[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | rozjechany liil |
Samochód: | Ford Capri Mk Ia V8 GT 1970 "NS4600" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2013-03-20) |
Aktualizacja: | 2023-03-20 20:32:14 |
przerost treści nad formą - NS 4600
Mój pierwszy samochód... to była jedynka, a nawet dwie, postały pod domem z rok, kupił je Majk B4 i przygoda z capri się skończyła, minęło dobre 10 lat, no i nawrót...
Samochód w 86r wymeldowany w Dojczlandzie - Wuppertal, jakimś sposobem znalazł się w Holandii - skąd Pan laweciarz przywiózł mi go pod dom.
Pierwsze foto z placu u sprzedającego, na ich podstawie podjąłem decyzję o zakupie, bo przecież nie będę jechał oglądać parcha 1500km...
a tu w ostatniej drodze... yyy znaczy w drodze do mnie :)
,
TARRRAMMM !!!!!!
samochód wyrejestrowany z Niemczech w latach osiemdziesiątych, brak dowodu rejestracyjnego, zarejestrowany na białe blachy :D
Dzięki MikeB4! dzięki Bobik!
nadszedł pamiętny dzień 23 września - kiedy to wstawiłem na stronę aktualne zdjęcie z końca lipca ;)
28.09.14
Stanął na kołach!
Silnik siedzi, most 8,8" też siedzi i nawet koła nie wystają!
zawiecha ku końcowi, z przodu gwint, 4x gas shocki, hamulce 4x tarcze wentylowane, tylko, że na serwo niema miejsca :/ ale powoli do przodu!
,
10.11.14
welcome home, teraz już tylko detale :D
ta mała klitka to mój przydomowy garaż, ciężko w nim się obrócić, ale w zime będzie ciepło, no i blisko... jakieś 10m do barku :)
6.03.2015 no to od powyższej aktualizacji capri postało w ciepłym garażu, i nic się nie ruszyło...
więc pojechał do Pitera M, i to jest właściwe miejsce!
Robota idzie do przodu a efekty mnie cieszą niezmiernie, szczególnie rozwiązanie elektrycznej pompy hamulcowej które była nie do ogarnięcia przez mój umysł...
silnik też już siedzi jak należy, łapa pod skrzynie jest, za krótki wał napędowy już nie jest za krótki itd itd sporo rzeczy które uważałem za "zrobione" należało zrobić jeszcze raz od nowa, ale na szczęście jak już wspomniałem w końcu capri trafiło na właściwy stół operacyjny.
9.03.2015
Przyjechały nowe zabawki, dobrą lutownicę czas zakupić!
4.07.2015
Ważne dwa dni za nami, dzięki Piter M, dzięki Hubert M
pierwszy odpał, jeszcze bez regulacji, jeszcze nie szybki, ale już wściekły!
https://www.youtube.com/watch?v=PcdtP0ThDOc
19.09.2015
Się dzieje u Pitera!
Stabilizator ze Scorpio zamontowany od tyłu - mocowania fabryka!
Była też dziś próbna jazda
Niestety cel podstawowy - utylizacja opon nie osiągnięty :/
#################################################################################
Aktualizacje! właśnie, przydało by się przyIgnacować czasem ;)
Tylko, że w sumie do 22 listopada 2017 z Capri za wiele się nie wydarzyło, trochę był wożony
ale owego 22 listopada 2017 ruszył w drogę...
pojechał do:
https://www.capri.pl/forum/834222
tu następuje gruuuuba krecha w historii budowy tego samochodu, o taka!
19.12.2018
Tak to wygląda dziś, poza nowymi docelowymi kółkami nic tu nie widać, a wydażyło się przez ostatni rok spoooooro...
w swoim czasie powstanie podstrona z opisem modyfikacji, a jest co pokazać i co opisać!
21.12.2019 czyli równo rok od ostatniej aktualizacji, Capri wyjechało na drogi!
pochwaliłem się na fejsie to i tutaj wrzucę jakieś foto.
Generalnie jesteśmy po testach drogowych, mechanicznie prawie gotowy, środek do poskładania, i jak się okazało łożysko od ataku w moście do wymiany, a może i przełożenie mostu przy okazji...
w ostatni weekend planowaliśmy strojenie na hamowni, ale niestety nie nie udało się nam wbić ze względu na duże obłożenie. A sterować jest co, bo silnik jest w pełni monitorowany i sterowany - łącznie z odczytem wałków i zmiennych faz rozrządu.
11.01.2020
Wrócił do domu... 20 lat od pierwszej zajawki Capri mk1, prawie 7 lat od zakupu, po prawie 2 latach w Szczecinie. Jest (oczywiście zawsze jest coś jeszcze do zrobienia) ale jest.
20 marca 2023 - dokładnie dziś stuknęło 10 lat