[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | marian212 |
Samochód: | Ford Transit Mk I 2.0 V4 Essex FT175 1974 "prosiak" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2012-11-24) |
Aktualizacja: | 2014-07-13 14:45:31 |
1) PRZYGOTOWANIE NADWOZIA
2) PIASKOWANIE, jedyne 7 godzin roboty
3) EPOKSYD
4) BLACHARKA , na którą składa się :
- łatanie dziór pod radio czy głośniki
i 179-iu ponadprogramowych otworów głównie w podłodze , desce rozdzielczej i komorze silnika
- usuwanie jednego czy dwóch? (Przemek popraw mnie :)) purchli w rantach drzwi
- zabawa z panelami pod nogami załogi. Panele made by Zapek & Szymal GmbH. Udało się złapać w obiektywie również samego maestro blacharsko - lakierniczego tego projektu.
oraz podstawki pod akumulator tej samej firmy
- kilka łączeń było podejrzanych o ukrywanie Fe2O3, wszystko okraszone hektolitrami epoksydu
- naprawa obu podestów
- obu pasów tylnych
- a tu małe zaskoczenie na koniec, niby stary wypełniacz wyglądający na profesjonalną robotę x lat temu, a pod nim ...
5) PRZYGOTOWANIE POD LAKIER
- tutaj każda wolna para rąk i nóg jest wykorzystana,
ale liczba m^2 blachy daję się we znaki
CDN , mam obiecany lakier w tym miesiącu jeszcze !